Als je even bovenaan profiel aanklikt kun je hierin je homepage aangeven
(Danny waar blijft die smily nou ? ;~) )
Greetz Juul
14.51 Bart zit op de praatstoel terwijl ze lekker eigengemaakte soep van Willem eten. Bart lijkt elke dag "sterker" te worden, ik vindt hem wel Tof!!
Misschien een leuke tip . Veel plezier !
Inderdaad ik had het ook al vermeld maar Bart is actief, zit bij Karin om haar gezelschap te houden en ze praten over ditjes en dartjes. Bart verteld soms over zijn tijd in Bosnie en Karin luistert aandachtig...
GO Bart GO!!!...Je komt er wel.
[Dit bericht is gewijzigd door JR (Datum 02 November 1999).]
Inderdaad nu weer de tuin in beeld. Moeten ze de was niet binnenhalen??
De Regie is wsch. overbezet met vergaderen over vanavond introductie nieuwe bewoners.
quote:Ik denk dat deze vraag een beetje ingesnowd is geraakt, of wij zijn echt de enige twee. Ik ben zeker geen Mona fan, maar als ik had geweten dat we er een Cyrille
op 11-02-1999 om 03:24 PM schreef Snowball2 het volgende:
Zeg, ben ik de enige die het heel erg jammer vindt dat ons aller Mona weg is?
Ze mogen wel vragen stellen over het programma en over wat er is uitgevonden.
Karin wil graat weten hoe het met Bianca en Mona is. Bart wil niks over Sabine horen.
Ruud stelt voor om geen persoonlijke vragen te stellen. Daar zijn ze het mee eens.
ze hebben het ook over de kat
K weet al wie ze gaat nomineren
B vertelt over de wed scene met Mona aan de groep, voornamelijk waarom hij dat heeft gedaan
(Jeanine zat in de dagboekkamer) daar heeft Bart dus toen zijn briefje uit moeten leggen
Bart voelt zich zwaar genaaid en gefrustreerd maar vond het terecgt dat hij op het matje wordt geroepen
K moet lachen hierom
W maakt het niet uit
M ook niet
R we zijn toch allemaal niet ideaal
B denkt dat zijn scene in de dagboek kamer niet is uitgezonden
tot zover
ge verder bij: http://www.fokzine.net/forum/NonCGI/Forum21/HTML/001793.html
[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 02 November 1999).]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |