quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:23 schreef ik_jij_en_jou het volgende:
Braintrainer voor mn vriendin en ik toch mn GBA spellen kunnen spelen
Mja, maar wel beperkte keuze en weinig voorraad. Zelf zou ik wel een 6GB of 8GB kaartje willen, iemand een idee waar die goedkoop te halen zijn?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:44 schreef Rewimo het volgende:
Voor micro-sd kaartjes kun je prima terecht bij Opus2 gig kost er nu ¤ 7,50
Weet je zeker dat die werken met je flashcard? 4 gig deed het hier niet in mijn R4DSquote:Op woensdag 2 juli 2008 08:17 schreef Jarno het volgende:
Mja, maar wel beperkte keuze en weinig voorraad. Zelf zou ik wel een 6GB of 8GB kaartje willen, iemand een idee waar die goedkoop te halen zijn?
Volgens mij zouden micro-SDHC kaarten gewoon moeten werken in de M3 DS Real kaart:quote:Op woensdag 2 juli 2008 09:50 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Weet je zeker dat die werken met je flashcard? 4 gig deed het hier niet in mijn R4DS
quote:Supports the Micro SDHC specification, allowing for high capacity memory cards 4GB, 8GB...
Nou, ik heb nu al iets van 6GB aan games gevonden geloof ik.quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:50 schreef __Saviour__ het volgende:
De m3 real kan inderdaad sdhc aan. maar het is niet altijd groter=beter, zo heel groot zijn die bestanden niet
Als je wil, krijg je het zeker wel vol ja. Maar speel je al die games ook echt? Dat is wel het probleem van zo'n card soms. Je kunt veel te veel spelen, zo neem je nooit meer de tijd om echt een game uit te spelenquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:52 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nou, ik heb nu al iets van 6GB aan games gevonden geloof ik.. Ik moet dat nog uitzoeken enzo, maar ik heb wel graag de keuze (niet van deze game staat op dit kaartje, die op dat kaartje, etc). En zo duur is 4 of 6 GB niet.
Ik heb een attentiespanne van 3 milliseconde, dus ben snel klaar met een spelletje.quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:55 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Als je wil, krijg je het zeker wel vol ja. Maar speel je al die games ook echt? Dat is wel het probleem van zo'n card soms. Je kunt veel te veel spelen, zo neem je nooit meer de tijd om echt een game uit te spelen
Zeg ik wel leuk...quote:
Op de site van je kaartjequote:Op donderdag 3 juli 2008 19:04 schreef yvette1982 het volgende:
Er brand een groen lichtje, ik zie daar alleen geen knopje.
Ik zou graag willen weten dat als ik spel A speel maar ik wil een ander spel spelen, hoe ik dat dan doe zonder de DS aan en uit te zetten.
dan heb je je softreset niet aan staanquote:Op donderdag 3 juli 2008 19:14 schreef yvette1982 het volgende:
Als ik op L+R+A+B+X+Y druk dan kom ik nog niet terug in mijn menu. Hoezo gaat het niet gewoon via start of via een andere makkelijke manier?
OP JE TOUTCHSCREENquote:Op donderdag 3 juli 2008 19:31 schreef yvette1982 het volgende:
Nee een zonnetje heb ik niet.
Alleen rechts boven de x knop brand een groen lampje.
Resetten, hoe wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |