Heb 'm ook sinds gister, prima ding.quote:Op dinsdag 8 april 2008 18:35 schreef Vanyel het volgende:
Ik heb een Firelink besteld bij dealextreme. Niet heel snel in huis, maar wel goedkoop en er hoeft geen los SDkaartje meer in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Scheren is voor schapen!
dstt is gewoon een merknaam van flashcardquote:Op vrijdag 11 april 2008 09:57 schreef avonne het volgende:
Als kersverse bezitter van een Nintendo DS wil ik wel eens weten wat je allemaal met zo'n flashcard kunt doen (hoe het werkt, wat heb je nog meer nodig, uitleg van termen en zo).
Heeft iemand een link waar het in Jip en Janneke taal wordt uitgelegd?
ik heb geen flauw idee wat dstt, sdhc en zo betekent bijvoorbeeld![]()
hoi, dankje voor de antwoorden, maar het waren maar voorbeelden.quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:14 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
dstt is gewoon een merknaam van flashcard
SDHC is een SD geheugenkaartje met High Capacity. Ze kunnen in theorie tot 32GB gaan maar het gangbare model is nu 4GB geloof ik. Standaard SD kaartjes (niet-HC) gaan tot 2GB.
ik zat net op Paypal te kijken, die haalt het het geld van de bankrekening af, als ik het goed begrepen heb.quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:29 schreef boem-dikkie het volgende:
Waar hebben jullie allemaal jullie ding weg? Ik heb geen zin om lang te wachten, ik heb geen creditcard en het mag niet duurder dan 50 euro ( micro-SD hoeft niet in de prijs te zitten, die kan ik eventueel hier wel halen in de stad )
quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:30 schreef paarse_paashaas het volgende:
Heb 'm ook sinds gister, prima ding.Is daar nog iets aan te doen, van die corrupte saves? De mijne is nog niet binnen, dus geen idee of ik er last van krijg, maar altijd goed om voorbereid te zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Bij de reviews staat het er nogal wat, maar toch geven ze het 5 sterrenquote:Op vrijdag 11 april 2008 17:57 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Is daar nog iets aan te doen, van die corrupte saves? De mijne is nog niet binnen, dus geen idee of ik er last van krijg, maar altijd goed om voorbereid te zijn
Eigenlijk een manier van cheaten.quote:Op zondag 13 april 2008 00:39 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat ie exact op dat moment saved, waar je ook bent. Dat gaat dus buiten de normale save-functie van het spel om
dat lijkt me juist heel vervelend. Als je iets fout doet is dat ook gesaved. Kom je er dan nog wel vanaf?quote:Op zondag 13 april 2008 00:39 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat ie exact op dat moment saved, waar je ook bent. Dat gaat dus buiten de normale save-functie van het spel om
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |