quote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:22 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik hoop het ook niet. Die kut heroine is echt walgelijk... Een Mikey heeft misschien een leven lang begeleiding nodig.
OT
Net een maand geleden een vroegere vriend moeten wegbrengen... meer dan 10 jaar was ie van de bruin af totdat ie een vriendin kreeg die hem er weer introk. Hij zag, nadat het uit was en dus geen inkomsten meer, geen uitweg meer en had zich opgehangen... na 19 dagen is ie door z'n broer gevonden. 10 jaar clean en toch nog kapot aan sheit.![]()
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:31 schreef Guuskeee het volgende:
extra petjes gemaakt... voor de liefhebbers.
alarmfase rood
[ afbeelding ]
cool down period
[ afbeelding ]
naar akveors petjes
Guuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuus!!!!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:31 schreef Guuskeee het volgende:
alarmfase rood
[ afbeelding ]
cool down period
[ afbeelding ]
naar akveors petjes
hooooooooiiiiquote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Guuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuus!!!!
de huishoer met de huistravo???quote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:32 schreef akveor het volgende:
Liefde is: Samen weer onder de zonnebank
[ afbeelding ]
Dat meubeltjes kijken was dus grote onzinquote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee zeg, weg met dat gesnuif.
Het was knus. Trap op, woonkamer, keuken, slaapkamer, beneden badkamer, alles was al ingericht. Alles was er, zelfs Duo Penotti. En de kaarsjes brandden.
Mooi, die kan weglbijven.
Is dat de para meter?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:31 schreef Guuskeee het volgende:
alarmfase rood
[ afbeelding ]
cool down period
[ afbeelding ]
naar akveors petjes
Jemig zeg! Dat is wel heel heftig Akveoarquote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:22 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik hoop het ook niet. Die kut heroine is echt walgelijk... Een Mikey heeft misschien een leven lang begeleiding nodig.
OT
Net een maand geleden een vroegere vriend moeten wegbrengen... meer dan 10 jaar was ie van de bruin af totdat ie een vriendin kreeg die hem er weer introk. Hij zag, nadat het uit was en dus geen inkomsten meer, geen uitweg meer en had zich opgehangen... na 19 dagen is ie door z'n broer gevonden. 10 jaar clean en toch nog kapot aan sheit.![]()
Nee hoor die leest de krant samen met d'r pimp.quote:
Qua tijd kan het wel... maar ik denk ook dat het meeste er al stond (nieuw bed, fornuis, dat soort dingen). Ik heb ze trouwens niet eens met een lijstje weg zien gaan van dingen die nog wel nodig zouden zijn.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:38 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat meubeltjes kijken was dus grote onzin
Jemig, sterkte.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:22 schreef akveor het volgende:
OT
Claire heeft een keurig lijstje gemaakt samen met Mike, maar ach....quote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:41 schreef Disana het volgende:
Qua tijd kan het wel... maar ik denk ook dat het meeste er al stond (nieuw bed, fornuis, dat soort dingen). Ik heb ze trouwens niet eens met een lijstje weg zien gaan van dingen die nog wel nodig zouden zijn.
Ze hebben ze alleen uitgezocht. Er was geen tijd om ze naar het huis te brengen. Dat hebben 'ze' gedaan (productie wss)quote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Qua tijd kan het wel... maar ik denk ook dat het meeste er al stond (nieuw bed, fornuis, dat soort dingen). Ik heb ze trouwens niet eens met een lijstje weg zien gaan van dingen die nog wel nodig zouden zijn.
Het was dus gewoon een gratis uitje voor Amanda.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Claire heeft een keurig lijstje gemaakt samen met Mike, maar ach....
Kaat heeft uitgerekend dat ze ongeveer een half uurtje shoppingtijd hebben gehad, lijkt me niet echt veel voor een volledige inrichting.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |