kun je daar iets meer over vertellen?quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:22 schreef Wiehoe het volgende:
ahhhh ik heb al een mooi alternatief voor de homebrew lemmings gevonden. De SNES emulator met lemmings en lemmings 2
Voor zover ik weet niet. De DS kan niet detecteren dat het een flashcard is, dus het zou altijd moeten werken. Probeer het eens opnieuw, zorg dat de contactpunten goed schoon zijnquote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:24 schreef Nieuwschierig het volgende:
Zijn er in het afgelopen jaar DS-en geproduceerd die een R4DS totaal kunnen negeren??
Ik heb een R4DS die het in de ene DS (een zwarte) wel gewoon doet maar in een andere (eenwitte) niet. Stop ik er een legaal spel in de witte ziet ie me gewoon maar met de R4DS heeft ie aan dat er geen gamecard inserted is.
De firmwareversie van de zwarte en de witte is zover ik dat kon achterhalen gelijk, v5. De aankoopdatum zit hooguiit een maand verschil in.
Ik gebruik een emulator 'SnesDS', Daarmee kan ik de oude super nintendo spellen spelen. En als je dan ergens 'lemmings roms snes' weghaald. Dan kan je zo de oude snes lemmings roms spelen.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:36 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
kun je daar iets meer over vertellen?
Tja, ik heb al aardig wat dingen geprobeerd. Twee verschillende flashcards werken in de zwarte probleemloos maar in de witte totaal niet. Beredenerend zou het dan aan de contactpunten van de witte DS moeten liggen al blijft het vreemd dat meerdere legale spellen meteen probleenloos laden.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:42 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Voor zover ik weet niet. De DS kan niet detecteren dat het een flashcard is, dus het zou altijd moeten werken. Probeer het eens opnieuw, zorg dat de contactpunten goed schoon zijn
Zo simpel kan het zijn.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:51 schreef Amokzaaier het volgende:
Dus als ik het goed begrijp.. ik heb een M3 DS real card. spelletjes erop doen gaat als volgt:
1. spelletjes dowloaden, unzippen.
2. spelletjes op je sd card zetten.
3. spelen maar?
Wel makkelijk om de SD card in je M3 te doen en de M3 in je DS te doen.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:51 schreef Amokzaaier het volgende:
Dus als ik het goed begrijp.. ik heb een M3 DS real card. spelletjes erop doen gaat als volgt:
1. spelletjes dowloaden, unzippen.
2. spelletjes op je sd card zetten.
3. spelen maar?
euhm, wat ynske zegt.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:05 schreef yvette1982 het volgende:
Is dat gebruiksvriendelijk of moet je dan nog van alles installeren?
Iedere kaart heeft nog wat nodig, maar het is wel gebruiksvriendelijk.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:05 schreef yvette1982 het volgende:
Is dat gebruiksvriendelijk of moet je dan nog van alles installeren?
niet waar, want dan moet je gaan spelenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:44 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Iedere kaart heeft nog wat nodig, maar het is wel gebruiksvriendelijk.
Je hebt dus een Flashkaart en een geheugenkaartje nodig.
Het geheugenkaartje stop je in het lezertje, die steek je in je computer.
Dan download je van een site de nieuwste Firmware (net zoals dat je op je computer windows hebt, op je flashkaartje komt ook zoiets). Die firmware pak je heel gemakkelijk uit op dat geheugenkaartje. Dan zet je er wat spelletjes en muziek op en dan steek je het geheugenkaartje in je flashkaart en dan ben je klaar.
gewoon ff googlen naar R4DS kaartquote:Op woensdag 25 juni 2008 19:28 schreef yvette1982 het volgende:
Dat klopt.
Maar kan iemand mij een link geven met een pakket die ik dan nodig heb. De r4 kaart met ander kaartje. Ik ben bang dat ik het verkeerde ga bestellen. Ik moet toch ook een soort kabeltje hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |