moet je dat gat is een keer uit komen. Je leeft toch ook niet meer bij je moeder in dr buik?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:53 schreef reetveter het volgende:
Waarom lopen er geen lekkere wijven in dit kutdorp van mij rond![]()
Second life als je dorp beschouwen.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:53 schreef reetveter het volgende:
Waarom lopen er geen lekkere wijven in dit kutdorp van mij rond![]()
Voor een echte man is kut ---> kutquote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:04 schreef ajf het volgende:
[ afbeelding ]
...houdt van blond met (echte) grote tieten
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:59 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Second life als je dorp beschouwen.
...krabt ongegeneerd aan z'n zakquote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:16 schreef Het_hupt het volgende:
.....boert luidruchtig naar een snel opgedronken glas bier, en checkt op z'n klokkespel er nog hangt
ik ga ook even na de koelkast en naar die tijd open ik mijn bierquote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:16 schreef Het_hupt het volgende:
.....boert luidruchtig naar een snel opgedronken glas bier, en checkt op z'n klokkespel er nog hangt
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:18 schreef Synthesist het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:59 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Second life als je dorp beschouwen.
Die 2 met de korte haren.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:58 schreef Het_hupt het volgende:
wie van de 3 is geen echte man![]()
klikkerdeklik
Lange haren is ok, maar wijvenshampoo en bessen?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:00 schreef MASD het volgende:
[..]
Die 2 met de korte haren.
Lange haren ftw
Een echte man boeit het geen zak wat voor shampoo het is, dat sapje is te vervangen met eerdergenoemde whiskey.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:02 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Lange haren is ok, maar wijvenshampoo en bessen?
Een echte man hijst met z'n vrienden liters bier en baggert vrouwen aan.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:04 schreef MASD het volgende:
[..]
Een echte man boeit het geen zak wat voor shampoo het is, dat sapje is te vervangen met eerdergenoemde whiskey.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |