Kom op babe, oefenen!quote:
Jammer maar over het algemeen speel ik op Wii, echt de chillste controller. Soms op PS, maar binnenkort krijg ik denk ik voor de PC em ook wel een tijdje binnen dan kunnen we wel wat afspreken.quote:Op maandag 31 maart 2008 17:14 schreef Dark_Prince het volgende:
@henkie, xbox of pc? Anders wil ik wel een keer een co-op/pro face off nummer spelen.
Slayer haalde ik idd ook niet, de rest wel, ik ga vanavond maar weer eens proberen.quote:Op dinsdag 1 april 2008 10:27 schreef Professional het volgende:
Ik heb hetzelfde.
Had binnen 2 dagen Easy uitgespeeld, maar maak nog geregeld wel wat fouten.
Slayer haalde ik dus niet, maar gisteren lukte het me dan eindelijk wel. Zo blij als een klein kind was ik.
Ook gisteravond mijn 1ste 100% score gehaald met AFI.
1 liedje geprobeerd op Medium maar het gaat nog niet echt goed. Dus eerst nog wat liedjes proberen te halen op 100% en dan rustig eens naar Medium.
Wat je kunt doen om te wennen aan Medium is Hyperspeed aanzetten en dan een paar liedjes op Easy spelen. Ik vind het niet echt een cheat, maar je moet em dus unlocken in het cheat menu.quote:Op dinsdag 1 april 2008 10:27 schreef Professional het volgende:
Ik heb hetzelfde.
Had binnen 2 dagen Easy uitgespeeld, maar maak nog geregeld wel wat fouten.
Slayer haalde ik dus niet, maar gisteren lukte het me dan eindelijk wel. Zo blij als een klein kind was ik.
Ook gisteravond mijn 1ste 100% score gehaald met AFI.
1 liedje geprobeerd op Medium maar het gaat nog niet echt goed. Dus eerst nog wat liedjes proberen te halen op 100% en dan rustig eens naar Medium.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |