Net s21e01 'Everyman' gezien, eindelijk weer eens een Simpsons aflevering die leuk is
Ik had de serie al afgeschreven na season 20 die qua grappen echt zwak was.

Het valt me trouwens op dat ze tegenwoordig er niet meer omheen parodieren, vroeger had je bijvoorbeeld
McBain die een duidelijke parodie was op Arnold Schwarzenegger, tegenwoordig noemen ze het beestje bij z'n naam en gaat er een hele aflevering over echte merken en figuren zoals Apple, of in deze aflevering Spiderman, Captain America, Iron Man (wat vroeger Radio Active Man zou zijn).
Ook wel grappig dat in deze aflevering de simpsons familie een bijrolletje hebben en Comic Book Guy de de hoofdrol heeft.
Edit:
Voor alle duidelijkheid, de aflevering is matig maar in vergelijking met seizoen 20 wel leuk. Daar heb ik meerdere afleveringen niet afgekeken, zo tenenkrommend slecht en saai waren ze.
Je kan wel merken dat er ergens afscheid is genomen van een aantal top verhaal en grappen schrijvers, er zijn daarna nieuwe schrijvers gekomen die moderne zaken hebben geintroduceerd zoals Internet, Apple. Maar blijkbaar hebben ze niet meer het talent in huis die leuke grappen kunnen verzinnen.
[ Bericht 7% gewijzigd door slashdotter3 op 29-09-2009 03:27:28 ]