Yup, zo doe ik het ook al de hele tijd. Maar ik ga er gewoon weer voor. Het moet en zal lukkenquote:Op maandag 28 april 2008 13:30 schreef Tommyjunk het volgende:
jow
bij slayer is het gewoon belangrijk dat je door aanslaat. Niet alleen die hammer-on's proberen heel netjes te doen, want dat lukt toch nog niet....
Als je in het ritme van de maat, telkens aanslaat (dus niet alle noten, maar ong de helft) dan is het makkelijker om het te timen. omdat je dan met je rechter-hand als soort metronoom fungeert!
dan is het nog een kwestie van een paar keer oefenen op slow, en dan kan je voor full-speed gaan.
zodra je ong 60% raakt, kan je het nr gaan doen.....
maar dan is star-power nog wel belangrijk!!!
succes!!!!
heb hem zelf laatst eindelijk op expert gehaald:)
Advies bij battle: probeer in het begin 2 SP's te pakken, dan sta je altijd 1 voor als je hem wil killen.quote:Op dinsdag 29 april 2008 09:03 schreef Reneuh het volgende:
En het is gelukt. Raining Blood gehaaldNu de Guitar Battle nog. Die is verdomme insane lol.
Maar ik heb nog een probleem. GTA IV
Oh ik wist niet eens dat er cheats warenquote:Op dinsdag 1 april 2008 17:05 schreef Reneuh het volgende:
[..]
Wat je kunt doen om te wennen aan Medium is Hyperspeed aanzetten en dan een paar liedjes op Easy spelen. Ik vind het niet echt een cheat, maar je moet em dus unlocken in het cheat menu.
CHECK
Op hard lukt me nog niet zo goed.quote:Op zondag 4 mei 2008 13:43 schreef HenkieVdV het volgende:
Hahaha doe je goed.Maar op medium GH spelen lijkt me saai.
Mjah ik heb zoiets van als je The Metal en hoger boven de 90% kan spelen op medium kan je volgens mij goed beginnen met de makkelijke nummers op hard.quote:Op zondag 4 mei 2008 13:56 schreef Sanne het volgende:
[..]
Op hard lukt me nog niet zo goed.
Maar ik moet binnenkort wel over geloof ik.
http://www.scorehero.com/scores.php?user=194494&group=4&game=9&diff=2quote:Op zondag 4 mei 2008 14:07 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Mjah ik heb zoiets van als je The Metal en hoger boven de 90% kan spelen op medium kan je volgens mij goed beginnen met de makkelijke nummers op hard.Komt goed.
Veel plezier en succes met hard.quote:Op zondag 4 mei 2008 14:09 schreef Sanne het volgende:
[..]
http://www.scorehero.com/scores.php?user=194494&group=4&game=9&diff=2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |