Mijn beste easy is dan denk ik Through the fire and flamesquote:Op zaterdag 29 maart 2008 11:05 schreef Sanne het volgende:
Ik probeer nog steeds overal 100 procent te scoren op Easy.
Mijn beste tot nu toe:
[ afbeelding ]
Zover ben ik nog nietquote:Op zaterdag 29 maart 200811:05 schreef Sanne het volgende:
Ik probeer nog steeds overal 100 procent te scoren op Easy.
Mijn beste tot nu toe:
[afbeelding]
Dat dusquote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:49 schreef renwan het volgende:
OMG ik ging dus eindelijk een lied op 100% halen kwam er zo'n klote achievement in beeld!
Dus ik keek! *kraak* dag notestreak!
helicopter speelt echt heerlijk op expertquote:
Ik ga op onderzoekquote:Op zaterdag 29 maart 2008 10:39 schreef GotenSSJ het volgende:
Tackleberry, ik had al antwoord gegeven op je vraag wat customs zijn in het vorige topic, maar die zat vol![]()
Customs komt er op neer dat je eigen notecharts kan maken (of die van een ander gebruiken), om zo elk nummer te kunnen spelen wat je maar wilt. (Uiteraard niet echt legaal)
Ik denk niet dat iemand zijn huis en haard daarvoor op wil offerenquote:Op zondag 30 maart 2008 17:33 schreef Sanne het volgende:
Ik heb zin in een Guitar Hero meeting.
Is er al zoiets geweest?
Dat heb ik dus ook!quote:Op zondag 30 maart 2008 17:22 schreef Tranqualizer het volgende:
heb deze sinds gister op de wiierg tof en verslavend maar wel irritant dat ik maar niet op 100% kom met me eerste nummer
blijf steeds 1 of 2 foutejs maken
quote:Op zondag 30 maart 2008 18:00 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iemand zijn huis en haard daarvoor op wil offeren
Vrijdag toch een Guitar Hero mini-meeting?quote:Op zondag 30 maart 200817:33 schreef Sanne het volgende:
Is er al zoiets geweest?
zullen we een FOK!-Guitar hero-meeting organiseren?quote:Op zondag 30 maart 2008 17:33 schreef Sanne het volgende:
Is er al zoiets geweest?
ik heb het spel nu 2 maanden voor de xbox, heb nu een nieuwe gitaar. toen ik hem kocht haperde mijn gele knopje. ben terug gegaan en heb een nieuwe gekregen die het wel doetquote:Op maandag 31 maart 2008 01:10 schreef renwan het volgende:
Verdomme, zit ik net te spelen mis ik telkens noten terwijl ik ze wel raak! Blijkt m'n blauwe knop niet/niet goed te reageren!
Minimeeting! Bij mij!quote:Op zondag 30 maart 2008 23:32 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Vrijdag toch een Guitar Hero mini-meeting?
Kan in de TT de PC versie nog worden toegevoegd? Nog te veel mensen (verkopers!) weten helemaal niet dat je GH3 ook zonder console kunt spelen.quote:[Xbox360/PS3/Wii]
Heb 'm ook 2 maanden, denk dat ik nou niet meer terug kan naar de winkelquote:Op maandag 31 maart 2008 02:01 schreef BartUlft het volgende:
[..]
zullen we een FOK!-Guitar hero-meeting organiseren?
[..]
ik heb het spel nu 2 maanden voor de xbox, heb nu een nieuwe gitaar. toen ik hem kocht haperde mijn gele knopje. ben terug gegaan en heb een nieuwe gekregen die het wel doet![]()
Hoeft niet. Ik had dit probleem ook, maar zie hier een oplossingquote:Op maandag 31 maart 2008 10:45 schreef renwan het volgende:
[..]
Heb 'm ook 2 maanden, denk dat ik nou niet meer terug kan naar de winkel
Zal wel opsturen worden
volgens mij (weet het niet zeker) zit er een jaar garantie op de gitaar....quote:Op maandag 31 maart 2008 10:45 schreef renwan het volgende:
Heb 'm ook 2 maanden, denk dat ik nou niet meer terug kan naar de winkel
Zal wel opsturen worden
quote:Op maandag 31 maart 200807:46 schreef Sanne het volgende:
[..]
Minimeeting! Bij mij!
Zal ik Memento Mori nog even pm'en of ze ook komt?
Zit jij nog op Easy level?quote:Op maandag 31 maart 2008 19:57 schreef Memento-Mori het volgende:
ik vind het allemaal nog steeds wat lastig, stuk ongeduld dat ik ben
Dan spelen MB en ik je er inmiddels uit.quote:Op maandag 31 maart 2008 20:06 schreef Memento-Mori het volgende:
heel stiekem heb ik t al n hele tijd niet echt meer gespeeld
dat weet ik wel zekerquote:Op maandag 31 maart 2008 20:13 schreef Sanne het volgende:
[..]
Dan spelen MB en ik je er inmiddels uit.![]()
Kom op babe, oefenen!quote:
Jammer maar over het algemeen speel ik op Wii, echt de chillste controller. Soms op PS, maar binnenkort krijg ik denk ik voor de PC em ook wel een tijdje binnen dan kunnen we wel wat afspreken.quote:Op maandag 31 maart 2008 17:14 schreef Dark_Prince het volgende:
@henkie, xbox of pc? Anders wil ik wel een keer een co-op/pro face off nummer spelen.
Slayer haalde ik idd ook niet, de rest wel, ik ga vanavond maar weer eens proberen.quote:Op dinsdag 1 april 2008 10:27 schreef Professional het volgende:
Ik heb hetzelfde.
Had binnen 2 dagen Easy uitgespeeld, maar maak nog geregeld wel wat fouten.
Slayer haalde ik dus niet, maar gisteren lukte het me dan eindelijk wel. Zo blij als een klein kind was ik.
Ook gisteravond mijn 1ste 100% score gehaald met AFI.
1 liedje geprobeerd op Medium maar het gaat nog niet echt goed. Dus eerst nog wat liedjes proberen te halen op 100% en dan rustig eens naar Medium.
Wat je kunt doen om te wennen aan Medium is Hyperspeed aanzetten en dan een paar liedjes op Easy spelen. Ik vind het niet echt een cheat, maar je moet em dus unlocken in het cheat menu.quote:Op dinsdag 1 april 2008 10:27 schreef Professional het volgende:
Ik heb hetzelfde.
Had binnen 2 dagen Easy uitgespeeld, maar maak nog geregeld wel wat fouten.
Slayer haalde ik dus niet, maar gisteren lukte het me dan eindelijk wel. Zo blij als een klein kind was ik.
Ook gisteravond mijn 1ste 100% score gehaald met AFI.
1 liedje geprobeerd op Medium maar het gaat nog niet echt goed. Dus eerst nog wat liedjes proberen te halen op 100% en dan rustig eens naar Medium.
Je hebt ook mensen die standaard Hyperspeed op 3 hebben staan als ze expert spelenquote:Op dinsdag 1 april 2008 17:05 schreef Reneuh het volgende:
[..]
Wat je kunt doen om te wennen aan Medium is Hyperspeed aanzetten en dan een paar liedjes op Easy spelen. Ik vind het niet echt een cheat, maar je moet em dus unlocken in het cheat menu.
CHECK
Ik gebruik m'n pink helemaal niet voor blauw, ik switch m'n wijsvinger tussen rood en groen dus ringvinger voor blauw :pquote:Op woensdag 2 april 2008 00:36 schreef BartUlft het volgende:
hoezo? als je van easy naar medium gaat pak je toch gewoon je pink erbij. het wordt pas lastiger als je hem op hard gaat spelen, dan moet je soms wel switchen, maar dat maakt het spelen dan wel weer cool!
Lukt niet echt goed. Dan mis ik soms en dan ben ik alles weer kwijt, kwestie van oefenen denk ik.quote:Op woensdag 2 april 2008 00:36 schreef BartUlft het volgende:
hoezo? als je van easy naar medium gaat pak je toch gewoon je pink erbij. het wordt pas lastiger als je hem op hard gaat spelen, dan moet je soms wel switchen, maar dat maakt het spelen dan wel weer cool!
Starpower gebruiken in lange reeksen achter elkaar met het liefst dubbele of 3-dubbele noten.quote:Op woensdag 2 april 2008 11:52 schreef Professional het volgende:
Zowiezo een vraag over dat Starpower.
Na een streak noten krijg je dus Starpower. Wanneer moet je deze nu activeren voor het beste puntenaantal?
En ik zie ook regelmatig verschillende noten voorbij komen. Dan noten die beetje ronddraaien, dan normale noten, en dan noten met een gele gloed eromheen. Wat is verschil tussen die noten?
Inderdaad, maar doe het wel op momenten dat je al 4x multiplier heb, anders is het nogal zonde, want 2x multiplier heb je niet vreselijk veel aan, en 8x is wel lekkerquote:Op woensdag 2 april 2008 13:09 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Starpower gebruiken in lange reeksen achter elkaar met het liefst dubbele of 3-dubbele noten.
Klopt.quote:Op woensdag 2 april 2008 13:11 schreef lennartb.nl het volgende:
En de ronde noten die gloeien zijn hammer-on & pull-off noten, deze hoef je niet te strummen zolang je de noot ervoor maar goed hebt geraakt, best afleidend om dit in het begin te doen maar later wordt het noodzakelijk.
Yup dat klopt, maar het werkt niet als je de noot ervoor niet hebt geraakt, dus soms is het slimmer om sowieso toch maar aan te slaan, alleen als het heel snel gaat is het superhandig.quote:Op woensdag 2 april 2008 17:30 schreef Professional het volgende:
Misschien oerdomme opmerking, maar strummen is toch dat hendeltje naar onder of boven tikken, niet de whammybar?
Dus bepaalde noten hoef je niet te strummen, die kun je gewoon aantikken?
hmm, op de een of andere manier is niet alleen One gelukt maar Slipknot en Number of the Beast ookquote:Op dinsdag 1 april 2008 22:06 schreef Dark_Prince het volgende:
Zow, nog maar 4 nummers in career te gaan die nog geen 5* hebben.
Slipknot/Raining Blood/Number of the beast en One, gaat me morgen eerst maar eens richten op One want daar hoef ik nog maar 30k erbij te halen
Dat battelen was echt tofquote:Op donderdag 3 april 200809:35 schreef Sanne het volgende:
Miss Bliss en ik hebben gisteren tegen elkaar gebatled! Dat was erg leuk.
Ze verslaat me iedere keer weer.
Jammer dat gebanned ben ik kan niet tegen andere spelen, misschien toch eens op de ps3 aanschaffen als je daar ook mee tegen of samen met andere kan.quote:Op donderdag 3 april 2008 13:53 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat battelen was echt tof
Jammer dat mn computer vastliep
Op de select knop drukken.quote:Op donderdag 3 april 2008 16:04 schreef FJD het volgende:
Is er nog een andere manier attacks op je tegenstander los te laten? Dat tilten van de gitaar werkt echt voor geen meter namelijk
Volgens mij moet ik de precieze beweging met de gitaar nog even goed doorkrijgen.quote:Op donderdag 3 april 2008 16:19 schreef Reneuh het volgende:
Op de select knop drukken.
waarom ben jij geband?quote:Op donderdag 3 april 2008 14:14 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jammer dat gebanned ben ik kan niet tegen andere spelen, misschien toch eens op de ps3 aanschaffen als je daar ook mee tegen of samen met andere kan.
Wow, dit moest ik echt 3x lezenquote:Op donderdag 3 april 2008 14:14 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jammer dat gebanned ben ik kan niet tegen andere spelen, misschien toch eens op de ps3 aanschaffen als je daar ook mee tegen of samen met andere kan.
http://www.scorehero.com/forum/viewtopic.php?t=57496quote:Op donderdag 3 april 2008 12:47 schreef Reneuh het volgende:
Misschien een stomme vraag, ik zie het hier namelijk ook vaker voorbijkomen, ook in die video die Darkprince heeft gepost, maar wat is dat squeezen nu precies?
Niet legale spelletjes spelen op de 360quote:Op donderdag 3 april 2008 16:50 schreef Sanne het volgende:
[..]
waarom ben jij geband?
wat heb je misdaan?
quote:Op donderdag 3 april 2008 17:12 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Niet legale spelletjes spelen op de 360
ik vind het anders heerlijke nummers, super om te spelen!quote:Op donderdag 3 april 2008 12:35 schreef lennartb.nl het volgende:
Die dropkick murphys kan je gewoon downloaden hoor! Ze zijn alleen niet de moeite waard, flink saai om te spelen.
Heb ze nog maar 1x geprobeerd moet ik toegeven, en volgens mij alleen op medium.quote:Op vrijdag 4 april 2008 01:00 schreef BartUlft het volgende:
[..]
ik vind het anders heerlijke nummers, super om te spelen!
sja, 9 star cuttoffs halen ze nooit, 8,1 is zo'n beetje de max volgens mij.quote:Op vrijdag 4 april 2008 10:26 schreef Reneuh het volgende:
Klopt het dat je met de DLC Ernten Was Wir Säen op medium meer dan 500.000 punten kunt halen? Volgens scorehero.com is 577.000 de max (9-star cuttoff).
Johnny i hardly knew ya vind ik echt geweldig op expert, de rest vind ik ook geen ruk aanquote:Op vrijdag 4 april 2008 02:08 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Heb ze nog maar 1x geprobeerd moet ik toegeven, en volgens mij alleen op medium.
Its your call; moet ik 't nog een kans geven? op hard?
Jaquote:Op vrijdag 4 april 2008 02:08 schreef lennartb.nl het volgende:
Its your call; moet ik 't nog een kans geven? op hard?
Ahzo, ok, bedankt. Ja, weet je, ik wil graag de 500.000 achievement halen in single player, maar ik ben niet goed genoeg in Hard om zo de punten te halenquote:Op vrijdag 4 april 2008 17:11 schreef Dark_Prince het volgende:
[..]
sja, 9 star cuttoffs halen ze nooit, 8,1 is zo'n beetje de max volgens mij.
bij de rankings staat de hoogste score op 489.757
Volgens de StarPower site kan je met de 100% squeeze maximaal 493.605 halen. (kut om dit path te onthouden lijkt me
ahhh ik dacht alquote:Op dinsdag 8 april 2008 16:34 schreef Reneuh het volgende:
Het is dan ook een viral. Iemand heeft in den beginne gewonnen van een creator, die heeft vervolgens weer verloren van iemand anders en zo is het verspreid en nu kan iedere nub het makkelijk halen.
Als je dat ritme van Flannings ball eenmaal onder de knie hebt is het een eitje.quote:Op dinsdag 8 april 2008 16:34 schreef Reneuh het volgende:
Straks trouwens eens proberen of ik op (F)lannigans ball de 500.000 achievement kan halen
Printplaatje met contacten stukkie naar voren gezetquote:
Het is dus blijkbaar nogal randomquote:Higher Than Most - Score 700,000 on any song in a Co-op match[20]
You must finish a Co-Op Career or Co-op Quick Play song with a score of 700,000 or more. You must finish the song to get the Achievement. If doing it in Co-op Career, then most likely only the person whose save file is running will get it. If doing it over the internet, then both of you could get it, one of you could get it, or none of you could get it.
Vanavond nog maar eens proberen?quote:Op woensdag 9 april 2008 09:16 schreef Reneuh het volgende:
Ik heb es ff gecheckt of er iets bekend is over die achievement die ik gisteren tot 2x toe ben misgelopen...
[..]
Het is dus blijkbaar nogal randomBovenstaande komt van scorehero forum..
We kunnen het vanavond eens proberen. Was gisteren jarigquote:Op woensdag 9 april 2008 16:35 schreef Dark_Prince het volgende:
[..]
Vanavond nog maar eens proberen?
Als jij Ernten was wir Saen ook op expert speelt als bass ipv medium is het nog een stuk makkelijker te halen, de bass is echt een eitje bij dat nummer, het zijn alleen single notes.
edit: omg respect ->
Geloof het wel ja.quote:Op woensdag 9 april 2008 11:45 schreef ThE_ED het volgende:
Zeg, als ik nu GH voor de Wii koop, heb ik dan nog steeds mono geluid en moet ik dan die CD enzo opsturen, of is dat al gefixed?
Zeker met mijn systeem thuis niet, maar toch, als ik straks iets beters heb.quote:Op donderdag 10 april 2008 09:12 schreef Tokus het volgende:
[..]
Geloof het wel ja.
Overigens is het bij een paar nummers irritant, maar bij de meeste merk je het niet echt.
Hyperspeed heeft mij daarmee geholpen.quote:Op donderdag 10 april 2008 09:16 schreef FJD het volgende:
Ik kom easy niet voorbij SlayerJa op 3 sterren maar t moet naar vijf sterren
Diep respect voor 98% bij Dragonforce
Wat een walgelijk mannetje, stopte ook maar met kijkenquote:Op donderdag 10 april 2008 11:36 schreef dapluiz het volgende:
http://www.yourdailymedia(...)n_Dragonforce_Expert
Moet dit nr zelf nog spelen, zeker niemand hier die een X360-gitaar over heeft ?
Ik ook, damn wat een egotrippertje.quote:Op donderdag 10 april 2008 11:48 schreef renwan het volgende:
[..]
Wat een walgelijk mannetje, stopte ook maar met kijken
ik heb gh3 ook op laptop, origineel gekocht (dus ook met oude 360 controller).quote:Op donderdag 10 april 2008 12:50 schreef CabinFever het volgende:
Question : ik heb GH 3 op mn game laptop rouleert zwaar , maaaaaarrrrrrr ik heb n 360 comtroller aangesloten , deze werkt gewoon alleen is de button layout helemaal fucked , groene fret is de Left Trigger en Rood is de LB.Zwaar frustrerend.Nu word het zelfs hard nadenken als je Hit Me With your Best Shot wilt spelen en die is easy.Weet iemand hoe dit te wijzigen is ??
dat heb ik ook ja, werkt niet echt fijn, vooral als je ze echt snel moet doenquote:Op donderdag 10 april 2008 13:22 schreef lennartb.nl het volgende:
Ik vind het op een controller wel lekker spelen, enige probleem is dat je de trigger ver moet in drukken en de bumper alleen hoeft te klikken, als je deze 2 tegelijk moet doen werkt dat niet even lekker.
he? hoe zit dat dat hij in het begin geen noten hoeft aan te slaan maar alleen in te drukken?quote:Op donderdag 10 april 2008 11:36 schreef dapluiz het volgende:
http://www.yourdailymedia(...)n_Dragonforce_Expert
Moet dit nr zelf nog spelen, zeker niemand hier die een X360-gitaar over heeft ?
De eerste noot slaat hij aan, de rest zijn HO's en PO'squote:Op donderdag 10 april 2008 13:56 schreef mug89 het volgende:
[..]
he? hoe zit dat dat hij in het begin geen noten hoeft aan te slaan maar alleen in te drukken?
Cheater!quote:Op donderdag 10 april 2008 13:56 schreef mug89 het volgende:
he? hoe zit dat dat hij in het begin geen noten hoeft aan te slaan maar alleen in te drukken?
ik doel op het stukje bijvoorbeeld 1:18->1:28quote:Op donderdag 10 april 2008 16:07 schreef CasB het volgende:
Uhh ik zie de noten wel oplichten hoor...
Hoe zou jij de knoppen geconfigureerd willen hebben dan?quote:Op donderdag 10 april 2008 19:48 schreef CabinFever het volgende:
Nog steeds no luck .... weet iemand een oplossing voor die button config ?
Dat, en dat starpower activeert zonder dat ie tilt of select aanraakt.quote:Op donderdag 10 april 2008 16:03 schreef Dark_Prince het volgende:
Alleen jammer dat dat filmpje bullshit is
Highscore is toch echt dat filmpje van mij een paar posts naar boven die van 98%.
deze kerel doet alles met 1 hand (intro na)terwijl dat met een hoop stukjes haast onmogelijk is (red snake bv) en hij strummed gewoon door de rest van het nummer tijdens alle ho/po's.
En je ziet de noten niet oplichten als hij ze indrukt
Nou dat de groene button ook de groene button is op de controller en de rode ook de rode i.p.v van de LB en de Left Trigger.quote:Op donderdag 10 april 2008 20:04 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Hoe zou jij de knoppen geconfigureerd willen hebben dan?
Lijkt me eerlijk gezegd een stuk lastiger hoor. Je zit sowieso met je 5e knop (oranje), waar laat je die dan?quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:54 schreef CabinFever het volgende:
[..]
Nou dat de groene button ook de groene button is op de controller en de rode ook de rode i.p.v van de LB en de Left Trigger.
Lijkt me inderdaad moeilijk spelen als je knoppen doen wat ze moeten doenquote:Op vrijdag 11 april 2008 11:55 schreef Reneuh het volgende:
[..]
Lijkt me eerlijk gezegd een stuk lastiger hoor. Je zit sowieso met je 5e knop (oranje), waar laat je die dan?
Maar zoals al zo vaak gezegd; in t begin en op easy kun je met 1 vinger nog wel alle knoppen raken als ze onder X/Y/A/B zitten maar zodra je verder komt met easy of naar medium moet dan krijg je dubbele noten en noten die zo snel achter elkaar zitten dat je meerdere vingers nodig hebt en dan zijn die triggers toch echt verdomde handig omdat je daar standaard je vingers al over heen legt.quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:00 schreef renwan het volgende:
Lijkt me inderdaad moeilijk spelen als je knoppen doen wat ze moeten doen
Zijn probleem is dat de groene knop niet reageert als de groene knop maar als LB/Trigger/Rood e.d. elke knop doet dus iets waar 'ie niet voor bedoeld is
Nog ff wat nazoek gedaan, maar volgens mij komt het omdat we een private match hebben gedaan. Ik ga es kijken of ik het kan halen via een ranked match. Wellicht dat het dan wel werkt.quote:Op vrijdag 11 april 2008 09:02 schreef Reneuh het volgende:
Boh, weer over de 800.000 punten in co-op gehaald gisteren, maar weer geen achievement..
Hij heeft nog een beetje geoefend en zit nu op de 951.883quote:
bedankt voor die tipquote:Op donderdag 10 april 2008 15:51 schreef FJD het volgende:
[..]
Cheater!
Nee, dat zijn noten waar zo'n wit rondje uit komt zetten. Als je de noot daarvoor goed hebt aangeslagen dan hoef je bij die noten alleen nog maar de goede kleur te raken zonder ze aan te slaan.
True, Cliffs Of Doverquote:Op maandag 14 april 2008 02:08 schreef neusaap het volgende:
[..]
bedankt voor die tip
die had ik niet voorbij zien komen in de tutorial
Heb GH3 nu een weekje voor de Wii, Wat een geweldig spel
Ben helemaal weg van het nummer Cliffs of Dover van Eric Johnson. Ben dat nummer nu als een wilde aan het oefenen op medium voor die perfecte score. Heb hem al eens op hard geprobeerd, maar dat is op dit moment nog niet zo'n goed idee
a'right. Dat zal 't dan wel zijn. I'll give it a try tonight. Dankquote:Op woensdag 16 april 2008 12:00 schreef CasB het volgende:
Sneller whammy'en...ik kom er redelijk snel vanaf...
Je moet er op 'slaan' he, niet bewegen dat doet niets maar je moet de whammy bar dus dichter naar je gitaar gaan bewegen in plaats van naar boven en benedenquote:Op woensdag 16 april 2008 11:54 schreef jmac het volgende:
Ja dat doe ik. Ik ram dat ding omhoog en omlaag maar er gebeurd maar niets. Alle andere aanvallen kan ik weerstaan en begrijp ik maar zodra ik de whammy krijg kom ik er niet vanaf.
Practice practice practice....quote:Op donderdag 17 april 2008 19:59 schreef ThE_ED het volgende:
Nou ik heb hem hoor, voor de Wii, maar ik zuig echt enorm
Gister uitgespeeld op easy, dus nu met vingers beginnenquote:Op vrijdag 18 april 2008 11:37 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Practice practice practice....
Ik ben nu ongeveer bij The Metal op expert.
Bij bepaalde nummers sla ik ze toch aan omdat dat fijner is. Bij Cliffs Of Dover op hard bijvoorbeeld. Verder vind ik die loopjes wel chillquote:Op vrijdag 18 april 2008 13:23 schreef dapluiz het volgende:
Vind het wel grappig van GH3 dat je nu aan die oplichtende buttons kan zien welke je kan "aanslaan" zonder te strummen, scheelt een zooitje strummen af en toe
De battle tegen lou op medium vind ik vet om te doenquote:Op maandag 21 april 2008 10:15 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb nu op die duivel na medium klaar, hard wil nog niet echt lukken, paar nummers.
Nou, One heb ik nog steeds niet echt geoefend. Het stuk met de hammerons kom ik nu makkelijk door, maar een tijd daarna komt een stuk met groen-rood-blauw dat me iedere keer nekt. En met mn starpower red ik het dan niet helaas. Toch maar eens gaan oefenenquote:Op dinsdag 22 april 2008 09:19 schreef super-muffin het volgende:
One had ik in 1 keer, maar Slayer daar in tegen nog steeds niet.
Op Expert ben ik nu bij tier 7 maar daar heb ik op Muse na nog niks gehaald. Heel erg lastig.
Hmm denk het ook Mosh1 en 2 zijn echt ziekelijk, met rijdtjes met 3 pull-off's op hard en expert constant heel erg snel 4 noten pull off's.quote:Op dinsdag 22 april 2008 11:28 schreef Reneuh het volgende:
[..]
Nou, One heb ik nog steeds niet echt geoefend. Het stuk met de hammerons kom ik nu makkelijk door, maar een tijd daarna komt een stuk met groen-rood-blauw dat me iedere keer nekt. En met mn starpower red ik het dan niet helaas. Toch maar eens gaan oefenen
Volgens mij is stuk met de hammerons met Slayer het lastigst.. als je daar door komt, dan heb je em denk ik.
Hard Tier 7 seperates the men from the boys.quote:Op dinsdag 22 april 2008 09:25 schreef dapluiz het volgende:
Tering, ben nu op Hard in Tier 7 aangekomen ... Gaat me niet lukken, liep al gelijk vast op Slipknot. Ik kan gewoon niet mijn ringvinger en pink snel genoeg afwisselen ....
mwoa ik vind iemand niet echt mannelijker als ie heeeeeel snel op 5 gekleurde knopjes van een plastic gitaartje kan drukken hoorquote:Op dinsdag 22 april 2008 13:12 schreef Lexie het volgende:
[..]
Hard Tier 7 seperates the men from the boys.
Blijkt maar ja, daarvoor ging het nog best aardig, maar van 6 naar 7 is ineens best een groot verschil in moeilijkheid..quote:Op dinsdag 22 april 2008 13:12 schreef Lexie het volgende:
[..]
Hard Tier 7 seperates the men from the boys.
Ik ben er op blijven steken.
Dan ga je Tier 8 nog leuk vindenquote:Op dinsdag 22 april 2008 14:25 schreef dapluiz het volgende:
[..]
Blijkt maar ja, daarvoor ging het nog best aardig, maar van 6 naar 7 is ineens best een groot verschil in moeilijkheid..
Geloof dat die dude van Weezer heeft gezegd dat je misschien aan een echte gitaar moet denken als je er zo veel tijd in wilt stoppen.quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:12 schreef -Sum- het volgende:
[..]
mwoa ik vind iemand niet echt mannelijker als ie heeeeeel snel op 5 gekleurde knopjes van een plastic gitaartje kan drukken hooren daar ook nog uuuuuuuuuuuuuuuuuuuren op geoefend heeft
Echte gitaar is geen flikker aan...Daar kan je niet mee winnen.quote:Op dinsdag 22 april 2008 15:00 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Geloof dat die dude van Weezer heeft gezegd dat je misschien aan een echte gitaar moet denken als je er zo veel tijd in wilt stoppen.
"Real guitars are for old people" (South Park)quote:Op woensdag 23 april 2008 06:36 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Echte gitaar is geen flikker aan...Daar kan je niet mee winnen.
Ja, daar loop ik vast op hard >_< Raad maar welke twee nummersquote:
Raining Blood en Number of the Beast? If so, bij Number of the Beast moet je alleen de intro flink oefenen. De rest is goed te doen.quote:Op woensdag 23 april 2008 08:30 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ja, daar loop ik vast op hard >_< Raad maar welke twee nummers
Hmm lastig daarmee te helpen maar probeer te luisteren naar debas en/of de drumsquote:Op vrijdag 25 april 2008 19:31 schreef merino het volgende:
iemand hier tips om mij te leren een rij van dezelfde noten juist te strummen?
Ik twijfelde ook maar na een tijdje zul je merken dat je regelmatig zin krijgt om even snel een lied te spelen.quote:Op zondag 27 april 2008 01:01 schreef Mindstate het volgende:
Blijft dit spel wel leuk? Zit namelijk te twijfelen om em te halen voor de vakantie
Origineel!quote:Op woensdag 23 april 2008 17:24 schreef Xbox_360 het volgende:
Wie kent dit filmpje al?![]()
[ afbeelding ]
http://www.collegehumor.com/video:1810383
Hij speelt op medium want er komen geen oranje noten in voor
als je een tijdje geconcentreerd naar het scherm kijkt, en daarna naar iets in de kamer gaat het ook heel mooi bewegenquote:Op zondag 27 april 2008 01:50 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik twijfelde ook maar na een tijdje zul je merken dat je regelmatig zin krijgt om even snel een lied te spelen.
Merk aan mezelf dat als ik muziek uit het spel luister dat ik dan m'n vingers meebeweeg :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |