Op de een of andere manier had ik het eigenlijk toch wel leuk gevonden als ze bij elkaar blevenquote:Op maandag 31 maart 2008 19:31 schreef NED het volgende:
Als die quote homo mijn vriend was zou ik ook vreemd gaan
Dat is het eerste wat mijn vriend zei.quote:Op maandag 31 maart 2008 20:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind dat ook wel zon setje wat daar niet zo moeilijk over doet.
Het lijkt mij inderdaad een stel wat een open relatie heeft..quote:Op maandag 31 maart 2008 20:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind dat ook wel zon setje wat daar niet zo moeilijk over doet.
quote:Op maandag 31 maart 2008 20:30 schreef arneaux het volgende:
Nou ik ben er kapot van. Eerst Fitna, nu dit. Het moet niet erger worden.
O ja en volgens mij zijn we morgen gewoon allemaal keihard het bokje.
Hoezo?quote:Op maandag 31 maart 2008 23:04 schreef djnospinzone het volgende:
TVP. Neem aan dat het een grap is, maar anders mogen zowel de eikel die het opneemt en opstuurt voor eigen profijt en de redactie van RTL Boulevard opgeknoopt worden.
Waar slaat dat nou weer op? Wat een huisvrouwen GELUL. Iedereen heeft recht op een privé-leven, ook al vervullen ze een publieke functie. Waarom willen mensen dit uberhaupt weten?quote:Op maandag 31 maart 2008 23:24 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Hoezo?![]()
Zij gaat vreemd, daar kunnen zij niks aan doen. Dat programma is er voor dit soort nieuws en als je als bekende Nederlander niet op die manier in het nieuws wilt komen moet je maar zorgen dat niemand er achter komt.
Welnee. Wat een huisvrouwen GELUL.quote:Op maandag 31 maart 2008 23:28 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Iedereen heeft recht op een privé-leven, ook al vervullen ze een publieke functie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |