Stoerquote:Op dinsdag 1 april 2008 13:51 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nou, ik ga vanavond lekker naar Ill Niño
ja hallo.. hoe lang is die euro er nou? Je kan toch niet dat ze dat allemaal in zo'n kort tijdbestek veranderenquote:Op dinsdag 1 april 2008 14:53 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Stoer![]()
OMG SPANJAARDEN![]()
Heb een maand geleden internet aangevraagd en nu heb ik het nog steeds niet, ze zouden de modem per koerier langs brengen, maar volgens hen hebben wij het pakket geweigerd... Moet niet gekker worden. Ze gaan het nu asap verzenden, wat zal het zijn? Een week? Terwijl de winkel om de hoek is... blijft apart!
Haha. En mijn bankafschriften zijn nog deels in Peseta´s
Waar gaat het ongeveer over?quote:Op dinsdag 1 april 2008 14:43 schreef nicomart het volgende:
Hmm.. in mijn verveling wilde ik een titel gaan verzinnen voor mijn scriptie maar dat is nog verdomd lastig..
Ik weet niet of ik deze nou heel luchtig moet houden of dat het zo ongeveer de hele onderzoeksvraag moet bevatten?
What Comes Around waarschijnlijk, heel bescheiden hitje geweestquote:Op dinsdag 1 april 2008 13:56 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ken een nummer van hen, maar ben de titel een beetje vergeten. Alvast veel plezier
Over de functionaliteiten die er nodig zijn om een User Generated Content toepassing, ontwikkeld voor de GIS-branche, interessant te maken voor de zakelijke markt..quote:
Sorry mate, you're on your ownquote:Op dinsdag 1 april 2008 15:27 schreef nicomart het volgende:
[..]
Over de functionaliteiten die er nodig zijn om een User Generated Content toepassing, ontwikkeld voor de GIS-branche, interessant te maken voor de zakelijke markt..
Wat is de GIS-Branche?quote:Op dinsdag 1 april 2008 15:27 schreef nicomart het volgende:
[..]
Over de functionaliteiten die er nodig zijn om een User Generated Content toepassing, ontwikkeld voor de GIS-branche, interessant te maken voor de zakelijke markt..
Yup, bedrijf waar ik zit ontwikkeld de kaarten die worden gebruikt voor navigatieapparatuur. Zoals Teleatlas voor TomTom doet zegmaar.quote:
quote:Op dinsdag 1 april 2008 16:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat is die kwijl-smilie ook al weer, zit hier met textonly
Oké, kan je dan niet een bijzondere uitkomst gebruiken als titel?quote:Op dinsdag 1 april 2008 16:27 schreef nicomart het volgende:
[..]
Yup, bedrijf waar ik zit ontwikkeld de kaarten die worden gebruikt voor navigatieapparatuur. Zoals Teleatlas voor TomTom doet zegmaar.
Mja.. Ik heb nog geen uitkomste dus ook geen bijzonderequote:Op dinsdag 1 april 2008 16:35 schreef Yesse het volgende:
[..]
Oké, kan je dan niet een bijzondere uitkomst gebruiken als titel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |