ahhh ik dacht alquote:Op dinsdag 8 april 2008 16:34 schreef Reneuh het volgende:
Het is dan ook een viral. Iemand heeft in den beginne gewonnen van een creator, die heeft vervolgens weer verloren van iemand anders en zo is het verspreid en nu kan iedere nub het makkelijk halen.
Als je dat ritme van Flannings ball eenmaal onder de knie hebt is het een eitje.quote:Op dinsdag 8 april 2008 16:34 schreef Reneuh het volgende:
Straks trouwens eens proberen of ik op (F)lannigans ball de 500.000 achievement kan halen
Printplaatje met contacten stukkie naar voren gezetquote:
Het is dus blijkbaar nogal randomquote:Higher Than Most - Score 700,000 on any song in a Co-op match[20]
You must finish a Co-Op Career or Co-op Quick Play song with a score of 700,000 or more. You must finish the song to get the Achievement. If doing it in Co-op Career, then most likely only the person whose save file is running will get it. If doing it over the internet, then both of you could get it, one of you could get it, or none of you could get it.
Vanavond nog maar eens proberen?quote:Op woensdag 9 april 2008 09:16 schreef Reneuh het volgende:
Ik heb es ff gecheckt of er iets bekend is over die achievement die ik gisteren tot 2x toe ben misgelopen...
[..]
Het is dus blijkbaar nogal randomBovenstaande komt van scorehero forum..
We kunnen het vanavond eens proberen. Was gisteren jarigquote:Op woensdag 9 april 2008 16:35 schreef Dark_Prince het volgende:
[..]
Vanavond nog maar eens proberen?
Als jij Ernten was wir Saen ook op expert speelt als bass ipv medium is het nog een stuk makkelijker te halen, de bass is echt een eitje bij dat nummer, het zijn alleen single notes.
edit: omg respect ->
Geloof het wel ja.quote:Op woensdag 9 april 2008 11:45 schreef ThE_ED het volgende:
Zeg, als ik nu GH voor de Wii koop, heb ik dan nog steeds mono geluid en moet ik dan die CD enzo opsturen, of is dat al gefixed?
Zeker met mijn systeem thuis niet, maar toch, als ik straks iets beters heb.quote:Op donderdag 10 april 2008 09:12 schreef Tokus het volgende:
[..]
Geloof het wel ja.
Overigens is het bij een paar nummers irritant, maar bij de meeste merk je het niet echt.
Hyperspeed heeft mij daarmee geholpen.quote:Op donderdag 10 april 2008 09:16 schreef FJD het volgende:
Ik kom easy niet voorbij SlayerJa op 3 sterren maar t moet naar vijf sterren
Diep respect voor 98% bij Dragonforce
Wat een walgelijk mannetje, stopte ook maar met kijkenquote:Op donderdag 10 april 2008 11:36 schreef dapluiz het volgende:
http://www.yourdailymedia(...)n_Dragonforce_Expert
Moet dit nr zelf nog spelen, zeker niemand hier die een X360-gitaar over heeft ?
Ik ook, damn wat een egotrippertje.quote:Op donderdag 10 april 2008 11:48 schreef renwan het volgende:
[..]
Wat een walgelijk mannetje, stopte ook maar met kijken
ik heb gh3 ook op laptop, origineel gekocht (dus ook met oude 360 controller).quote:Op donderdag 10 april 2008 12:50 schreef CabinFever het volgende:
Question : ik heb GH 3 op mn game laptop rouleert zwaar , maaaaaarrrrrrr ik heb n 360 comtroller aangesloten , deze werkt gewoon alleen is de button layout helemaal fucked , groene fret is de Left Trigger en Rood is de LB.Zwaar frustrerend.Nu word het zelfs hard nadenken als je Hit Me With your Best Shot wilt spelen en die is easy.Weet iemand hoe dit te wijzigen is ??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |