Mooie grap dan NOT als ik Jort was zou ik flink pissig op Georgina zijn al zou het volgens jullie 1 april grap zijnquote:Op maandag 31 maart 2008 23:30 schreef tessie het volgende:
Ik geloof er ook nix van hoor, volgens mij is het idd een of andere grap.
Ik ken dat programma van hun niet, maar kan het daarvoor niet een of ander expiriment zijn, zo van kijken hoe lang het duurt voor een roddel zich verspreid ofzo?
Als het voor die wetenschapsshow is boeit het toch geen hol? Georgina is actrice, die zal wel vaker met andere mannen zoenen.quote:Op maandag 31 maart 2008 23:42 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Mooie grap dan NOT als ik Jort was zou ik flink pissig op Georgina zijn al zou het volgens jullie 1 april grap zijn
En als het een grap is weet Jort er natuurlijk van.quote:Op maandag 31 maart 2008 23:47 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Als het voor die wetenschapsshow is boeit het toch geen hol? Georgina is actrice, die zal wel vaker met andere mannen zoenen.
quote:Op maandag 31 maart 2008 20:30 schreef arneaux het volgende:
Nou ik ben er kapot van. Eerst Fitna, nu dit.
quote:1 APRIL?
Of het een grap is? Meer een boze droom. Mijn Sjorsje is kennelijk ingescheept op het ms. Noorderlicht. Goed voor de kijkcijfers. Au, spijt en een traan. Of twee. Voorts: geen commentaar.
Foto: G&J, Reethi Rah, Malediven (feb 2006)
(Bron: http://www.jortkelder.nl/2008/03/1_april.php)
liefde maakt blind was het toch??quote:Op dinsdag 1 april 2008 03:41 schreef kleineblondetrut het volgende:
Het is ook niet echt een subtiel kusje. Het verbaast me dat ze er niet daar al bovenop klimt.![]()
Uiteraard, mocht het Georgina zijn, uiterst lullig voor Jort en ontzettend dom van Georgina. Wie gaat er nou vreemd in het openbaar, zeker als je bekend bent en het bekend is dat je een relatie hebt?
Daphne weet het misschien gewoon niet. Grap van Albert (die was er gisteren natuurlijk niet) of gewoon van de redactie.quote:Op dinsdag 1 april 2008 09:04 schreef peterfan het volgende:
Het lijkt me geen 1 april grap, tenminste niet van Boulevard. Daphne zei zelf nog dat ze hoopte dat het een 1 april grap is, als Boulevard m zelf gemaakt had verklapt ze dat natuurlijk niet.![]()
En ik vond het stelletje er erg verliefd uit zien, best echt dus.
Thuis is het zo lekker makkelijk vreemdgaan, wou je zeggen?quote:Op dinsdag 1 april 2008 10:10 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Ik geloof het eigenlijk ook niet. Als BN'er doe je zoiets gewoon thuis, niet openbaar
Dit is wel erg dik erbovenop!
Mee eens met jouquote:Op dinsdag 1 april 2008 09:04 schreef peterfan het volgende:
Het lijkt me geen 1 april grap, tenminste niet van Boulevard. Daphne zei zelf nog dat ze hoopte dat het een 1 april grap is, als Boulevard m zelf gemaakt had verklapt ze dat natuurlijk niet.![]()
En ik vond het stelletje er erg verliefd uit zien, best echt dus.
Jammer, ze waren zo'n leuk koppel, eigenlijk het leukste BN-ers koppel dat er was. Nu een eerste plaats voor Winston en Renate
En dat bewijst wat?quote:Op dinsdag 1 april 2008 11:46 schreef Felixa het volgende:
Zoals hierboven al door Veerboot gemeld, echt geen 1-aprilgrap!
http://www.jortkelder.nl/2008/04/1_april.php
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |