dat heb ik ook ja, werkt niet echt fijn, vooral als je ze echt snel moet doenquote:Op donderdag 10 april 2008 13:22 schreef lennartb.nl het volgende:
Ik vind het op een controller wel lekker spelen, enige probleem is dat je de trigger ver moet in drukken en de bumper alleen hoeft te klikken, als je deze 2 tegelijk moet doen werkt dat niet even lekker.
he? hoe zit dat dat hij in het begin geen noten hoeft aan te slaan maar alleen in te drukken?quote:Op donderdag 10 april 2008 11:36 schreef dapluiz het volgende:
http://www.yourdailymedia(...)n_Dragonforce_Expert
Moet dit nr zelf nog spelen, zeker niemand hier die een X360-gitaar over heeft ?
De eerste noot slaat hij aan, de rest zijn HO's en PO'squote:Op donderdag 10 april 2008 13:56 schreef mug89 het volgende:
[..]
he? hoe zit dat dat hij in het begin geen noten hoeft aan te slaan maar alleen in te drukken?
Cheater!quote:Op donderdag 10 april 2008 13:56 schreef mug89 het volgende:
he? hoe zit dat dat hij in het begin geen noten hoeft aan te slaan maar alleen in te drukken?
ik doel op het stukje bijvoorbeeld 1:18->1:28quote:Op donderdag 10 april 2008 16:07 schreef CasB het volgende:
Uhh ik zie de noten wel oplichten hoor...
Hoe zou jij de knoppen geconfigureerd willen hebben dan?quote:Op donderdag 10 april 2008 19:48 schreef CabinFever het volgende:
Nog steeds no luck .... weet iemand een oplossing voor die button config ?
Dat, en dat starpower activeert zonder dat ie tilt of select aanraakt.quote:Op donderdag 10 april 2008 16:03 schreef Dark_Prince het volgende:
Alleen jammer dat dat filmpje bullshit is
Highscore is toch echt dat filmpje van mij een paar posts naar boven die van 98%.
deze kerel doet alles met 1 hand (intro na)terwijl dat met een hoop stukjes haast onmogelijk is (red snake bv) en hij strummed gewoon door de rest van het nummer tijdens alle ho/po's.
En je ziet de noten niet oplichten als hij ze indrukt
Nou dat de groene button ook de groene button is op de controller en de rode ook de rode i.p.v van de LB en de Left Trigger.quote:Op donderdag 10 april 2008 20:04 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Hoe zou jij de knoppen geconfigureerd willen hebben dan?
Lijkt me eerlijk gezegd een stuk lastiger hoor. Je zit sowieso met je 5e knop (oranje), waar laat je die dan?quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:54 schreef CabinFever het volgende:
[..]
Nou dat de groene button ook de groene button is op de controller en de rode ook de rode i.p.v van de LB en de Left Trigger.
Lijkt me inderdaad moeilijk spelen als je knoppen doen wat ze moeten doenquote:Op vrijdag 11 april 2008 11:55 schreef Reneuh het volgende:
[..]
Lijkt me eerlijk gezegd een stuk lastiger hoor. Je zit sowieso met je 5e knop (oranje), waar laat je die dan?
Maar zoals al zo vaak gezegd; in t begin en op easy kun je met 1 vinger nog wel alle knoppen raken als ze onder X/Y/A/B zitten maar zodra je verder komt met easy of naar medium moet dan krijg je dubbele noten en noten die zo snel achter elkaar zitten dat je meerdere vingers nodig hebt en dan zijn die triggers toch echt verdomde handig omdat je daar standaard je vingers al over heen legt.quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:00 schreef renwan het volgende:
Lijkt me inderdaad moeilijk spelen als je knoppen doen wat ze moeten doen
Zijn probleem is dat de groene knop niet reageert als de groene knop maar als LB/Trigger/Rood e.d. elke knop doet dus iets waar 'ie niet voor bedoeld is
Nog ff wat nazoek gedaan, maar volgens mij komt het omdat we een private match hebben gedaan. Ik ga es kijken of ik het kan halen via een ranked match. Wellicht dat het dan wel werkt.quote:Op vrijdag 11 april 2008 09:02 schreef Reneuh het volgende:
Boh, weer over de 800.000 punten in co-op gehaald gisteren, maar weer geen achievement..
Hij heeft nog een beetje geoefend en zit nu op de 951.883quote:
bedankt voor die tipquote:Op donderdag 10 april 2008 15:51 schreef FJD het volgende:
[..]
Cheater!
Nee, dat zijn noten waar zo'n wit rondje uit komt zetten. Als je de noot daarvoor goed hebt aangeslagen dan hoef je bij die noten alleen nog maar de goede kleur te raken zonder ze aan te slaan.
True, Cliffs Of Doverquote:Op maandag 14 april 2008 02:08 schreef neusaap het volgende:
[..]
bedankt voor die tip
die had ik niet voorbij zien komen in de tutorial
Heb GH3 nu een weekje voor de Wii, Wat een geweldig spel
Ben helemaal weg van het nummer Cliffs of Dover van Eric Johnson. Ben dat nummer nu als een wilde aan het oefenen op medium voor die perfecte score. Heb hem al eens op hard geprobeerd, maar dat is op dit moment nog niet zo'n goed idee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |