Veel verschil zit er niet tussen de diverse kaartjes. De wat nieuwere kaartjes zoals AceKard RPG en 2, CylcloDS Evolution, M3 Real, Edge e.d. hebben allemaal SDHC support. Ook op andere punten ontlopen ze elkaar niet veel. Zie voor een uitgebreid overzicht met reviews de link die ik eerder hier posttequote:Op dinsdag 1 april 2008 11:13 schreef kabouter.muts het volgende:
we willen er ook een aanschaffen maar twijfelen tussen de m3 real (die met 2 slot 2 kaartjes een rumble en nog een) en de cyclo.
iemand voor en tegens van deze kaartjes?
ergens las ik ook dat je er mee zou kunnen internetten??
ah, daarom heb ik mijn browser dus nog niet werkend gekregenquote:Op dinsdag 1 april 2008 11:43 schreef Gremen het volgende:
Als je wilt internetten of andere grotere applicaties wilt draaien heb je vaak ook een (slot2) ram-pack nodig. En voor GBA spellen heb je idd ook een slot2 kaart nodig.
.
Er zijn wel enkele homebrew slot1 browsers, maar die werken niet zo super. De DS is er gewoon niet krachtig genoeg voor, een webpagina laden kost erg veel geheugen. Ook de offciele Operabrowser werkt maar erg matigquote:Op dinsdag 1 april 2008 18:30 schreef kabouter.muts het volgende:
Hoe werkt het internetten via de ds?
Moet je daar iets speciaals voor downloaden?
En je hebt dus een slot 2-kaart nodig.
(Als het goed is hebben we eind van de week de M3 real Perfect binnen.)
Is er niet, uiteraard. De DS heeft de benodigde hardware om GBA software te draaien al aan boord, het is dus onzinnig om een emulator te maken in DS-mode.quote:DS Firelink Voor 70eu bij bigdennis, 2 dagen later in huis. 16 Gbit (2GB). Geweldig ding, aleen ik mis de 'optie' om GBA roms af te spelen. Weet iemand of er een GBA "emulator" voor op de DS is?
Dan moet je een slot 2 kaart kopen, dat kost een euro of 13 en je moet even goed regelen met software en isntellingen enzo.quote:Op dinsdag 1 april 2008 18:33 schreef SharQueDo het volgende:
DS FirelinkVoor 70eu bij bigdennis, 2 dagen later in huis. 16 Gbit (2GB). Geweldig ding, aleen ik mis de 'optie' om GBA roms af te spelen.
Weet iemand of er een GBA "emulator" voor op de DS is?
Ik vind hem echt kut. Beter iets meer uitgeven voor een CycloDS ofzo.quote:Op maandag 31 maart 2008 21:43 schreef Mr.Noodle het volgende:
DSTT, beetje baggerkwaliteit maar wel cheap en het werkt wel met wat friemelen aan de cartridge en de Micro SD..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |