ja, das kutsprayquote:Op woensdag 2 april 2008 14:29 schreef Nonneke het volgende:
Mijn moeder dacht dat ze de onze bij de Xenos gehaalt hadmaarja je wou het zeker weten
Hier hebben we vandaag alles ontwormt, en zowaar was het binnen een kwartiertje gepieptEn zelfs zonder halen en open wonden
![]()
Hadden ook gelijk vlooiendruppels meegenomen, en de lieve assistente rade ons de spray aan ipv de pipetjes, het scheelde zomaar ruim 30¤ met wat we normaal kwijt warenNou maar hopen dat ze niet al te groot drama gaan maken, want ze moeten helemaal ondergesprayed worden
Ben benieuwd of het net zo goed werkt als de pipetjes.
Iemand ervaring met de spray van Frontline ?
Nou dat scheelt, die van mij gaan(mogen) niet in het water mits zomer en/of de temp ervoorquote:Op woensdag 2 april 2008 16:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja, das kutspray1x in het water en het is eraf. Baloe krijgt er jeuk van, en ook gewoon vlooien en teken. Ik heb advantage
Scheelde bij makatsi ruim 12 euro dan bij die andere vorige dierenarts.
*note to self ; Baloe vlooienspul doen starx
Ja, dat zeg ik tegen die van mij ook altijd. Mooi dat er niet geluisterd wordtquote:Op woensdag 2 april 2008 17:14 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Nou dat scheelt, die van mij gaan(mogen) niet in het water mits zomer en/of de temp ervoor![]()
En als het niks is hebben we pech, halen we volgende keer weer gewoon pipetjes
Jij doet je hond niet preventief invlooienspullen?quote:Op woensdag 2 april 2008 19:07 schreef Morretje het volgende:Uitgewerkt..
![]()
Vanmiddag zo'n 2 uur met de kids in de zon en de wind een GPS-tocht gedaan. Dat was leuk..![]()
Geen ideeën over vlooienspul en harmonicarekjes... Sorry. Vlooien heeft de hond nog maar 1 keer gehad, en de poezz komt nog niet buiten.
Huh?? Was je jarig?? Gefeliciteerdquote:Op woensdag 2 april 2008 23:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat een rust hier vanavond.
Verjaardag overleefd, daar ben ik weer 364 dagen van af![]()
En nog steeds geen uitslag
Ohh. In dat geval is 1quote:Op woensdag 2 april 2008 23:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik niet...een oudtante die 77 werd.
Altijd supergezellig![]()
Ze is een soort kattenopvangdametje voor alle buurtkatten en sinds kort heeft ze ook een naaktkat rondlopen.
Erg lief, maar stiekem vond ik um best goor![]()
Ze noemt um Lelijkerd
O, die kan ook natuurlijk. Nou Ing, gefeliciflapsteert dan maar met je oudtante van 77.quote:
quote:Op woensdag 2 april 2008 23:26 schreef conleche het volgende:
[..]
O, die kan ook natuurlijk. Nou Ing, gefeliciflapsteert dan maar met je oudtante van 77.![]()
(ik ga niet eens naar verjaardagen van gewone tantes enzo, ben ik dan de enige??)
Ooo die vind ik nog lelijker dan naakthonden; naaktkattenquote:Op woensdag 2 april 2008 23:27 schreef oh-oh het volgende:
Ja t zijn net honden die sphynxen, wie laat zo'n kat nu buiten lopen zeg??
Ik wil m heus wel ff komen halen hoor haha.
OOIT komt dr hier een sphynxje, t zijn ook de enige katten waar ik tegen kan.
Nee, ik heb er een hekel aan, en hoe erg mn moeder ook aandringt dat ik 'toch eens moet gaan, want het is toch familie en anders komen ze ook nooit meer op jouw verjaardag', kan ik me er toch niet toe zetten om te gaanquote:Op woensdag 2 april 200823:26 schreef conleche het volgende:
[..]
O, die kan ook natuurlijk. Nou Ing, gefeliciflapsteert dan maar met je oudtante van 77.![]()
(ik ga niet eens naar verjaardagen van gewone tantes enzo, ben ik dan de enige??)
quote:Op woensdag 2 april 2008 23:30 schreef conleche het volgende:
[..]
