quote:Op zondag 30 maart 2008 19:52 schreef MASD het volgende:
Ik weet zeker dat Skippy je wel wilt helpen.
Kan toch?quote:Op zondag 30 maart 2008 20:58 schreef elcastel het volgende:
Yeah right, en dan lijkt het dus alsof het gewoon spontaan mis is met dat ding ? Klinkt overtuigend ook.
Hoezo, snap je hem niet? Vreemd.quote:Op zondag 30 maart 2008 19:48 schreef SHE het volgende:
Ik weet niet wat jij gebruikt, maar het moet idd miraculeus zijn.
Even tussen ons... zonder in te loggen kun je nog steeds topics bekijken. Niet verder vertellen he!quote:Op zondag 30 maart 2008 20:54 schreef SHE het volgende:
Hij bouwt zelf satelliet software; ik niet dat hij in een photoshopje gaat trappen.
Ik heb besloten sowieso te gaan zeggen dat ik tot nu toe weg ben geweest. Dat ik ook net thuiskom.
Mijn vriendin liegt zeker wel voor me.
Nu moet een Admin alleen nog even zorgen dat dit topic óf verdwijnt óf dat user -Dalai- niet meer kan inloggen. ( reset zijn ww maar )
*knippert lief met wimpertjes*
sinds wanneer heb je om te lurken een login nodig?quote:Op zondag 30 maart 2008 20:54 schreef SHE het volgende:
Nu moet een Admin alleen nog even zorgen dat dit topic óf verdwijnt óf dat user -Dalai- niet meer kan inloggen. ( reset zijn ww maar )
als je nou nog een bal kunt fiksen en die in de tuin gooit, vlak bij de schotel, zit je gebeiteld denk ikquote:Op zondag 30 maart 2008 21:00 schreef SHE het volgende:
[..]
Kan toch?
Buurvrouw die door de tuin loopt. Iemand die een bal in de tuin schiet. Ofzo. Iets.
Als ik er niet WAS, kan ik het in elk geval niet geweest zijn.
Dat kan nog wel inderdaad, denk ik, dat kan jij beter inschatten natuurlijk. Alleen je getuige/alibi is een beetje makkelijk, maar het kan.quote:Op zondag 30 maart 2008 21:00 schreef SHE het volgende:
Kan toch?
Buurvrouw die door de tuin loopt. Iemand die een bal in de tuin schiet. Ofzo. Iets.
Als ik er niet WAS, kan ik het in elk geval niet geweest zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |