abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57751534
Ik vond het erg vet
pi_57751601
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 00:22 schreef PirE het volgende:

[..]

Er stond ook best veel wind, dat zag je ook aan het begin aan de snelheid waarmee de rook door het stadion ging. Hopelijk geen gewonden anders krijg je weer gezeik met lawsuits.
40 gewonden las ik. Maar allemaal kleine verwondingen en geen grote wonden.
  dinsdag 1 april 2008 @ 00:35:47 #123
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_57751733
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 00:29 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

40 gewonden las ik. Maar allemaal kleine verwondingen en geen grote wonden.
mooizo, dan kan ik met een gerust hard gaan slapen .

Grote spoiler voor RAW:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_57751893
Ik stapte trouwens pas om 1 uur uit me bed, en haalde WM binnen met 1.3mb per seconde, was daar erg blij mee. Ging hem toch pas om 8 uur kijken dus had niet eens veel haast. Het wachten op 8 uur duurde wel eeuwen zeg

Man wat een show
  Redactie Games dinsdag 1 april 2008 @ 01:49:00 #125
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_57752804
Zo dat was geweldig, alleen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.....Kennedy
pi_57752881
SPOILER
  dinsdag 1 april 2008 @ 02:15:19 #127
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_57753073
SPOILER
pi_57753168
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 02:15 schreef MrSASO het volgende:
SPOILER
SPOILER
  dinsdag 1 april 2008 @ 02:34:42 #129
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_57753259
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 02:24 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
pi_57753344
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 02:34 schreef MrSASO het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
pi_57753768
Mania gezien! Eindelijk!

Vergeleken bij vorig jaar: het geld dubbel en dik waard. Koop die dvd of iets want het was een memorabel spektakel. Ik loop een beetje achter ivm tentamens maar ik haal het nog wel in
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  dinsdag 1 april 2008 @ 08:44:16 #132
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_57754625
van een nieuwssite
Shawn heeft voor Flair en hem horloges gekocht ter nagedachtenis van hun wedstrijd.

Both have "24" engraved on them. Flair's has "Richard Fliehr – To Be The Man" on his. Michaels has "Shawn Michaels – You Gotta Beat The Man."

AWESOME!
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_57756734
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 00:35 schreef PirE het volgende:

[..]

Grote spoiler voor RAW:
SPOILER
Net RAW gekeken.

RAW Spoilers:
SPOILER
  dinsdag 1 april 2008 @ 12:55:02 #134
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_57758835
als je niks anders te doen hebt dan nep spoilers te bedenken kan je beter dit topic verlaten vriend
Luck is for losers
  dinsdag 1 april 2008 @ 13:34:52 #135
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_57759582
RAW
SPOILER
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
  dinsdag 1 april 2008 @ 13:36:08 #136
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_57759599
Wat een schitterende RAW
SPOILER
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_57761010
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 12:55 schreef kidkash19 het volgende:
als je niks anders te doen hebt dan nep spoilers te bedenken kan je beter dit topic verlaten vriend
je bent er in getrapt
  dinsdag 1 april 2008 @ 15:06:51 #138
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_57761298
nou wauw....jammer dat ik Raw al ALLANG had gezien en ik hier spoilers highlight om te kijken wat mensen van een show vonden. Maar ik ben blij dat je na 3 weken bedenken en brainstormen een mooie grap heb bedacht waar het hele forum door van slag is
Luck is for losers
  dinsdag 1 april 2008 @ 15:17:41 #139
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_57761454
RAW
SPOILER
  dinsdag 1 april 2008 @ 15:22:38 #140
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_57761517
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 11:06 schreef DJ_Ryow het volgende:

[..]

Net RAW gekeken.

RAW Spoilers:
SPOILER
Kinders.
  dinsdag 1 april 2008 @ 15:28:42 #141
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_57761608
Sorry voor de triple-post, maar dit moet toch gepost worden.
quote:
Major heat on Dwayne "The Rock" Johnson for conduct during Hall Of Fame Ceremony

A number of people in WWE weren't pleased with how Dwayne "The Rock" Johnson came off this past Saturday night. He did not leave a positive impression on a number of wrestlers at the Hall of Fame banquet.

A number of sources report that Johnson did not hang out with old friends before and after his speech at the Hall of Fame induction ceremony. He showed up for the speech, delivered one that offended many in WWE and was believed to be too long, and then left.

Some of his former colleagues are saying that Johnson came across as "aloof" and "totally Hollywood," as if he were "above WWE now," not to mention everyone in WWE as well. One of those people include one-time friend Steve Austin, who was openly displeased and taken aback by Johnson's demeanor.

Another wrestler who requested to remain anonymous made the following comments regarding Johnson's Hall of Fame speech: "This wasn't a roast. This was supposed to be a tribute to his dad and grandfather. Instead, he did an hour plus of comedy, running way long, then did a short tribute to his dad and grandfather, then left. It was rude of him." The wrestler also added "I find it insulting how he made fun of all the wrestlers, especially when he decided to pick on a certain few of us out there, he was smiling but looking at his eyes I could tell he meant every word he said, but hey thats dwayne, wrestling is my life, hollywood is his ".

WWE had plans to control the length of the Hall of Fame speeches, but the induction ceremony ran way over the planned length in large part due to Johnson's drawn out speech. Flair's Hall of Fame speech ran long as well, but everyone was forgiving of that considering that it was his night.

After the event, pretty much everyone backstage shared in their resentment and disappointment on Johnson's conduct at the Hall of Fame. The belief backstage was that Johnson had no reason to treat old friends like discards from a past life.

Johnson's speech went on first because he had to catch a plane immediately to Las Vegas, where they are filming his latest movie, Space Mountain. After he left, two individuals took shots at him during their Hall of Fame speeches. When praising John Cena, Ric Flair made a point to say that Cena, "Will never leave our business for Hollywood." Triple H mentioned, "Rock fans," and then said, "Oops, am I supposed to say Dwayne fans now?"

Source: PWTorch.com newsletter/
  dinsdag 1 april 2008 @ 15:48:12 #142
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_57761917
psssst....Dat Sting niet in de WWE zit heeft niks met Vince te maken, Vince heeft hem al meerdere keren een aanbod gedaan maar Sting heeft het elke x afgewezen. En aangezien hij onder contract staat bij een...tsja...concurrent zal die idd niet even langs komen.

Ze doen zulke dingen buiten TV tijd omdat de tv tijd simpelweg voorbij was

Ik vind dat verhaal over Rock maar een beetje als onzin aanhoren hoor, echt weer zon nieuwssite verhaal, net als Punk die in de doghouse
Goh wat heeft hij nou daadwerkelijk gezegd waardoor mensen zich beledigt kunnen voelen...

Jericho - over zn haar...mijn god de HORROR!!
Cena - over de Marine....waarna hij zelf zei dat hij DOOM had gemaakt, dus zegt hij simpelweg dat hij ook crappy films heeft gemaakt
Santino - over zn haar.....en ...it doesnt matter what your name is

En hij zal ook simpelweg geen tijd hebben gehad om nog ff te chillen met zn maatjes aangezien hij wel bezig is met een film en die zitten vol deadlines

[ Bericht 46% gewijzigd door kidkash19 op 01-04-2008 15:56:19 ]
Luck is for losers
pi_57764248
Wat een mooie Raw zeg

Erg jammer dat we dat laatste stuk niet te zien krijgen zeg wachte juist op [/spoiler]Vince om eruit te komen, en Taker lijkt me ook erg mooi erbij passen. Flair, ik ga je missen [/spoiler]
pi_57764265
RAW
SPOILER
Wrestlemania
SPOILER
pi_57764503
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 18:24 schreef Brownietje het volgende:
RAW
SPOILER
SPOILER
  dinsdag 1 april 2008 @ 19:14:07 #146
92908 Version1
Jerichoholic
pi_57765076
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 18:40 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER

[ Bericht 0% gewijzigd door Version1 op 01-04-2008 19:19:26 ]
_O_ Marco van Basten - Jari Litmanen _O_
New York Yankees; #2, #13, #20, #42, #46, #62, #65
We play today. We win today. Dassit.
pi_57765725
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 19:14 schreef Version1 het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
  Redactie Games dinsdag 1 april 2008 @ 20:30:22 #148
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_57766423
Leuk, krijg vandaag het Wrestlemania nummer binnen van WWE Magazine
.....Kennedy
pi_57767987
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 20:30 schreef Wessiej het volgende:
Leuk, krijg vandaag het Wrestlemania nummer binnen van WWE Magazine
Toch een mooi voorproefje!
pi_57768429