Tja, bij The Simpsons moest ik een paar keer glimlachen. Family Guy heeft me meermaals hardop doen lachen, terwijl ik eigenlijk meer een Simpsonsfan ben. De vorige paar afleveringen van The Simpsons vielen me ook al tegen, gaat de slechte kant op zo!quote:
Na jaren van bagger vind ik het juist weer een beetje de goede kant op gaan. Maar zo goed als de eerste 10 seizoenen zal het nooit weer worden.quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:50 schreef Orbis het volgende:
[..]
Tja, bij The Simpsons moest ik een paar keer glimlachen. Family Guy heeft me meermaals hardop doen lachen, terwijl ik eigenlijk meer een Simpsonsfan ben. De vorige paar afleveringen van The Simpsons vielen me ook al tegen, gaat de slechte kant op zo!
yup vooral die hij naar die finse of ijslandse bar opbelde, die gast had zo een droge stemquote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:53 schreef DaMart het volgende:
Weer een leuk begin van het seizoen met deze 2 afleveringen. Weer eens ouderwetse telefoonbaldadigheid van Bart.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When all else fails, you always have delusion.
quote:Op zaterdag 1 november 2008 12:56 schreef Mirel het volgende:
Iemand nog de nieuwe Futurama gekeken?Hoe heet de nieuwe film dan? Ik heb er namelijk nog maar 2 gezien en er zou een derde komen. Is dat deze?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
Xbox 360 Elite | Gamertag: Moe Szyslak1987
Ik vind die altijd matigquote:
idd normaal zijn ze leukerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |