Hij was inderdaad weer is erg goed, komt doordat het een echte Homer aflevering wasquote:
Pardon? 15 Euro per season is dirt-cheap... Ik heb er heel wat meer voor neer moeten leggen toen ze uit kwamen.quote:Op maandag 27 april 2009 20:16 schreef Flaccid het volgende:
Duur! 15 euro per stuk. Dan ben je veel euros kwijt.
39,95quote:Op maandag 27 april 2009 23:00 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Pardon? 15 Euro per season is dirt-cheap... Ik heb er heel wat meer voor neer moeten leggen toen ze uit kwamen.
Ja ok maar 19*15=300 euro. Vind ik veel.quote:Op maandag 27 april 2009 23:00 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Pardon? 15 Euro per season is dirt-cheap... Ik heb er heel wat meer voor neer moeten leggen toen ze uit kwamen.
Huh? Sinds wanneer is 19x15=300?quote:Op maandag 27 april 2009 23:49 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Ja ok maar 19*15=300 euro. Vind ik veel.
Ik was dus niet de enige.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:45 schreef Tim86 het volgende:
Huh..die toffe intro van laatst met Cheers enzo is gerecycled?
Dacht eerst dat ik een verkeerde had gedownload..
ja, en life with lucy volgens mij.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:08 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Wel een aardige aflevering. Al lag het thema er wel heel dik bovenop.
Weet iemand wat de andere series in die couch gag waren behalve Cheers? De Brady Bunch ?
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:08 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Wel een aardige aflevering. Al lag het thema er wel heel dik bovenop.
Weet iemand wat de andere series in die couch gag waren behalve Cheers? De Brady Bunch ?
En de TV viel niet van de muur! Of gebeurde dat al vaker niet in dit seizoen?quote:The family travel through four iconic past sitcoms (The Honeymooners, The Dick Van Dyke Show, The Brady Bunch, and Cheers) before finally reaching their own show.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:50 schreef Aanvoerder het volgende:
Iedereen die verwijzing naar Pixars Up gezien?
Die vind ik meestal wel leuk, als ik tenminste bekend ben met het origineel.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:55 schreef SjeikSjaak het volgende:
Weer zo'n flashback/clipshow/verhaaltjes aflevering
Idemquote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:25 schreef Dizer het volgende:
En waarom post ik hier nog niet?
Volgens de simpsons wiki:quote:Op maandag 27 juli 2009 20:04 schreef Darkhelmet76 het volgende:
Even een topickickje...
Ik weet niet of dit al eerder ter sprake is gekomen [en ik heb geen zin om 6 topics x 300 posts door te lezen], maar... Is t iemand wel ns opgevallen dat er nogal wat verwijzingen naar Amerikaanse ex-presidenten in The Simpsons voorkomen?
Enkele voorbeelden:
- "Opa" Simpson heet "Abe" -> Abraham Lincoln
- De moeder van Marge heet "Jacqueline Bouvier", dat is ook de geboortenaam van Jackie Kennedy-Onassis, de weduwe van John F Kennedy
- De manier waarop Mayor Quimby praat doet wel érg veel denken aan hoe John F Kennedy praatte
Daarnaast zijn er natuurlijk de talloze verwijzingen naar de echte presidenten in verschillende afleveringe.
Misschien zijn er nog wel meer?
[T kan ook gewoon toeval zijn, maar t viel me gewoon op...]
apart gaat prima, je mist alleen misschien wat subtiele grappenquote:Op zaterdag 26 september 2009 13:38 schreef Deezertje het volgende:
Zit er een verhaallijn in de afeveringen / seizoenen of is eke aflevering ''apart'' te bekjken?
Andrs moet ik ff 20 seizoenen inhalen
Volgens mij is de enige two-episode aflevering "who shot mister burns" aan het einde van seizoen 6 en de eerste van seizoen 7. De rest zijn losse afleveringen, maar zoals piranhia hierboven al zegt: er word best wel vaak verwezen naar andere afleveringen, al is dat vaak wel subtielquote:Op zaterdag 26 september 2009 13:38 schreef Deezertje het volgende:
Zit er een verhaallijn in de afeveringen / seizoenen of is eke aflevering ''apart'' te bekjken?
Andrs moet ik ff 20 seizoenen inhalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |