mijne met chilisaus en mayoquote:Op maandag 31 maart 2008 18:54 schreef Hephaistos. het volgende:
Mijn tosti's zijn altijd bedekt met een dun laagje kanker
omdat het lekker isquote:Op maandag 31 maart 2008 18:55 schreef pfaf het volgende:
-laat maar, niet goed gelezen -
Waarom je bruin brood zou roosteren is me trouwens wel een raadsel..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
quote:Op maandag 31 maart 2008 18:54 schreef Hephaistos. het volgende:
Mijn tosti's zijn altijd bedekt met een dun laagje kanker
Ze zegt in de reclame zelfs dat als d'r recept mislukt dat ze standaard tosti's eetquote:Op maandag 31 maart 2008 21:45 schreef La_Guiri het volgende:
Volgens Sonja Bakker mag je best een tosti anders, maar dan met 30+ kaas.
Met scharrelkaas en ontvette ham of is het vetloze kaas en scharrelhamquote:Op maandag 31 maart 2008 22:25 schreef Trusten het volgende:
[..]
Ze zegt in de reclame zelfs dat als d'r recept mislukt dat ze standaard tosti's eet
Dat geloof ik ook, als ze in de industrie plantaardige oliën om willen zetten naar verzadigde vetten (bijvoorbeeld voor margarine) dan is daar ten eerste een platina katalysator voor nodig en ok nog een hoge waterstof druk. In je tosti ijzer worden dit soort omstandigheden echt niet gecreërd. Misschien zeggen ze ook dat er transvetten kunnen ontstaan door de hoge temperaturen, maar dat lijkt me ook behoorlijk sterk.quote:Op maandag 31 maart 2008 18:53 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Oh.. en ik lees dit:
door de hitte worden onverzadigde vetzuren omgezet in verzadigde, en dat was slecht volgens mij.
Maar ik geloof dat dat klinkklare onzin is!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |