Mylene | zondag 30 maart 2008 @ 15:34 |
quote:bron Ryanair is al van plan om vluchten naar New York te beginnen. Uit het archief: quote:bron ![]() | |
Jump | zondag 30 maart 2008 @ 15:40 |
Dit kan enkel in ons voordeel zijn ![]() | |
Papierversnipperaar | zondag 30 maart 2008 @ 15:45 |
Jammer dat die vrijheid beperkt word door alle terrorisme-maatregelen. ![]() | |
jmac | zondag 30 maart 2008 @ 16:17 |
SUPER! Hoef je idd niet eerst naar frankfurt als je met lufthansa vliegt en meer van dat soort ongein! | |
UIO_AMS | zondag 30 maart 2008 @ 18:18 |
quote:Als je strict noodzakelijk met Lufthansa vliegt, zal je toch wel aan Frankfurt vastzitten. Dat zal niet veranderen. Het enige dat verandert is dat een aantal prijsvechters ook op de VS gaat vliegen. Dan zit je dus nog steeds vast aan de plekken waar zij vandaan vertrekken en naar toe gaan. Het is echt niet zo dat je straks vanaf elk vliegveld in Europa direct naar elk vliegveld in de VS kan vliegen. | |
jmac | zondag 30 maart 2008 @ 18:35 |
Ik las anders in de Telegraaf dat alle maatschappijen niet meer verplicht vanaf hun thuishaven hoeven te vliegen... Aangezien lufthansa's thuishaven in frankfurt zit kunnen ze dat nu toch loslaten en een directe vlucht Ams-willekeurige US plaats aanbieden...? Want nu moest ik eerst met een Luft plane van AMS-FRAnkfurt en toen pas naar us maar dat is dus niet meer verplicht volgens het bericht (Telegraaf). | |
Nembrionic | zondag 30 maart 2008 @ 18:38 |
Ik neem aan dat Canada niet onder dezelfde regeling valt? Of was dat al "open"? | |
athlonkmf | zondag 30 maart 2008 @ 18:51 |
Ik voorzie een nieuwe kans voor de overheid om een nieuwe vliegtoenamebelasting ter behoud van de oceanen in te voeren. | |
UIO_AMS | zondag 30 maart 2008 @ 19:00 |
quote:Ik lees geen Telegraaf. Uiteraard kan Lufthansa een willekeurige vlucht AMS - [iets in de VS] aanbieden, maar ik verwacht niet dat ze elke mogelijke vluchtroute gaan doen vanaf elk groot vliegveld in Europa. En zeker niet als directe vlucht. Vandaar dat ik niet denk dat er bijster veel gaat veranderen op dat gebied bij de grote maatschappijen in Europa. Alleen dat ze meer concurrentie gaan krijgen van een paar prijsvechters. ![]() | |
Thetallguy | zondag 30 maart 2008 @ 20:02 |
United en Delta naar Heathrow en Air France Londen - Los Angeles zijn geloofik tot nu toe de enige gebruikers van dit nieuwe verdrag sinds het enkele maanden terug werd aangekondigd ![]() In Nederland lijkt me de markt sowieso te klein voor een andere maatschappij | |
nickybol | zondag 30 maart 2008 @ 21:08 |
Dit is goed nieuws, kijken of ze het onder de 200 euro kunnen krijgen! | |
Lucifer_Doosje | zondag 30 maart 2008 @ 21:17 |
Gelukkig komen eventuele lowcost maatschappijen die van AMS naar de VS gaan vliegen niet op die lowcost pier (H-pier) te staan. Mocht het ooit zover komen. (wat ik niet snel zie gebeuren trouwens) | |
Zyggie | zondag 30 maart 2008 @ 22:02 |
quote:Nee want stel je voor zeg, moet je helemaal naar de H-pier. ![]() Beter vanaf de H-pier dan vanaf Eindhoven. | |
Cracka-ass | zondag 30 maart 2008 @ 22:26 |
Krijg je dan ook dezelfde kutstoeltjes intercontinentaal? ![]() | |
hollander172 | maandag 31 maart 2008 @ 12:51 |
quote:Dat dus? ![]() | |
Cone | maandag 31 maart 2008 @ 15:44 |
Ze zullen dr vast een belasting voor verzinnen .. | |
Nembrionic | maandag 31 maart 2008 @ 15:47 |
quote:Ja ze gaan roamingkosten berekenen aan de vliegmaatschappijen en die bekenen dat weer door naar de klant. | |
Terpentin07 | maandag 31 maart 2008 @ 15:49 |
Lijkt me wel leuk om goedkoper naar New York te kunnen.Zoals gezegd onder de 200¤ zou al prima zijn. | |
Ericr | maandag 31 maart 2008 @ 15:52 |
Retourtje Amsterdam - Londen en dan een retourtje Londen - New York. Kan voordelig zijn als je dure goederen wil kopen in de USA. Eens zien wat de prijzen worden. Als het echt voor ¤ 200 naar de USA vliegen wordt dan maak ik ieder jaar een kort uitstapje. | |
Nembrionic | maandag 31 maart 2008 @ 16:10 |
quote:Je zal niet de enige zijn. Waar je nu 500 voor een ticket betaald betaal je dan 200. Dan hou je dus 300 over voor slaapgelegenheid. Met de dollar op z'n hol is dat al gauw een paar nachten in een leuk hotel. | |
BlaZ | woensdag 2 april 2008 @ 09:32 |
Zou mooi zijn heb voor reisje voor binnenkort 400,- retour naar New York betaald. Denk dat de prijzen wel tot 150,- kunnen zakken. Zeker als een Ryanair mee gaat doen. | |
The_stranger | woensdag 2 april 2008 @ 15:40 |
quote:Er wordt verwacht dat meer maatschappijen vanaf London/Engeland naar de states gaan vliegen. Northwest en delta doen dat nu al, en mogelijk zal Luftie (of een partner uit hun alliantie) er zich ook wel in gaan mengen... Voor andere luchthavens worden minder veranderingen verwacht. | |
Lucifer_Doosje | woensdag 2 april 2008 @ 16:18 |
quote:Die deden dat altijd al. Alleen hebben die nu (ook?) vluchten vanaf Heathrow en voorheen alleen Gatwick quote:United vliegt iets van 10x per dag van Heathrow. | |
Lucifer_Doosje | woensdag 2 april 2008 @ 16:19 |
quote:Ik doelde meer op het feit dat de H-pier dit soort vluchten niet kan verwerken. ![]() | |
#ANONIEM | donderdag 3 april 2008 @ 16:55 |
De prijzen zullen vast wel licht gaan dalen, maar zolang een echte low cost aanbieder wegblijft zit je niet voor een dubbeltje in Amerika. |