apart gaat prima, je mist alleen misschien wat subtiele grappenquote:Op zaterdag 26 september 2009 13:38 schreef Deezertje het volgende:
Zit er een verhaallijn in de afeveringen / seizoenen of is eke aflevering ''apart'' te bekjken?
Andrs moet ik ff 20 seizoenen inhalen
Volgens mij is de enige two-episode aflevering "who shot mister burns" aan het einde van seizoen 6 en de eerste van seizoen 7. De rest zijn losse afleveringen, maar zoals piranhia hierboven al zegt: er word best wel vaak verwezen naar andere afleveringen, al is dat vaak wel subtielquote:Op zaterdag 26 september 2009 13:38 schreef Deezertje het volgende:
Zit er een verhaallijn in de afeveringen / seizoenen of is eke aflevering ''apart'' te bekjken?
Andrs moet ik ff 20 seizoenen inhalen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammer dat de oude schrijvers de serie hebben verlaten en er een nieuwe lichting is gekomen die met allerlei vernieuwingen komen die niet werken (doet me aan de middelbare school tweede fase denken trouwens)![]()
[ Bericht 5% gewijzigd door slashdotter3 op 05-10-2009 23:13:13 ]
Worst season ever?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:22 schreef wolferl het volgende:
Ik zie net op FRS dat The Simpsons Seizoen 12 a.s. Woensdag uitkomt.
[ afbeelding ]
Het ergste was nog wel dat ze op het einde won...quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:35 schreef Xummon het volgende:
marge die weer eens ergens tegen aan het protesteren is
Dat is heul niet logisch, maar stiekem toch ook weer welquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:12 schreef Patch het volgende:
Although Season 12 of The Simpsons has just landed, it looks like the series will take a quick detour before going to the 13th season by releasing a special Season 20 set to celebrate two decades of the Simpson clan.
As extra exciting news, the season - being the first to air in high def - will be available on DVD and Blu-ray. Very little extra is known about the set which will arrive soon from Twentieth Century Fox.
Klopt, ik vond 'm leuk dit keer! De intro was echter wel meteen het hoogtepunt, echte monsters die uitgelachen werden door die gasten in Master Chief, Joker en Venom outfitquote:
Check dit en dit maar eens.quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:53 schreef Dos37 het volgende:
ze moeten veel vaker spoofs doen van andere films/series. the debarted en Eternal Moonshine of the Simpson Mind. Horen bij de meest geniale afleveringen van de laatste jaren.
vanavond bij Comedy Central een marathon met de eerste negen Treehouse of Horror afleveringenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:14 schreef Xummon het volgende:
bij threehouse of horror doen ze heel vaak een film/serie spoofen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |