abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 november 1999 @ 01:36:00 #1
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_212857
Aangezien ik de streams vandaag een beetje miste, geef ik een voorzet voor het komend etmaal.

Wie gaat ze verslaan ??

Ik vind dit van alles de beste topic !!
Een ieder bedankt voor de afgelopen weken !

Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_212858
1:49 Het is een reddingsactie van de Nederlandse commerciële televisie ten bate van onze nachtrust! Leeg leeg leeg leeg, allemaal streambeelden van binnen. Overzicht keuken (da's een leuk shot), die bekende boven de, nu pingpongtafel, Vanuit de zithoek richting deur herenslaapkamer, wat zou er zich daarachter afspelen? En overzicht van boven, zithoek. Ik zou de plattegrond eens moeten uitprinten, camera's een nummertje geven en zo de ontwikkeling van een methode voor snel rapporteren ondersteunen. Ik zou ook eens, nu gewoon kunnen gaan slapen. Truste forum. Zijn er mensen die de stilte op de streams in de gaten houden? Misschien mensen die BBspy altijd rustig klein ergens kunnen laten aanstaan. Sjesuz wat een actie van Veronica om ons naar hun site te proberen te dwingen. Duh. Waarom zouden we? Mijn BBspy werkt, en als ie er mee ophoudt dan verzinnen we er wel wat op.

[Dit bericht is gewijzigd door JayBee (Datum 02 November 1999).]

Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site

dinsdag 2 november 1999 @ 02:13:00 #3
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_212859
Jaybee had helemaal gelijk. Iedereen slaapt al lang en breed. Logisch, borduren is ook een uitputtingsslag.
Life is what you make it.
pi_212860
Harry, ik had dezelfde gedachten, ik miste de daystreams van vandaag ook. Goed van je dat je de Topic heb gezet, is er trouwens een vast iemand die dat doet? Zou wel makkelijk zijn dat te weten zodat iemand het initiatief neemt en we niet dubbele Topics hebben ;-)

8.39 Willem liep even met een duf koppie naar de keuken, hij ziet er vermoeid uit. De anderen zullen geen brood meer kunnen smeren na de borduurpartij ;-). Verder alles in diepe rust!!

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_212861
Iedereen zit al te ontbijten!
Er hangen papieren? tegen de muur (muur van het camerakruis) weet iemand wat dat is?

Ze zitten een beetje te kletsen over slapen, afwezig zijn enzo, slaat vooral op Ruud.

Wie ben ik om anderen te beoordelen

pi_212862
10.15 Ze zijn klaar met ontbijten. Willem is met Ruud de tafel aan het opruimen.
Karin is bezig met borduren. De rest doet niets.
pi_212863
10.20 u

Willem en Ruud ruimen af. Karin geeft het goede voorbeeld en is aan het borduren geslagen. Bart staat erbij en kijkt er naar. Maurice is niet te zien.

(hé, we zien hetzelfde, Maja!)

[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 02 November 1999).]

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  Admin dinsdag 2 november 1999 @ 10:22:00 #8
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_212864
Wel te horen helaas. Maurice zit op dramatische wijze "Carrie Ann" te verkrachten.
"Hey Carrie Ann, what's your name ? Anybody care ?"

Ruud wast af en begint 't nu ook binnendsmonds mee te galmen.

Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_212865
Bart helpt ook mee met afwassen. Maurice loopt een beetje van binnen naar buiten en andersom met een jas aan. Ruud daarentegen loopt in een korte broek rond.
Karin gaat nog steeds erg op in het borduren. Ik zie de boys niet net zo lang als haar borduren, al is dat wel de bedoeling. Willem is buiten met een tuinslang en een emmer bezig, maar wat ie doet??

[Dit bericht is gewijzigd door Maja (Datum 02 November 1999).]

pi_212866
Maurice heeft de naald overgenomen van karin.
Bart loopt nog steeds van binnen naar buiten en anders om, wat hij nu precies doet is mij niet bekend. Ruud is in de moestuin aan het spitten, en Willem hangt de hoeslakens over de waslijn. Er wordt alleen wat gefloten door Ruud, en een zinnig gesprek is er niet te bespeuren.
what's life without BB
Bart heet eigenlijk; Kees,Kesennnnnnnn

pi_212867
10.58 Maurice is alweer druk in de weer met het borduurwerk, zal ook wel moeten want het is vreselijk veel werk. Nu maar hopen dat ze die derde kandidaat niet inzetten want dan komt er van borduren niets meer

Bart gaat een bakkie koffie maken en de rest van de heren zie ik niet, Karin hangt de was op. Waar zouden Willem en Ruud zijn?...Vluchten voor de opdracht I think ;-)

Overigens is Bart langzaam weer de oude, ik mag hem wel.

dinsdag 2 november 1999 @ 11:12:00 #12
497 Maja
Ja denk!?!
pi_212868
Er gebeurt weer werkelijk van alles.
Karin en Willem zijn aan het lezen. Maurice is aan het bor(kan nog lang)duren. Bart zet koffie en zit weer eens andersom op een stoel. Ruud is spoorloos, zal vast ergens zijn met de gedachte bij de nieuwe bewoonsters.
  dinsdag 2 november 1999 @ 11:46:00 #13
497 Maja
Ja denk!?!
pi_212869
Ze zitten met z'n allen in de woonkamer en praten over voetbal.
Ruud vond het mooi dat Erwin Koeman zijn broer Ronald neerhaalde.
Bart vertelt dat hij vroeger een poster van Ronald Koeman in ajax-shirt in zijn kamer had hangen. Karin zegt niets (zal het door het huidige onderwerp komen?)
pi_212870
11.46 u. Koffietijd. Met zijn vijven hangen ze op de bank. Er is nu niemand meer die borduurt.

(Wat is dit Maja?, hebben we eenzelfde bioritme?)

[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 02 November 1999).]

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  dinsdag 2 november 1999 @ 11:52:00 #15
497 Maja
Ja denk!?!
pi_212871
Maurice is weer aan het bor(kan nog heel lang)duren. Maurice zegt dat hij niet uit een sportieve familie komt en daarom niet veel aan sport doet. Voor Karin geldt hetzelfde zegt ze, maar door haar sportieve man gaan haar kinderen wel sporten.

(Dat zullen we nu zien Hunter..)Niet helemaal dus..

[Dit bericht is gewijzigd door Maja (Datum 02 November 1999).]

dinsdag 2 november 1999 @ 12:10:00 #16
497 Maja
Ja denk!?!
pi_212872
Ze hebben een gesprek over paardrijden.
..
Sinds karin rond haar 23e een ongeluk had meegemaakt durfde ze niet meer auto te rijden; ze had zelfs diaree bij de gedachte daaraan. Willem z'n broer had dat bij het voetballen. Dat is net zo als dat bart niet eet in de tijd van het nomineren wordt er gezegd door Willem.
..
Bij de kinderen van Karin worden bepaalde sporten gepromoot, om te bekijken wat ze leuk zullen vinden. Haar meiden zitten op gym en dennis zal waarschijlijk op voetbal gaan.
..
Willem vraagt kinderen altijd even binnen als ze voor iets langs de deur komen.
..
Karin's dochter Valerie zag een vreemde man bij hen in de kelder. Karin ging naar beneden en vroeg wat hij moest. Hij zocht een een of ander adres en Karin ging het uitleggen, waarna hij vertrok. Een dag later las ze in de krant dat er een insluiper in de wijk was geweest. Karin had spijt daarna dat ze de politie niet eerder had gebeld.
pi_212873
12.29 Ze hebben het over het vliegen en de angst die dat met zich mee kan brengen.

"ik heb in een luchtzak gezeten zeg joh he" zegt Ruud. Karin verteld ook haar belevenissen. Willem vindt het maar niet, "Mij niet gezien, ik vindt het niets".

Maurice lijkt het borduren verslavend te vinden, hij duikt weer achter de keukentafel.

pi_212874
Ze hebben nu een gesprek over vliegen en vliegtuigen.

Maurice heeft eens met de KLM gevlogen en voor het opstijgen verloor deze kerosine. "Niet dat zeggen dat er een motorstoring is" zegt hij. Dat hij toch een stuk fijner gevonden.
Ruud heeft eens een gigantische luchtzakking meegemaakt, de koffie kwam tegen het plafond aan.
Willem vindt het opstijgen het mooist.
Karin vindt dit het engst. Ze denkt dat bij het opstijgen de staart van het vliegtuig op de grond komt. Vroeger bewaarde ze alles van de vliegtuigen, tegenwoordig verscheurt ze alles. Een dochter van haar is in '96 voor het eerst meegevlogen, maar ze was erg ziek geweest. Haar zoon, Dennis, mocht eens mee in de cockpit kijken. Hij kwam terug en Karin vroeg aan hem hoe hij het vondt. Hij vondt dit leuk, en maakte de opmerking dat de broer van de piloot er ook was.(co-piloot) ze hadden hetzelfde uniform aan.

what's life without BB

pi_212875
12.38 Ruud ligt moe op de bank na zijn stofzuigerbeurt met de "Flintstone stofzuiger"

De anderen gaan weer met de opdracht bezig

pi_212876
13.11 u Ruud en Willem wassen alwéér af (alles is beter dan borduren). Maurice zit het patroon van papier op het doek over tezetten (?).
  dinsdag 2 november 1999 @ 13:12:00 #21
1198 Fly (on the wall)
kijkt wel en zegt iets
pi_212877
ff een newbie-vraagje: klopt het dat de schermen op dit moment op blauw staan. Ik gebruik BBspy en daar geven alle vier de kanalen het BB logo weer, met verwijzing naar de officiële site. Hoe dit op te lossen?
pi_212878
Nee ze hebben aan de instellingen zitten knoeien. Zie deze topic: http://www.fokzine.net/forum/NonCGI/Forum21/HTML/001748.html
  dinsdag 2 november 1999 @ 13:47:00 #23
910 Barbie
Graduated Fool
pi_212879
Bart is heel heftig aan het borduren, volgens mij vindt ie het wel eluk. Karin, Ruud en ik denk Willem zitten op de bank. Maurice is kwijt, tenzij hij op de bank zit, dan is Willem nl. kwijt. Ik zie niet zo goed wie van de 2 het is.
When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
pi_212880
Maurice heeft de naald doorgegeven aan Bart. Ziet er best wel schattig uit, zoals die jongen probeert te borduren.
Karin, Willem en Ruud zitten op de bank te lezen. Maurice is in geen velden of wegen te bekennen. Kortom, jullie missen niets, Saai om te kijken
what's life without BB

pi_212881
14.27u Karin zit op de bank te lezen, het boek lijkt er interresant, want ze begint de laatste pagina's al te lezen ;-) terwijl ze net met de eerste bladzijden bezig was.

Ruud slaapt, duidelijk moe van het borduren, ik heb deze streams maar eens weer als verversing gezet op mijn postkaarten site, je kunt daar leuke BB kaartjes versturen. Ik zal niet het adres hier neerzetten maar waar kan dat wel??..misschien dat BB - fans het leuk vinden om vanaf mijn postkaartensite kaartjes te versturen naar vrienden, is maar een tip

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')