Wie gaat ze verslaan ??
Ik vind dit van alles de beste topic !!
Een ieder bedankt voor de afgelopen weken !
[Dit bericht is gewijzigd door JayBee (Datum 02 November 1999).]
8.39 Willem liep even met een duf koppie naar de keuken, hij ziet er vermoeid uit. De anderen zullen geen brood meer kunnen smeren na de borduurpartij ;-). Verder alles in diepe rust!!
Ze zitten een beetje te kletsen over slapen, afwezig zijn enzo, slaat vooral op Ruud.
Willem en Ruud ruimen af. Karin geeft het goede voorbeeld en is aan het borduren geslagen. Bart staat erbij en kijkt er naar. Maurice is niet te zien.
(hé, we zien hetzelfde, Maja!)
[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 02 November 1999).]
Ruud wast af en begint 't nu ook binnendsmonds mee te galmen.
[Dit bericht is gewijzigd door Maja (Datum 02 November 1999).]
Bart gaat een bakkie koffie maken en de rest van de heren zie ik niet, Karin hangt de was op. Waar zouden Willem en Ruud zijn?...Vluchten voor de opdracht I think ;-)
Overigens is Bart langzaam weer de oude, ik mag hem wel.
(Wat is dit Maja?, hebben we eenzelfde bioritme?)
[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 02 November 1999).]
(Dat zullen we nu zien Hunter..)Niet helemaal dus..
[Dit bericht is gewijzigd door Maja (Datum 02 November 1999).]
"ik heb in een luchtzak gezeten zeg joh he" zegt Ruud. Karin verteld ook haar belevenissen. Willem vindt het maar niet, "Mij niet gezien, ik vindt het niets".
Maurice lijkt het borduren verslavend te vinden, hij duikt weer achter de keukentafel.
Maurice heeft eens met de KLM gevlogen en voor het opstijgen verloor deze kerosine. "Niet dat zeggen dat er een motorstoring is" zegt hij. Dat hij toch een stuk fijner gevonden.
Ruud heeft eens een gigantische luchtzakking meegemaakt, de koffie kwam tegen het plafond aan.
Willem vindt het opstijgen het mooist.
Karin vindt dit het engst. Ze denkt dat bij het opstijgen de staart van het vliegtuig op de grond komt. Vroeger bewaarde ze alles van de vliegtuigen, tegenwoordig verscheurt ze alles. Een dochter van haar is in '96 voor het eerst meegevlogen, maar ze was erg ziek geweest. Haar zoon, Dennis, mocht eens mee in de cockpit kijken. Hij kwam terug en Karin vroeg aan hem hoe hij het vondt. Hij vondt dit leuk, en maakte de opmerking dat de broer van de piloot er ook was.(co-piloot) ze hadden hetzelfde uniform aan.
De anderen gaan weer met de opdracht bezig
Ruud slaapt, duidelijk moe van het borduren, ik heb deze streams maar eens weer als verversing gezet op mijn postkaarten site, je kunt daar leuke BB kaartjes versturen. Ik zal niet het adres hier neerzetten maar waar kan dat wel??..misschien dat BB - fans het leuk vinden om vanaf mijn postkaartensite kaartjes te versturen naar vrienden, is maar een tip
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |