MicroSD kaartjes kunnen door statische elektriciteit en andere storingen (overbelasting dus) spontaan formatteren.quote:Op zaterdag 5 april 2008 15:05 schreef Thetallguy het volgende:
Hoe kan mijn kaartje van mijn R4DS in een keer helemaal leeg zijn, zelf de firmware is van het kaartje af
Na het formatteren zou het nog kunnen, maar als je hem al volgestouwd hebt met spellen niet meer nee.quote:Op zaterdag 5 april 2008 15:20 schreef Thetallguy het volgende:
Hij doet het nog wel
Heb net geformatteerd en weer nieuwe spelletjes erop gezet, recovery is het nu vast te laat voor
OMFG, 70 euro. ik heb bij dealextreme dezelfde kaart voor 27 euro gekocht. verzenden duurt dan wel wat (!) langer, maar goed.quote:Op dinsdag 1 april 2008 18:33 schreef SharQueDo het volgende:
DS FirelinkVoor 70eu bij bigdennis, 2 dagen later in huis. 16 Gbit (2GB). Geweldig ding, aleen ik mis de 'optie' om GBA roms af te spelen.
Weet iemand of er een GBA "emulator" voor op de DS is?
is illegaal, dus zal je niet in een gewone winkel vinden..quote:Op maandag 7 april 2008 20:03 schreef theKiD het volgende:
Stomme vraag misschien, maar waar koop je zulke dingen? Waar kun je een r4ds kopen?
Ik heb al via google gezocht, maar daar werd ik niet echt wijzer van. Het liefst geen webshop of 2ehands oid, maar via een gewone winkel oid?
Het is niet illigaal, maar Nintendo zal er niet blij mee zijn als "normale" winkels het zo zouden verkopen. Omdat het de verkopen van games flink zal laten gaan dalen.quote:Op maandag 7 april 2008 20:08 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
is illegaal, dus zal je niet in een gewone winkel vinden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |