Spel wat niet ondersteund wordt?quote:Op maandag 7 juli 2008 13:56 schreef Amokzaaier het volgende:
niemand ervaringen met zwart scherm krijgen bij laden?
Je hoeft een save file toch ook niet te laden? Hij maakt 'm voor je aan en verder hoef je alleen het spel te starten. Met die save file zelf doe je niets. Hij gebruikt hem alleen om je data op te slaan zodat je verder kunt spelen waar je gebleven was voor zover ik weet.quote:Op maandag 7 juli 2008 13:24 schreef Amokzaaier het volgende:
ik heb een M3 DS real. Hij maakt idd automatisch een save file aan zag ik net, als ik em echter wil laden krijg ik een zwart scherm..
als je een nieuwe game opstart doet ie het wel gewoon..quote:Op maandag 7 juli 2008 13:57 schreef Godlike02 het volgende:
Spel wat niet ondersteund wordt?
Probeer een andere.
Daar heb je idd een extra kaartje voor de GBA slot voor nodig. hiervoor heb ik de ezflash 3 in 1. Ik moet er wel even bijzeggen dat het laden van pagina´s erg lang duurt.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:59 schreef Ynske het volgende:
Hebben jullie ook kunnen internetten op je ds met kaartje?
voor zover ik begrepen heb moet je ook een extra kaartje hebben voor die expolorer te gebruiken
Heb je ze wel uit de zipjes gehaald?quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:37 schreef Jarno het volgende:
't Zal wel weer aan mij liggen, maar ik heb dus net die M3 Real binnen en ik krijg geen spelletjes aan de praat:
- system folder op de kaart gezet
- wat spelletjes er op gezet
DS aangezet, ik zie het M3 menu verschijnen, prima, ik ga naar m'n games map, ik zie de lijst met spelletjes, mooi, maar als ik dan op A druk of het spel kies met de styles gebeurt er niks. Helemaal niks. Ik kan wel verder browsen en doen enzo maar het starten van een spel gebeurt gewoon niet?
Ik heb Moonshell, en ik kan gewoon muziek afspelen.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:15 schreef sietse87 het volgende:
iemand ervaring met de DSTT card?
ik wil er graag filmpjes en muziek op hebben maar tot dus ver geen suc6.
spellen werkt prima geen klagen over.
en filmpjesquote:Op zondag 13 juli 2008 14:34 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik heb Moonshell, en ik kan gewoon muziek afspelen.
DS TT Card, besteld bij BigDennisquote:Op dinsdag 15 juli 2008 11:25 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik weet dat het een lastig te beantwoorden vraag is maar wat is nu een goed en makkelijk flashkaartje?
hier lang leven googlequote:Op maandag 21 juli 2008 12:38 schreef domper het volgende:
waar kan ik firmwire downloaden voor cyclo ds evolution?,
dat doen wij nietquote:en waar en hoek kan ik spelletjes downloden daarvoor?
quote:Op maandag 21 juli 2008 12:55 schreef Jarno het volgende:
Een keer de openingspost lezen ga je niet dood van.
ook zoietsquote:Op maandag 21 juli 2008 13:00 schreef domper het volgende:
ik wil een kaartje waar ik eigenlijk alleen maar spelletjes op wil spelen. welke is dan beter?: cyclo ds revolution fo de m3 ps real, of nog een ander (er is namelijk zoveel keus).
als je terug leest zie je dat staanquote:Op maandag 21 juli 2008 13:04 schreef domper het volgende:
welke heb jij ?
officieel mag je bij mijn weten slechts één backup maken voor uitsluitend eigen gebruik van een game die je zelf in bezit hebt. Ik begrijp geen moer van wat je hierboven schrijft, maar ik heb het vermoeden dat het wel illegaal is (jij koopt spelletjes die zij backupt om ook te spelen en andersom?)quote:Op woensdag 23 juli 2008 16:32 schreef Knoflook het volgende:
Nou ik doe samen met mijn vriendin backuppen. Spelletjes 2x kopen is niet eg je van het.
NIks iligaals aan dan toch ?
Dat zeg ik.quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:45 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
officieel mag je bij mijn weten slechts één backup maken voor uitsluitend eigen gebruik van een game die je zelf in bezit hebt. Ik begrijp geen moer van wat je hierboven schrijft, maar ik heb het vermoeden dat het wel illegaal is (jij koopt spelletjes die zij backupt om ook te spelen en andersom?)
Dan heb je het verkeerd begrepen,quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:45 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
officieel mag je bij mijn weten slechts één backup maken voor uitsluitend eigen gebruik van een game die je zelf in bezit hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |