Wees blij dat je niet de groep met de letter "Q" had, dan was het aanbod waarschijnlijk nog veel beperkter geweest.quote:Op maandag 7 april 2008 19:05 schreef Isabeau het volgende:
Ik had de leuke mannen met namen met een R of S(wie deelt er in godsnaam groepen in op voornaam??)
quote:
d'r wordt me ook nooit eens wat gegund.quote:Op maandag 7 april 2008 18:35 schreef Isabeau het volgende:
Oh wacht, we zitten inmiddels in onzin, sorry Garrisson, dan gaat het over. Ik doe niet aan onzin
Tsja, als het nu nog in seks stond, dan wel dus.quote:Op maandag 7 april 2008 19:17 schreef Garisson72 het volgende:
d'r wordt me ook nooit eens wat gegund.
Dus dan hebben we eindelijk gewoon eens een nacht met z'n tweeën?quote:Op maandag 7 april 2008 19:17 schreef Isabeau het volgende:okay, lama
Vork: dan neem ik dit weekend géén tweede vrouw mee, k? (alhoewel ik zeker weet dat je de meegebrachte vrouwen wel kon waarderen)
Nou ja, tenzij ik Garrisson meeneem of Remlof de Star Wars prinses weet te regelen.quote:Op maandag 7 april 2008 19:19 schreef Vork het volgende:
Dus dan hebben we eindelijk gewoon eens een nacht met z'n tweeën?
dan heeft 't niet zo mogen zijn van Tally. Fijne collega's heb je.quote:Op maandag 7 april 2008 19:18 schreef Isabeau het volgende:
Tsja, als het nu nog in seks stond, dan wel dus.
Dat lijkt me wel wat, in het bed van Vork!quote:Op maandag 7 april 2008 19:21 schreef Isabeau het volgende:
Nou ja, tenzij ik Garrisson meeneem of Remlof de Star Wars prinses weet te regelen.
Ja, gunnen me niks. Ik zou even bij Tally gaan klagenquote:Op maandag 7 april 2008 19:21 schreef Garisson72 het volgende:
dan heeft 't niet zo mogen zijn van Tally. Fijne collega's heb je.
quote:Op maandag 7 april 2008 19:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, tenzij ik Garrisson meeneem of Remlof de Star Wars prinses weet te regelen.
quote:Op maandag 7 april 2008 19:11 schreef Isabeau het volgende:
Klinkt wel als hoogopgeleide ouders, een naam met een Q
Ik ga zaterdag sowieso wel naar Utrecht, dus ik ben pas in Arnhem als jullie allemaal al bij elkaar in bed liggen, jullie kennendequote:Op maandag 7 april 2008 19:27 schreef Isabeau het volgende:
Ik kan naar Den Haag, Utrecht of Arnhem komend weekend en ik heb mezelf nog niet gekloond...ik denk dat ik sowieso niet naar Utrecht ga.
Dat is wel de bedoeling.quote:Op maandag 7 april 2008 20:18 schreef Isabeau het volgende:
Ik eindig denk ik gewoon weer bij Vork in bed. Lekker vertrouwd
Wat doet dit topic hier dan nog?quote:Op maandag 7 april 2008 21:07 schreef Isabeau het volgende:
Goed, komend weekend bestaat de keuze uit:
Den Haag - karaoke, eventueel gezellige autorit, 2 aangeboden slaapplaatsen en een aangeboden LemMerPie
Utrecht - iets![]()
Arnhem - verjaardag, LemMerPie, heerlijk bed, goed gezelschap, eventueel sex als dit topic weer naar sex verhuist
Londen - alles betaald, aardig gezelschap
Hoogeveen - lekker thuis niets doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |