a'right. Dat zal 't dan wel zijn. I'll give it a try tonight. Dankquote:Op woensdag 16 april 2008 12:00 schreef CasB het volgende:
Sneller whammy'en...ik kom er redelijk snel vanaf...
Je moet er op 'slaan' he, niet bewegen dat doet niets maar je moet de whammy bar dus dichter naar je gitaar gaan bewegen in plaats van naar boven en benedenquote:Op woensdag 16 april 2008 11:54 schreef jmac het volgende:
Ja dat doe ik. Ik ram dat ding omhoog en omlaag maar er gebeurd maar niets. Alle andere aanvallen kan ik weerstaan en begrijp ik maar zodra ik de whammy krijg kom ik er niet vanaf.
Practice practice practice....quote:Op donderdag 17 april 2008 19:59 schreef ThE_ED het volgende:
Nou ik heb hem hoor, voor de Wii, maar ik zuig echt enorm
Gister uitgespeeld op easy, dus nu met vingers beginnenquote:Op vrijdag 18 april 2008 11:37 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Practice practice practice....
Ik ben nu ongeveer bij The Metal op expert.
Bij bepaalde nummers sla ik ze toch aan omdat dat fijner is. Bij Cliffs Of Dover op hard bijvoorbeeld. Verder vind ik die loopjes wel chillquote:Op vrijdag 18 april 2008 13:23 schreef dapluiz het volgende:
Vind het wel grappig van GH3 dat je nu aan die oplichtende buttons kan zien welke je kan "aanslaan" zonder te strummen, scheelt een zooitje strummen af en toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |