Check dit en dit maar eens.quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:53 schreef Dos37 het volgende:
ze moeten veel vaker spoofs doen van andere films/series. the debarted en Eternal Moonshine of the Simpson Mind. Horen bij de meest geniale afleveringen van de laatste jaren.
vanavond bij Comedy Central een marathon met de eerste negen Treehouse of Horror afleveringenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:14 schreef Xummon het volgende:
bij threehouse of horror doen ze heel vaak een film/serie spoofen
Gettin' Cozy with Sarkozyquote:Op maandag 16 november 2009 20:29 schreef Mirel het volgende:
Wat was dit een goede aflevering.![]()
Carl (was het niet Karl?) en Lenny met Homer in het begin waren grappig, met die fantasie. Mr Burns met z'n nier en hart analogieHomer's dobbelstenen, het stukje in Parijs, Sarkozy, de Franse rock 'n roll band
Homer die per ongeluk over Moe fantaseert
(hij mist Moe's bar gewoon
)
Haha, die vis komt uit de derde aflevering van the Simpsons. En in het 2e seizoen is er een geweldige Mr Burns-aflevering over deze vis gemaakt: Two Cars in Every Garage and Three Eyes on Every Fish. Zoek maar eens op, zeker een aanraderquote:Op maandag 30 november 2009 09:49 schreef Mirel het volgende:
Vorige ep zag je die gemuteerde 3-ogige vis uit Futurama ergens. Deze ep zag je hem op een billboard langs de snelweg, in het begin, waar Homer doorheen reen.
Die zat voor futurama al in the Simpsons hoor, een verwijzing naar de kernreactor.quote:Op maandag 30 november 2009 09:49 schreef Mirel het volgende:
Vorige ep zag je die gemuteerde 3-ogige vis uit Futurama ergens. Deze ep zag je hem op een billboard langs de snelweg, in het begin, waar Homer doorheen reen.
20: Mr Plow (seiz4 afl9)quote:Op maandag 30 november 2009 22:39 schreef Mirel het volgende:
Kan best kloppen met die vis. Dank je voor de opheldering
Is dit niet jaaaaaaaaaren geleden ook al eens gedaan? Ik kan me vaag herinneren dat de Simpsons op RTL nagesynchroniseerd werden uitgezonden.quote:Op maandag 14 december 2009 20:45 schreef Patch het volgende:
En zaterdag een Nederlandstalige Simpsons met Johnny de Mol (Bart), Katja Schuurman (Marge) en Ruben van der Meer (Homer)...
Jazekerquote:Op maandag 14 december 2009 21:09 schreef fratsman het volgende:
[..]
Is dit niet jaaaaaaaaaren geleden ook al eens gedaan? Ik kan me vaag herinneren dat de Simpsons op RTL nagesynchroniseerd werden uitgezonden.
Die stemmen waren echt verschrikkelijk en die BN'ers voegen ook niets toe. Zoals gewoonlijkquote:Op maandag 14 december 2009 20:45 schreef Patch het volgende:
En zaterdag een Nederlandstalige Simpsons met Johnny de Mol (Bart), Katja Schuurman (Marge) en Ruben van der Meer (Homer)...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |