Jawel bijzonder. Jij bent niet bijzonder!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:08 schreef Sympathiek het volgende:
Dat kan. Sommige mensen kunnen hoge geluidsfrequenties waarnemen. Niks bijzonders.
Nee want die piep wordt harder als je dichtbij zon tv komt en zachter als je wegloopt en bij een gehoorbeschadigingspiep komt de piep niet van 1 richting.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:23 schreef Liquidootje het volgende:
Een hoge piep kan ook gehoor beschadiging zijn hoor. Een goede test zou bijvoorbeeld zijn dat je naar een heel afgelegen plek rijdt. (zuid pool, noord pool, woestijn) en dan nog eens gaat luisteren of je een piep hoort.
Sommige mensen willen maar niet geloven dat ze gehoorbeschadiging hebben en geven dan vanalles de schuld. lampen, muizen, mieren in de oren etc. Ik word er gek van.
Zou kunnen. Ik heb wel last van tinitus, maar dat klinkt bij mij heel anders.. Als ik de tv, radio, lamp of wat dan ook uit doe is de piep weg. En hoe dichter ik bij de bron kom, hoe luider het wordt. Ben ik buiten of ergens anders dan hoor het niet. Wij wonen in een dorp en ook in ons vakantiehuisje is het echt stil en daar hoor ik hoogstens wat gezoem van wat wél een gehoorbeschadiging is.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:23 schreef Liquidootje het volgende:
Een hoge piep kan ook gehoor beschadiging zijn hoor. Een goede test zou bijvoorbeeld zijn dat je naar een heel afgelegen plek rijdt. (zuid pool, noord pool, woestijn) en dan nog eens gaat luisteren of je een piep hoort.
Sommige mensen willen maar niet geloven dat ze gehoorbeschadiging hebben en geven dan vanalles de schuld. lampen, muizen, mieren in de oren etc. Ik word er gek van.
Omdat je dan ziet dat het aan staat.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:08 schreef Liquidootje het volgende:
Ik hoor het ook altijd. Zwaar irri. Geldt ook voor zoveel ander aparatuur. Vooral dingen met ledjes erin.
Ja, sterker nog, alle halfgeleiders! Piepende torren, niet normaal!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:48 schreef Liquidootje het volgende:
En misschien dat alle diodes een pieptoon veroorzaken. Misschien he!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |