quote:Minimaal netto inkomen Credit Card en Ajax Credit Card: ¤ 1.000,- (of studiefinanciering) per maand
Volgens mij is ie maar 17quote:Op zondag 30 maart 2008 14:34 schreef Jape het volgende:
Ja, maar TS is 19 zo te zien dus dat is hier geen probleem
Kortom, je hebt er geen fuck aan.quote:Op zondag 30 maart 2008 14:36 schreef Chinless het volgende:
Vat zn CC van ANWB. Hier moet jezelf eerst geld naar toe storten, voor je het kan betreden met een de creditcard.
Dan moet je nodig terug naar de basisschool. Ik ben 19 inderdaad.quote:
quote:Op zondag 30 maart 2008 16:23 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dan moet je nodig terug naar de basisschool. Ik ben 19 inderdaad.
quote:Op zondag 30 maart 2008 14:37 schreef Avani het volgende:
Ik heb bij de Rabobank een creditcard. Dat op basis van alleen studiefinanciering. Ik verdien nu dan ook wel weer geld erbij, maar dat is niet per se nodig. Zeker voor aankopen op het internet, is het echt super handig om een creditcard te hebben.
PayPal is de minst goede optie voor kopen in het buitenlandquote:Op zondag 30 maart 2008 18:45 schreef Maraca het volgende:
Is het dan niet verstandiger om een Paypal account te nemen? Ik zit ook bij de ABN en heb gewoon een Paypal account laten koppelen met mijn bankrekening. Als ik iets bestel via internet (import dus) voer ik mijn PP gegevens in en wordt het van mijn rekening geschrevenGeen CC voor nodig!
Net even een berekening gemaakt en je hebt gelijkquote:Op zondag 30 maart 2008 20:33 schreef TenWords het volgende:
[..]
PayPal is de minst goede optie voor kopen in het buitenlandze liegen over wisselkoersen in hun voordeel
Liegen zou ik het niet noemen, ze hanteren gewoon andere wisselkoersen. Ze zouden er anders ook niks aan overhouden natuurlijk.quote:Op zondag 30 maart 2008 20:33 schreef TenWords het volgende:
[..]
PayPal is de minst goede optie voor kopen in het buitenlandze liegen over wisselkoersen in hun voordeel
Je kan ook aangeven dat je de koersen van je creditcard-maatschappij wil gebruiken.quote:Op zondag 30 maart 2008 20:33 schreef TenWords het volgende:
[..]
Waarom heb je er geen fuck aan dan? zodra er geld op sta, kan je het met een CC / CCnummer besteden op het internet. TS verteld niet of hij wel of geen krediet wil opnemen bij de bank, want bij een CC ten alle tijden gebeurd.quote:
Hier is ook nog goede informatie over een studenten creditcard http://www.leenbericht.nl/studenten/creditcard.htmlquote:Op zondag 30 maart 2008 17:19 schreef _Boo_ het volgende:
Postbank Card voor studenten: http://www.postbank.nl/in(...)59_523161555,00.html
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |