abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 april 2008 @ 14:58:17 #251
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_57780479
Ik bestel het lekker online, is zowiezo cheaper dan die da's altijd...
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_57781327
Wel potverdrie, krijgen jullie ook ineens de reclames midden over je scherm heen??

Ik dact dat knoflook ongezond was voor honden?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 2 april 2008 @ 15:51:09 #253
163650 Greys
pi_57781682
Duderinnetje, ik weet het ook niet zeker.
Het eerste dat er in me opkomt is Overvecht Tuincentrum, maar nogmaals, niet 100% zeker.
Vooral het in/uitvouw gedeelte weet ik niet. Er zijn overal van die rekken voor achter je planten, maar niet die harmonicadingen. Kortom, je hebt geen moer aan me. Sorry
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 2 april 2008 @ 15:54:04 #254
176471 oh-oh
pi_57781737
Knoflook in geringe mate.
Ze krijgen een kwart teentje per hond per week, das genoeg om de geur een beetje in hun systeem te houden en lang niet genoeg om schade aan te kunnen richten.
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_57781845
Volgens mij heeft Duderinnetje weinig aan ons, we zijn meer Fauna dan Flora heb ik het idee....
  woensdag 2 april 2008 @ 16:03:04 #256
176471 oh-oh
pi_57781907
Yeps ,ik heb niet eens een tuin, solly!
( Groucho Marx )
  woensdag 2 april 2008 @ 16:16:03 #257
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_57782188
quote:
Op woensdag 2 april 2008 14:29 schreef Nonneke het volgende:
Mijn moeder dacht dat ze de onze bij de Xenos gehaalt had maarja je wou het zeker weten

Hier hebben we vandaag alles ontwormt, en zowaar was het binnen een kwartiertje gepiept En zelfs zonder halen en open wonden
Hadden ook gelijk vlooiendruppels meegenomen, en de lieve assistente rade ons de spray aan ipv de pipetjes, het scheelde zomaar ruim 30¤ met wat we normaal kwijt waren Nou maar hopen dat ze niet al te groot drama gaan maken, want ze moeten helemaal ondergesprayed worden Ben benieuwd of het net zo goed werkt als de pipetjes.
Iemand ervaring met de spray van Frontline ?
ja, das kutspray 1x in het water en het is eraf. Baloe krijgt er jeuk van, en ook gewoon vlooien en teken. Ik heb advantage

Scheelde bij makatsi ruim 12 euro dan bij die andere vorige dierenarts.

*note to self ; Baloe vlooienspul doen starx
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  woensdag 2 april 2008 @ 16:22:22 #258
176471 oh-oh
pi_57782318
Stronghold, Advocate, Advantage, Tic fence en Practic zijn nu de goede merken geloof ik.
Ik doe idd ook lekker die druppels, worden ze niet vies van en werkt goed hier!
( Groucho Marx )
  woensdag 2 april 2008 @ 17:14:29 #259
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_57783432
quote:
Op woensdag 2 april 2008 16:16 schreef Qwea het volgende:

[..]

ja, das kutspray 1x in het water en het is eraf. Baloe krijgt er jeuk van, en ook gewoon vlooien en teken. Ik heb advantage

Scheelde bij makatsi ruim 12 euro dan bij die andere vorige dierenarts.

*note to self ; Baloe vlooienspul doen starx
Nou dat scheelt, die van mij gaan(mogen) niet in het water mits zomer en/of de temp ervoor
En als het niks is hebben we pech, halen we volgende keer weer gewoon pipetjes
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  woensdag 2 april 2008 @ 17:23:59 #260
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_57783615
quote:
Op woensdag 2 april 2008 17:14 schreef Nonneke het volgende:

[..]

Nou dat scheelt, die van mij gaan(mogen) niet in het water mits zomer en/of de temp ervoor
En als het niks is hebben we pech, halen we volgende keer weer gewoon pipetjes
Ja, dat zeg ik tegen die van mij ook altijd. Mooi dat er niet geluisterd wordt
pi_57784101
Bij mijn katten werkt advantage helemaal niet tegen teken en waar ik woon in Belgie zijn echt ontzettend veel teken. Frontline werkt nog het beste, maar dat moet ik zeker eens per maand doen, anders komen er toch teken. Ik ben intussen wel een expert geworden in het verwijderen van die beesten, maar het blijven griezels. Af en toe ontsnapt er 1 aan mijn aandacht en krijgt de kans groot te worden (dat is meestal rond deze tijd als ze al wel beginnen te komen en de frontline er nog niet opzit) Dan worden die beesten echt zo groot als een druif. Nou hou ik erg van beestjes hoor, maar van deze parasietjes krijg ik echt nachtmerries. (heb er zelf ook al een paar gehad, maar gelukkig heel snel ontdekt en verwijderd).

Vind het echt hoereduur spul! Hoewel het in Belgie wel echt veel goedkoper is. Laatst kocht ik het hier in Ned. voor de hond en ik moest bijna lachen toen ze het bedrag zei. Ik zou begot niet meer weten hoeveel, dat heb ik verdrongen, maar dat het idioot was, dat weet ik nog wel......
pi_57784137
Oh en DML: venkelsoep verhuist wéér naar morgen, nu moet ik weer naar de film
pi_57785830
Uitgewerkt..

Vanmiddag zo'n 2 uur met de kids in de zon en de wind een GPS-tocht gedaan. Dat was leuk..

Geen ideeën over vlooienspul en harmonicarekjes... Sorry. Vlooien heeft de hond nog maar 1 keer gehad, en de poezz komt nog niet buiten.
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 2 april 2008 @ 19:25:38 #264
163650 Greys
pi_57786299
Co, naar welke film ga je?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 2 april 2008 @ 19:26:43 #265
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_57786326
zo, ik ben weer thuis helaas.

Het was net zo gezellie bij MM
  woensdag 2 april 2008 @ 19:29:05 #266
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_57786384
quote:
Op woensdag 2 april 2008 19:07 schreef Morretje het volgende:
Uitgewerkt..

Vanmiddag zo'n 2 uur met de kids in de zon en de wind een GPS-tocht gedaan. Dat was leuk..

Geen ideeën over vlooienspul en harmonicarekjes... Sorry. Vlooien heeft de hond nog maar 1 keer gehad, en de poezz komt nog niet buiten.
Jij doet je hond niet preventief invlooienspullen?

Doe ik altijd wel. Weet ik iig vrij zeker dat ik geen gore springende kriebelbeesten heb
  woensdag 2 april 2008 @ 19:41:30 #267
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_57786656
Hoiiii

Gelukkig hebben onze beestjes geen teken, aangezien ze niet buiten komen.
Ik gruwel echt van teken

Moet zo naar verjaardag van oudtante = niet gezellig
Maar gelukkig komt zusje ook met haar 9 weken oude Jack Russelpup.
Ik verwacht eiks vanaaf de examenuitslag, dus heb al een klasgenoot geinstrueerd dat ze me dan direct moet smsen
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 2 april 2008 @ 19:58:00 #268
163650 Greys
pi_57787138
Sms mij dan ook even
Of wil je die 9,5 liever zelf bekend maken?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 2 april 2008 @ 20:18:23 #269
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_57787628
hoi, iemand hier HI? Hi abo he...
pi_57789235
We gaan hier maar weer slapen.. Allebei zooooo

I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 2 april 2008 @ 21:30:39 #271
163650 Greys
pi_57789848
Morrie het wordt elke dag vroeger!
Maar lekker tukken hoor, als je moe bent. Ook al val ik soms haast om, ik ga toch echt niet eerder naar bed dan een uur of twaalf. Anders heb ik het idee dat ik teveel mis
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_57791900
Moet nog even zittend en lui achter de comp hangen voor ik kan slapen. Was pas laat thuis van de observatiedag. mijn schuld. Iedereen moest op mij wachten. Kinderen allang klaar,maar ik was nog gesprekken met ouders aan het voeren die met vragen zaten. Nam net even iets te lang de tijd.
Daarna onverwacht nieuwe collega over de vloer. Mijn frietje stoof even weggezet. Dat is nu dus koud. Ik ga het maar met een boterham en wat fruit doen. Schuif der wel een banaan in
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 2 april 2008 @ 22:44:02 #273
163650 Greys
pi_57792588
Die laatste zin, dat doe je er om he?

Wat zonde van je frietje stoof!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_57792883
o well, aan de ene kant zonde, aan de andere kant tof om zo even meer te weten te komen van de visie van een nieuwe collega. Ik plan er onderzoeken bij in en ik wil altijd de juiste combinatie maken van onderzoeker bij het kind dat onderzocht moet worden. dat is imo erg belangrijk voor de bereidwilligheid om onderzocht te worden. het moet voor een kind leuk zijn als het even kan, en ik wil die mensen aan elkaar koppelen voor dat doel.
Zie je nou... koppelen kan ook anders

Tuurlijk doe ik het erom.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_57793491
Helleu!

Ik was naar "the Bucket list" met Jack Nicholson en Morgan Freeman. Ik had me d'r meer van voorgesteld moet ik zeggen, maar op het einde zat ik evenzogoed te grienen als een klein kind

Ik was ontzettend verstrooid vandaag. Het begon er al mee dat de vriendin waarmee ik zou gaan belde dat ze iets later kwam omdat ze nog even een rondje met de hond moest. "Geen probleem" zei ik, "ik haal wel alvast de kaartjes"

Ik sta voor de kassa, nog 1 iemand voor me. Belt ze op en vraagt: "waar ben je nou?" Ik: "nou, voor de kassa" zij: "niet, want daar sta ik." Stond ik dus in de verkeerde bioscoop, voor de verkeerde kassa

Ten tweede had ik m'n fietssleuteltje laten vallen (gelukkig hadden ze hem gevonden want toen ik aan het meisje vroeg of ik weer naar boven mocht om 'm te zoeken, lag ie op het schapje naast haar.

En d'r was nog iets maar dat ben ik vergeten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')