Ik zit net FRS te checken, daar is de nieuwprijs 40 euro voor de drie seizoenen samen. Ik had de prijs van BOL.com als uitgangspunt genomen, daar was het 45 euro.quote:Op zondag 30 maart 2008 10:25 schreef Trusten het volgende:
Ik heb wel interesse in Gooische vrouwen maar 35 euro is de nieuwprijs bij de Free Recordshop. Lijkt me dus een beetje overdreven?
kijk, dan zie je dat mijn reactie toch zin heeft, aangezien je dat niet in je OP had staan!!! en de gratis kickjes natuurlijk...quote:Op zondag 30 maart 2008 10:52 schreef twentemeisje het volgende:
Toch altijd fijn die prijsspeurders hier op Fok V&A
Die prijzen van Intertoys gelden voor de eerste twee seizoenen en de ' goedkope' uitvoering zeg maar, ik heb de ' luxe edities' .
Mijn dank is groot :-). Ik heb het aangepast in de OP.quote:Op zondag 30 maart 2008 11:42 schreef sjors81 het volgende:
[..]
kijk, dan zie je dat mijn reactie toch zin heeft, aangezien je dat niet in je OP had staan!!! en de gratis kickjes natuurlijk...
25 euro incl. gebodenquote:Op zondag 30 maart 2008 10:33 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
* twentemeisje verlaagt richtprijs naar 30 euro
Voor 30 incl. hebben we een deal.quote:
Laten we dan t verschil delen en er 27,50 van makenquote:Op zondag 30 maart 2008 18:44 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Voor 30 incl. hebben we een deal.
Indien ja, moet ik je nog even precies laten weten wanneer ik het kan versturen, ik realiseer me namelijk net dat seizoen 2 nog bij een vriendinnetje in Utrecht ligt, dat zou ik dus niet binnen een paar dagen kunnen versturen. Ik weet niet of je er heel veel haast mee hebt?
Voor 20 incl. hebben we een deal. Heb er 2 weken geleden 30 ex voor betaald bij Bol.com...quote:Op zondag 30 maart 2008 18:55 schreef Didaja het volgende:
Hotel Babylon seizoen 2 voor 15 incl?
Seizoen 1 heb ik namelijk al..
Deal, pm me je gegevens maar dan laat ik je via die weg ook weten wanneer ik het spul compleet heb!quote:Op zondag 30 maart 2008 18:57 schreef curtazimo het volgende:
[..]
Laten we dan t verschil delen en er 27,50 van maken![]()
Heb er geen haast mee, maar als ik ze morgen binnen heb is t goed, hoeft niet persé vandaag...Laat maar weten wanneer je ze bij elkaar hebt. Vind t wel leuk om alles in 1x te geven (is voor mn lieve innetje).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |