gut, ik krijg volgend jaar geen studiefinanciering meer (zowel lening als gewone opgemaakt na 3 jaar hbo + 4 jaar WO) en moet dus mijn master in deeltijd doen. Nu ben ik langzaam een beetje op zoek naar parttime werk en had mijn CV (waar op zich niks bijzonders op staat, geen bestuursfuncties, geen stages, geen buitenlandse periode) op wat vacaturesites geplaatst. Heb binnen 2 dagen al 16 aanboden voor (voornamelijk crappy callcenter-

) werk, maar soms zitten echt de meest bizarre dingen tussen. Vandaag kreeg ik een aanbod voor iets wat volgens de omschrijving neerkomt op pakkettenvuller, alleen vragen ze voor die functie WO-starters.
Een ander aanbod wat ik vandaag kreeg was voor
startende Business Intelligence Agent. Schijnbaar ben je met een propedeuse HBO-informatica en een BA-geschiedenis daarvoor geschikt.

Beetje vreemde is dat je schijnbaar alles vanuit huis kan doen, dus ik heb beetje idee dat het gewoon outbound-callcenter werk is verpakt in een mooie titel
Naja, in elk geval ben je niet kansloos met een BA-geschiedenis op zak, dat is in elk geval geruststellend.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.