abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57744399
Heya,

Over een tijdje is er iemand jarig die erg veel voor me betekend. Ze skate graag, en ik kwam op het idee om een blanco skateboard te kopen en zelf iets te ontwerpen en erop te schilderen.
Allereerst, ze skate vooral in de pools. Dus is er een speciaal type deck wat ik moet aanschaffen voor pools?

Ik heb al hier en daar rond gekeken hoe je je board kunt bewerken, en wat ik tot nu toe weet:

*Schuren
*Primen

Het schuren: Schuurpapier? Of moet het echt grondig gebeuren en moet ik een schuurmachine gaan zoeken?
Primen? Wat kan ik het beste gebruiken, en waar haal ik het?
En dan komt het nog neer op het schilderen van een deck. Spuitbussen of verf? Ik weet nog niet wat ik als ontwerp ga gebruiken. Waarschijnlijk afbeeldingen van haar favoriete artiesten. ( Jimmi Hendrix, Stray Cats, etc. )

Heel erg bedankt alvast
  maandag 31 maart 2008 @ 20:26:03 #2
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_57744641
quote:
Dus is er een speciaal type deck wat ik moet aanschaffen voor pools
Nee

Je kan een blanco board wel ergens kopen maar dan is de kwaliteit kut. Je kan een goedkoop deck halen met een klein logo erop. Dan flink schuren. Denk er wel om dat de verf er bij een beetje skaten waarschijnlijk binnen een week eraf is tenzij je het met sterke verf doet en dan er een paar keer overheen lakt.

De Griptape er pas later op doen is het makkelijkst. Ook kan je bijvoorbeeld een tekst of logo in de griptape zetten om het af te werken. Doe dat wel op de plekken die niet nodig zijn voor het maken van tricks.

Veel plezier.
pi_57745859
quote:
Op maandag 31 maart 2008 20:26 schreef Buschetta het volgende:

[..]
Denk er wel om dat de verf er bij een beetje skaten waarschijnlijk binnen een week eraf is tenzij je het met sterke verf doet en dan er een paar keer overheen lakt.
Dat lakken zal wel helpen. Weet je toevallig waar ik deze kan vinden ?
  maandag 31 maart 2008 @ 21:35:19 #4
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_57746661
quote:
Op maandag 31 maart 2008 21:08 schreef ernstigezaak het volgende:

[..]

Dat lakken zal wel helpen. Weet je toevallig waar ik deze kan vinden ?
Neen, woon niet in NL. Maar ik zou van die stiften kopen die ze voor autolakschade gebruiken en dan een goede stootvaste blanke lak eroverheen schilderen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')