Ooo die vind ik nog lelijker dan naakthonden; naaktkatten![]()
![]()
Ik moet zeggen, jouw Billy starts to grow on me, dat vind ik eigenlijk wel een heel grappig beest met die kuif enzo. Maar een naaktkat?? Griezeldegriezel
Ja die vaste rekken kom je overal tegen (maar die zijn zo deur voor een stukkie hout. Die harmonica-dingen kosten een paar euro, en er zit toch een struik voor.)quote:Op woensdag 2 april 2008 15:51 schreef Greys het volgende:
Duderinnetje, ik weet het ook niet zeker.
Het eerste dat er in me opkomt is Overvecht Tuincentrum, maar nogmaals, niet 100% zeker.
Vooral het in/uitvouw gedeelte weet ik niet. Er zijn overal van die rekken voor achter je planten, maar niet die harmonicadingen. Kortom, je hebt geen moer aan me. Sorry
Heeft er niet nog iemand zo'n traprekje (die eerste gebruik werd om te voorkomen dat er een kind de trap af zou lazeren en die dan nu jouw plant omhoog kan houden?) Dat zijn toch ook van die vouwdingen? Die zijn vast wel creatief op te leuken en te metamorfosen tot plantendingquote:Op woensdag 2 april 2008 23:51 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja die vaste rekken kom je overal tegen (maar die zijn zo deur voor een stukkie hout. Die harmonica-dingen kosten een paar euro, en er zit toch een struik voor.)
Maar dank voor het meedenken.
Ik zit niet zo in een kinderrijk milieu vrees ik!quote:Op donderdag 3 april 2008 00:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Heeft er niet nog iemand zo'n traprekje (die eerste gebruik werd om te voorkomen dat er een kind de trap af zou lazeren en die dan nu jouw plant omhoog kan houden?) Dat zijn toch ook van die vouwdingen? Die zijn vast wel creatief op te leuken en te metamorfosen tot plantending
quote:Op donderdag 3 april 2008 00:05 schreef Greys het volgende:
Misschien kan je een steunmuurtje van wondersponsjes bouwen? Die dingen zijn goed voor ALLES, dus wie weet?
Thanks!quote:Ik heb volgens mij echt nog nooit zo'n vouwding gezien in een winkelMaar misschien omdat ik er niet echt naar op zoek was. Dus ik zal in elk geval mijn ogen voor je openhouden
Nou ik zou wachten tot hij op tv komt, er niet voor naar de Bios gaan. Jack is echt, echt oud geworden. Morgan Freeman blijft eigenlijk altijd hetzelfde, maar Jack is nu echt een dikke '70 tiger. (letterlijkquote:Op donderdag 3 april 2008 00:00 schreef Greys het volgende:
Co! Ik wilde ook naar the Bucket List! Jack is my all time favourite!
Toch wel een aanrader dus? En je was lekker bezig vanavond![]()
Ik heb Sweet Home Alabama zitten kijken op tv en een beetje lopen MSN-en.
Heer G komt zo thuis van de bluesband repetitie. Bink en ik hadden het rijk alleen vanavond.
Nou ik vond het acteren eigenlijk nogal wisselend, van beiden overigens. Wel vreemd, want normaal zijn het echt heel goede acteurs. Het script was eik ook nogal zwak. Jammer, want op papier was dit een superfilm!quote:Op donderdag 3 april 2008 00:23 schreef Greys het volgende:
Met mijn schwester, Ing, jij was er niet![]()
We hebben even samen () gezorgd dat zij een foto van een foto ging maken en dan op de computer zetten (hoe moet dat????) en dan op Hyves. Want ze had de foto's al eens ingescand maar die stonden op de computer die ze hebben weggegooid gisteren. My oh my....
![]()
Slaap lekker![]()
Co, echt?? Maar het gaat me bij Jack niet om het feit dat hij er goed uit zou moeten zien ofzo, ik vond hem in 'Something's gotta give' ook al bejaardensex-achtig. Maar toch... ik heb gewoon een zwak voor hem in a non sexual wayEn Sex and The City the movie laat ook al eeuwen op zich wachten, moet toch IETS bekijken in de bios? Die 27 Dresses waar ik heen geweest ben stelde eigenlijk ook geen moer voor, maar heb toch een gezellige avond gehad hahaha.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |