Hushovd, Pozzato, Cancellara, Freire, Vaitkus, Hoste...quote:Op zaterdag 29 maart 2008 13:16 schreef kawotski het volgende:
Boonen gaat voor de 5e, wie zijn z'n concurrenten dit keer?
Daar zitten een aantal mooie namenb ij.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 13:34 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Er is een kopgroep aan het wegrijden :
Maarten Tjallingii, Janek Tombak, Gert Steegmans, David Kopp, Lars Bak, Thomas Voeckler, Bernhard Eisel, Jan Kuyckx, Maarten Neyens, Greg Van Avermaet, Mauro Da Dalto, Kristof Vandewalle, Kurt-Asle Arvesen en Michael Schär.
+ 3 minuten voorsprong al
Oh, leuk, nu mogen ze het eindelijk een keer terecht de hele uitzending over Boonen hebbenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 14:18 schreef Ambrosius het volgende:
Vanaf ongeveer 15.00 op Sporza.
Hoste is de Belgische variant van Boogerdquote:Op zaterdag 29 maart 2008 13:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Hushovd, Pozzato, Cancellara, Freire, Vaitkus, Hoste...
en dan morgen Freire natuurlijkquote:Op zaterdag 29 maart 2008 14:42 schreef Cootz het volgende:
[..]
Oh, leuk, nu mogen ze het eindelijk een keer terecht de hele uitzending over Boonen hebben
Ja, ik noem mijn kind denk ik later ook Kurt-Asle...quote:Op zaterdag 29 maart 2008 14:41 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Daar zitten een aantal mooie namenb ij.
Phille doet toch niet mee?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 14:51 schreef Bartoli het volgende:
CSC, Quick Step en Lotto hoeven zo niet te werken. Dus zal van Lampre voor Ballan moeten komen samen met FDJ voor phille
blijkbaar toch geen phille in de kopjes kijken bij Sporza. Cyclingstartlists meldde hem welquote:Op zaterdag 29 maart 2008 14:58 schreef Bartoli het volgende:
[..]
heb hem wel op een startlijst zien staan
Gilbert week uit naar Azurenkustquote:Op zaterdag 29 maart 2008 14:58 schreef Bartoli het volgende:
[..]
heb hem wel op een startlijst zien staan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |