ja, das kutsprayquote:Op woensdag 2 april 2008 14:29 schreef Nonneke het volgende:
Mijn moeder dacht dat ze de onze bij de Xenos gehaalt hadmaarja je wou het zeker weten
Hier hebben we vandaag alles ontwormt, en zowaar was het binnen een kwartiertje gepieptEn zelfs zonder halen en open wonden
![]()
Hadden ook gelijk vlooiendruppels meegenomen, en de lieve assistente rade ons de spray aan ipv de pipetjes, het scheelde zomaar ruim 30¤ met wat we normaal kwijt warenNou maar hopen dat ze niet al te groot drama gaan maken, want ze moeten helemaal ondergesprayed worden
Ben benieuwd of het net zo goed werkt als de pipetjes.
Iemand ervaring met de spray van Frontline ?
Nou dat scheelt, die van mij gaan(mogen) niet in het water mits zomer en/of de temp ervoorquote:Op woensdag 2 april 2008 16:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja, das kutspray1x in het water en het is eraf. Baloe krijgt er jeuk van, en ook gewoon vlooien en teken. Ik heb advantage
Scheelde bij makatsi ruim 12 euro dan bij die andere vorige dierenarts.
*note to self ; Baloe vlooienspul doen starx
Ja, dat zeg ik tegen die van mij ook altijd. Mooi dat er niet geluisterd wordtquote:Op woensdag 2 april 2008 17:14 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Nou dat scheelt, die van mij gaan(mogen) niet in het water mits zomer en/of de temp ervoor![]()
En als het niks is hebben we pech, halen we volgende keer weer gewoon pipetjes
Jij doet je hond niet preventief invlooienspullen?quote:Op woensdag 2 april 2008 19:07 schreef Morretje het volgende:Uitgewerkt..
![]()
Vanmiddag zo'n 2 uur met de kids in de zon en de wind een GPS-tocht gedaan. Dat was leuk..![]()
Geen ideeën over vlooienspul en harmonicarekjes... Sorry. Vlooien heeft de hond nog maar 1 keer gehad, en de poezz komt nog niet buiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |