abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 november 1999 @ 14:33:00 #26
568 Juul
Is gewoon lief
pi_212882
Oliebol2000

Als je even bovenaan profiel aanklikt kun je hierin je homepage aangeven

(Danny waar blijft die smily nou ? ;~) )

Greetz Juul

The Bitch is Back!
pi_212883
Juul, dank jewel maar wordt dat ook gelezen? . Ik hoop het dan maar want het is best leuk je favoriet te sturen naar je vrienden, ik ververst mijn kaarten op de twee dagen. Ik zal het veranderen Juul, thanks.

14.51 Bart zit op de praatstoel terwijl ze lekker eigengemaakte soep van Willem eten. Bart lijkt elke dag "sterker" te worden, ik vindt hem wel Tof!!

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_212884
Degene die een postkaart wil versturen van je BB favoriet, dat kan via mijn postkaartenservice, "Gootje's Postkaarten Service". Om de dag worden de streamkaarten ververst. Klik op mijn homepage

Misschien een leuke tip . Veel plezier !

pi_212885
het moet gezegt worden, het maakt niet uit welke weekopdracht ze hebben gekregen, maar van de mannen is Bart, op misschien het fietsen na, de gene die het er bij de mannen steeds het beste afbrengt. Nu ook weer bij het borduren is hij de gene die het er buiten Karin, het er het beste van af brengt.
pi_212886
Zeg, ben ik de enige die het heel erg jammer vindt dat ons aller Mona weg is?
  dinsdag 2 november 1999 @ 15:25:00 #31
1400 Chafre
who am i...
pi_212887
Wat een rust, Karin zit aan de keukentafel te borduren en Bart zit te kaarten... af en toe praten ze wat maar weinig.
Ruud is maar weer eens in slaap op één van de gele banken (ik vind hem niet meer zo tof) en op een andere bank leest Willem een boekje. Waar is Maurice?
Wie ben ik om anderen te beoordelen

pi_212888
15.40u Maurice ligt in bed te lezen???

Inderdaad ik had het ook al vermeld maar Bart is actief, zit bij Karin om haar gezelschap te houden en ze praten over ditjes en dartjes. Bart verteld soms over zijn tijd in Bosnie en Karin luistert aandachtig...

GO Bart GO!!!...Je komt er wel.

pi_212889
Op stream 2 zit bart in de dagboekkamer, helaas kan ik hier niet het geluid horen. Iemand van jullie misschien wel? Helaas, het ging waarschijnlijk over zijn zender want hij haalde hem tevoorschijn. Nu helaas weer beeld van de tuin.

[Dit bericht is gewijzigd door JR (Datum 02 November 1999).]

dinsdag 2 november 1999 @ 15:47:00 #34
497 Maja
Ja denk!?!
pi_212890
Gebeurt er eindelijk wat (bart in dagboekkamer) zien we weer 4 keer de tuin, waarvan het gras nog steeds aardig kort is terwijl ik ze nog geen een keer het gras heb zien maaien in bijna 50 dagen.
pi_212891
Bart heeft de baterijen verwisseld en voor iedereen het zendertje even nagekeken. Ik kon nog net opvangen dat hij zei : " Even wat actief zijn want anders val ik in slaap", hij voelde zich verder goed.

Inderdaad nu weer de tuin in beeld. Moeten ze de was niet binnenhalen??

pi_212892
Maja,
Ruud heeft 4 weken geleden het gras gemaaid. Misschien hebben ze ergens een schaap rondlopen die dit maaid. (Voor diegene dit dit niet snapt: grapje!)
Stream 1 t/m 4 : Tuin (geen schaap te zien)
what's life without BB
Bart heet eigenlijk; Kees,Kesennnnnnnn

pi_212893
Karin vroeg zich net af waarom het zo rustig is van de kant van de Regie, geen intercom-boodschappen meer de laatste uren. Bart gaat kijken in de DBK (batterijtjes ophalen) en komt terug met de boodschap: "Nou d'r is ECHT niemand meer!".

De Regie is wsch. overbezet met vergaderen over vanavond introductie nieuwe bewoners.

dinsdag 2 november 1999 @ 15:56:00 #38
497 Maja
Ja denk!?!
pi_212894
Dank je wel Binky, kan ik ook weer rustig slapen.
Karin is nu weer aan het borduren, Maurice leest boek in bed. Ruud ronkt op de bankt.
Bart verveelt zich op z'n stoel en Willem is nergens te bekennen. Laat de nieuwe bewoners maar komen voor wat leven in de brouwerij
De bewoners komen volgens karin voor 24.00 uur.
pi_212895
Ruud is net wakker geworden en staat nu al meteen een balletje te trappen. Waar is Willem?
pi_212896
Sorry dit was een onzin bericht

[Dit bericht is gewijzigd door JR (Datum 02 November 1999).]

pi_212897
Er was net een legerhelicopter boven het BB-huis. Alle bewoners naar buiten, ze dachten dat er een pakje werd gegooid. De helicopter is weer weg, en de rust weergekeerd.
pi_212898
Bart is naar de DBK geroepen.
Willem: Ze komen eraan hoor, kunnen ze mooi????
  dinsdag 2 november 1999 @ 16:51:00 #43
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_212899
quote:
op 11-02-1999 om 03:24 PM schreef Snowball2 het volgende:
Zeg, ben ik de enige die het heel erg jammer vindt dat ons aller Mona weg is?
Ik denk dat deze vraag een beetje ingesnowd is geraakt, of wij zijn echt de enige twee. Ik ben zeker geen Mona fan, maar als ik had geweten dat we er een Cyrille(sgrijv je dat so?) voor terug hadden gekregen was ik misschien wel een operation message flower(rode rozen over de schutting voor Mona) begonnen.
Haalt gelijk bij rechter.
pi_212900
Bart is terug uit de DBK. Ze mogen alles vragen aan de nieuwe medebewoonsters, maar moeten er rekening meehouden dat niet overal een antwoord op gegeven mag worden. Bovendien, zegt hij dat het voor de bewoners nietleuk is om bepaalde dingen uit de buitenwereld te horen, waartegen ze niets kunnen doen.

Ze mogen wel vragen stellen over het programma en over wat er is uitgevonden.

Karin wil graat weten hoe het met Bianca en Mona is. Bart wil niks over Sabine horen.

Ruud stelt voor om geen persoonlijke vragen te stellen. Daar zijn ze het mee eens.

dinsdag 2 november 1999 @ 18:34:00 #45
262 Re
Kiss & Swallow
pi_212901
De bewoners zijn nu aan het bespreken hoe de nieuwe bewoners te ontvangen.... servies verstoppen zodat r nog maar 5 over zijn, kevers uit de tuin halen

ze hebben het ook over de kat

K weet al wie ze gaat nomineren

B vertelt over de wed scene met Mona aan de groep, voornamelijk waarom hij dat heeft gedaan

(Jeanine zat in de dagboekkamer) daar heeft Bart dus toen zijn briefje uit moeten leggen

Bart voelt zich zwaar genaaid en gefrustreerd maar vond het terecgt dat hij op het matje wordt geroepen

K moet lachen hierom
W maakt het niet uit
M ook niet
R we zijn toch allemaal niet ideaal

B denkt dat zijn scene in de dagboek kamer niet is uitgezonden

tot zover

04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 2 november 1999 @ 19:34:00 #46
1201 tina
Fok!Member
pi_212902
Ik kom er niet meer op. Is het net spannend!?
is er iemand die nog wel een stream kan zien??
Greetz Tina

dinsdag 2 november 1999 @ 19:43:00 #47
637 dalecooper
Special agent FBI
pi_212903
hoorde ik cyrille nou zeggen dat ze wel een nummertje wilde maken met ruud??... kijken of ruud dat kan weerstaan....
The truth is out there.....
pi_212904
Ik heb even een nieuwe topic voor de avond aangemaakt. Er valt waarschijnlijk genoeg te melden om die ook te vullen.

ge verder bij: http://www.fokzine.net/forum/NonCGI/Forum21/HTML/001793.html

[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 02 November 1999).]

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')