De battle tegen lou op medium vind ik vet om te doenquote:Op maandag 21 april 2008 10:15 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb nu op die duivel na medium klaar, hard wil nog niet echt lukken, paar nummers.
Nou, One heb ik nog steeds niet echt geoefend. Het stuk met de hammerons kom ik nu makkelijk door, maar een tijd daarna komt een stuk met groen-rood-blauw dat me iedere keer nekt. En met mn starpower red ik het dan niet helaas. Toch maar eens gaan oefenenquote:Op dinsdag 22 april 2008 09:19 schreef super-muffin het volgende:
One had ik in 1 keer, maar Slayer daar in tegen nog steeds niet.
Op Expert ben ik nu bij tier 7 maar daar heb ik op Muse na nog niks gehaald. Heel erg lastig.
Hmm denk het ook Mosh1 en 2 zijn echt ziekelijk, met rijdtjes met 3 pull-off's op hard en expert constant heel erg snel 4 noten pull off's.quote:Op dinsdag 22 april 2008 11:28 schreef Reneuh het volgende:
[..]
Nou, One heb ik nog steeds niet echt geoefend. Het stuk met de hammerons kom ik nu makkelijk door, maar een tijd daarna komt een stuk met groen-rood-blauw dat me iedere keer nekt. En met mn starpower red ik het dan niet helaas. Toch maar eens gaan oefenen
Volgens mij is stuk met de hammerons met Slayer het lastigst.. als je daar door komt, dan heb je em denk ik.
Hard Tier 7 seperates the men from the boys.quote:Op dinsdag 22 april 2008 09:25 schreef dapluiz het volgende:
Tering, ben nu op Hard in Tier 7 aangekomen ... Gaat me niet lukken, liep al gelijk vast op Slipknot. Ik kan gewoon niet mijn ringvinger en pink snel genoeg afwisselen ....
mwoa ik vind iemand niet echt mannelijker als ie heeeeeel snel op 5 gekleurde knopjes van een plastic gitaartje kan drukken hoorquote:Op dinsdag 22 april 2008 13:12 schreef Lexie het volgende:
[..]
Hard Tier 7 seperates the men from the boys.
Blijkt maar ja, daarvoor ging het nog best aardig, maar van 6 naar 7 is ineens best een groot verschil in moeilijkheid..quote:Op dinsdag 22 april 2008 13:12 schreef Lexie het volgende:
[..]
Hard Tier 7 seperates the men from the boys.
Ik ben er op blijven steken.
Dan ga je Tier 8 nog leuk vindenquote:Op dinsdag 22 april 2008 14:25 schreef dapluiz het volgende:
[..]
Blijkt maar ja, daarvoor ging het nog best aardig, maar van 6 naar 7 is ineens best een groot verschil in moeilijkheid..
Geloof dat die dude van Weezer heeft gezegd dat je misschien aan een echte gitaar moet denken als je er zo veel tijd in wilt stoppen.quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:12 schreef -Sum- het volgende:
[..]
mwoa ik vind iemand niet echt mannelijker als ie heeeeeel snel op 5 gekleurde knopjes van een plastic gitaartje kan drukken hooren daar ook nog uuuuuuuuuuuuuuuuuuuren op geoefend heeft
Echte gitaar is geen flikker aan...Daar kan je niet mee winnen.quote:Op dinsdag 22 april 2008 15:00 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Geloof dat die dude van Weezer heeft gezegd dat je misschien aan een echte gitaar moet denken als je er zo veel tijd in wilt stoppen.
"Real guitars are for old people" (South Park)quote:Op woensdag 23 april 2008 06:36 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Echte gitaar is geen flikker aan...Daar kan je niet mee winnen.
Ja, daar loop ik vast op hard >_< Raad maar welke twee nummersquote:
Raining Blood en Number of the Beast? If so, bij Number of the Beast moet je alleen de intro flink oefenen. De rest is goed te doen.quote:Op woensdag 23 april 2008 08:30 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ja, daar loop ik vast op hard >_< Raad maar welke twee nummers
Hmm lastig daarmee te helpen maar probeer te luisteren naar debas en/of de drumsquote:Op vrijdag 25 april 2008 19:31 schreef merino het volgende:
iemand hier tips om mij te leren een rij van dezelfde noten juist te strummen?
Ik twijfelde ook maar na een tijdje zul je merken dat je regelmatig zin krijgt om even snel een lied te spelen.quote:Op zondag 27 april 2008 01:01 schreef Mindstate het volgende:
Blijft dit spel wel leuk? Zit namelijk te twijfelen om em te halen voor de vakantie
Origineel!quote:Op woensdag 23 april 2008 17:24 schreef Xbox_360 het volgende:
Wie kent dit filmpje al?![]()
[ afbeelding ]
http://www.collegehumor.com/video:1810383
Hij speelt op medium want er komen geen oranje noten in voor
als je een tijdje geconcentreerd naar het scherm kijkt, en daarna naar iets in de kamer gaat het ook heel mooi bewegenquote:Op zondag 27 april 2008 01:50 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik twijfelde ook maar na een tijdje zul je merken dat je regelmatig zin krijgt om even snel een lied te spelen.
Merk aan mezelf dat als ik muziek uit het spel luister dat ik dan m'n vingers meebeweeg :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |