Indien de firmware op de (micro)sd kaart al aanwezig is wel ja.quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:22 schreef Amokzaaier het volgende:
zijn .NDS bestanden voldoende?
wat is firmware?quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:38 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Indien de firmware op de (micro)sd kaart al aanwezig is wel ja.
Het programmatje dat het kaartje bestuurd. Wanneer je de DS aanzet zie je wanneer je de kaart er in hebt een menu waarbij je een spel/homebrew kan selecteren. Verder heeft sommige firmware standaard al een muziekspeler of videospeler toegevoegd. Firmware is altijd gratis van de website van de kaartfabrikant te halen.quote:
Ja zeker, dat kan kloppen. Wat voor flashkaart heb je? Bij sommige kaarten kan je ze namelijk trimmen. Dan worden de bestanden nog wat kleiner.quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:18 schreef Amokzaaier het volgende:
owja en ik heb games met een txt file naar de site idgames.co.uk, en vind het opvallend dat ze 32.00 MB rond zijn. wel gewoon goede spellen?
Ik navigeer altijd met de toetsen.. en druk dan op A. Bij de M3DS real kan je in ieder geval je bestanden verkleinen als dat zal moeten. m3ds real trim tool heb je daar voor nodig.quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:25 schreef Amokzaaier het volgende:
De m3 DS Real is toch wel ook voor spelletjes?? Ik zie de bestanden maar kan ze niet aanklikken
32 MB is opzich wel een goede grootte.. maar je kan soms enkele MB's er af halen.quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:43 schreef Amokzaaier het volgende:
dankjewel Wiehoee voor alle moeite. weet je toevallig ook wat ong een goede grootte is?
http://www.nentindo.nl/flashcard-firmware Daar haal ik firmware weg. En de bestanden staan dan in de map SYSTEM. Dan maak ik nog een extra map NDS en daar zet ik mijn *.nds bestanden in.quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:59 schreef Amokzaaier het volgende:
kan het zijn dat ik verkeerde firmware gedowload heb? ik zie namelijk geen map met de naam games
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |