Zie jij mannen al met die ballerina's rondstruinen?quote:Op woensdag 28 mei 2008 18:52 schreef het-is-mij het volgende:
Welke is het herenmodel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
daar zitten wel leuke tussen jaquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 11:15 schreef ruffian het volgende:
Weet je wat het ergste is?
De meiden hier op kantoor gruwelen van Crocs.
Nu komt Crocs volgend jaar met een gehele nieuwe collectie waar ze gewoon verliefd op zijn.
[ afbeelding ]
Bron: Mijngarderobe
die zijn juist mooi van lelijkheid.quote:Op zondag 26 oktober 2008 10:59 schreef cinnamongirl het volgende:
Hier gaan ze toch helemaal de mist in:
[ afbeelding ]
ikke wel, als ik ze draag, krijg ik overal klappen van, rete irritant!quote:Op zondag 25 januari 2009 15:23 schreef scrub_nurse het volgende:
op mijn werk willen ze de crocs gaan verbieden ivm statische elektriciteit die opgebouwd zou worden..nog nooit iemand wat van gemerkt
Anders lees je de OP even.quote:Op zondag 25 januari 2009 15:23 schreef scrub_nurse het volgende:
op mijn werk willen ze de crocs gaan verbieden ivm statische elektriciteit die opgebouwd zou worden..nog nooit iemand wat van gemerkt
Ik heb disney's ingeslagen voor de kinderenquote:Op maandag 2 februari 2009 23:53 schreef .Sparkling. het volgende:
Op www.crocs.nl site is momenteel opruiming waardoor de Crocs Prima nog maar 7,50 kost! Ik heb nog wat zomerschoentjes nodig dus meteen 2 paar besteld
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |