abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin dinsdag 2 november 1999 @ 02:03:00 #1
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_212905
Het is alweer een maand geleden dat ik 's nachts niemand had om tegen aan te lullen. Ik was inmiddels zo gewend wel een 'hoi' of 'hoe is 't ?' of 'ik benner weer !' te horen dat ik 't nu gewoon mis
* Danny voelt zich alleen .

Gaat verder nergens over, maar ik moest 't ff kwijt. Excuseer mij voor deze topicvervuiling...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_212906
Wat dacht je van slapen...
She came, she saw, she read, she posted, she left

dinsdag 2 november 1999 @ 02:16:00 #3
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_212907
Als jij lekker tegen je monitor praat, dan luister ik wel hoor.
Life is what you make it.
  Admin dinsdag 2 november 1999 @ 02:18:00 #4
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_212908
Slapen ? Wat is dat ?
Kejje dat eten ?
pi_212909
Ik ben ook vannacht weer hyperactief, denkend dat ik om 06.00 uur mijn bed uit moet geeft nog meer drang om heerlijk de hele nacht op te blijven...poesie ronkend op mijn schoot, de monitor frequendeert er lustig op met zijn herzjes, de muis die piept en ik...ik geniet

She came, she saw, she read, she posted, she left

pi_212910
Hallo Danny,

Bedankt voor wat je hebt opgezet.

pi_212911
Maar Danny, had dat eerder gezegd !
Heb je net nog gefeliciteerd met de crash-recovery.

Zal eens wat vaker naar deze thread terugkeren.
Ben zelf ook zo'n nachtbraker.

Admin dinsdag 2 november 1999 @ 02:32:00 #8
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_212912
Hej Tanjalies, graag gedaan hoor, maar ik heb 't niet alleen gedaan. Er zit een team achter en zonder jullie, de FOK!kers dus, had 't zowieso nooit gelukt.
pi_212913
Straal steun aan Danny. Ik ga zo wel maffen, maar ik was hier even op dit tijdstip, dus ik check even in. Ik ben weer bij. BB is weer tot 'heden' bijgewerkt. De streams nog steeds bewegingsloos? Geen nachtbrakers meer in het huis? Eigenaardig toch. Nou ja, het zijn er niet zo veel meer. Bart heeft Shakespeare vast uit ondertussen. Hij is weer helemaal terug.

Fijn dat het weer loopt Danny. Je ziet dat er een hoop mensen opeens afhankelijk van jou en je team zijn geworden. Forum weg, en ik ben echt afgesloten. Vervelend gevoel trouwens. Heej mensen, hulde vanuit Delft.

[Dit bericht is gewijzigd door JayBee (Datum 02 November 1999).]

Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site

dinsdag 2 november 1999 @ 03:16:00 #10
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_212914
is er iemand wakker?
No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
pi_212915
Ben hier nog. Ik zit al 20 minuten te reloaden, wat denk je, ik ben weer helemaal verdwaasd van de BB avond. Wat een vertoning. En dat na een tijdje zonder FOK!zine te hebben gezeten, niet naar eigen keuze! Even FOK!ken om het te verwerken, hoor.

[Dit bericht is gewijzigd door JayBee (Datum 02 November 1999).]

Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site

pi_212916
Danny,
wij zijn er ook nog steeds, hoor

Moor

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')