quote:Op donderdag 13 november 2008 13:17 schreef RedDevil085 het volgende:
Van welke films was deze aflevering trouwens afgeleid? Het kwam me iig heel bekend voor... (David Lynch???)
wikipedia van Simpsonsquote:Toucan Sam, Trix, Cap'n Crunch and Count Chocula are all featured on Bart's "Cereal Killer" game; they are, respectively, the mascots for Fruit Loops, Trix, Cap'n Crunch and Count Chocula breakfast cereals.[3] The non-linear plot showing various points in Homer and Marge's relationship is very similar to the 1967 film Two for the Road, starring Audrey Hepburn and Albert Finney.[4] During the limbo scene, the song "Limbo Rock" by Chubby Checker can be heard in the background, along with Homer singing it.[citation needed]
Much obliged... Appart trouwens, heb de film met Hepburn nooit gezien, maar de stukjes kwamen me toch bekend voor (zal zeker al vaker gespoofed zijn).quote:
Ik heb de box nu ook een tijdje en hij valt erg tegen iddquote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:42 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Season 11 Special Edition is binnen. WORST...BOX....EVERDit is simpelweg een wanproduct. Er zijn geen plastic trays meer waar de discs in zitten maar ze zitten in de kartonnen doos verwerkt. Ze zitten zo diep dat ik er niet eens bij kan want de verpakking is veelste krap. Dit leverd dus krassen om het leven op. Een tip: Doe de discs in jewel cases en bewaar ze buiten de doos. Echt heel slecht.
Die 'flashback' tussenfilmpjes zijn een fenomeen die oorspronkelijk van the Simpsons komt. Vooral in seizoen 4 zul je ze vaak tegenkomenquote:Op maandag 17 november 2008 23:50 schreef Scaurus het volgende:
Zojuist verslaafd geraakt. Elke dag twee afleveringen kijken, het blijft geniaal. Hoewel je soms de tussenfilmpjes van Family Guy mist.
Ga je alle seizoenen kijken?quote:Op maandag 17 november 2008 23:50 schreef Scaurus het volgende:
Zojuist verslaafd geraakt. Elke dag twee afleveringen kijken, het blijft geniaal. Hoewel je soms de tussenfilmpjes van Family Guy mist.
Zij speelt vaak bijrollen in series.quote:Op maandag 1 december 2008 23:10 schreef Tim86 het volgende:
ik ken die stem van die Moslim dame ergens van...
QFT, al moet ik zeggen dat ik dat gedoe met die moslims een beetje moralistisch vond... Verder natuurlijk wel weer een heerlijke aflevering...quote:Op maandag 1 december 2008 22:46 schreef Zhenar het volgende:
Al dat Mapple gedoe was prachtig![]()
En Homer met z'n "So far... So good..." was zó flauw een voorspelbaar, maar ook zó heerlijk Homer
Ik dacht dat hij zei "No honey, that's poison"quote:Op woensdag 3 december 2008 15:36 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Maggie die een stukje van de taart probeerde te eten waarop Homer reageert:
No Honey, that is treason
Dat verstond ik ook.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:01 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij zei "No honey, that's poison"
Voor jou wellicht niet direct toepasbaar maar als iemand de Simpsons wil hebben (seizoen 1-18) op dvd-9 dan kan ik op zich wel een box opsturen. Je hebt misschien niet alle afleveringen maar zeker 90 % en de kwaliteit is ok.quote:Op donderdag 4 december 2008 18:00 schreef SnuggLe het volgende:
Tvp. Seizoen 1 t/m 10 origineel op DVD.
Ik zie dat seizoen 11 nu ook op play.com te krijgen is voor 41 euro. Iemand nog een aanbieding ergens gevonden? Lees overal klachten over de slechte verpakking. Wat is er anders aan dan de 10 eerdere seizoenen?!
En staan er op Christmas with the Simpsons 1 & 2 alleen oude afleveringen die ook op de 1e 11 DVD's staan, of zijn het andere ('nieuwe') afleveringen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |