Die linker is wel bar lekker!quote:
Net als aziaten zeker, die ik toch makkelijk uit elkaar kan houden.quote:
2 weken niet wassen, gaat ;t ook wel glimmen.quote:Op vrijdag 4 april 2008 09:17 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Die linker is wel bar lekker!![]()
Hoe krijgen ze eigenlijk zoveel glans in hun haar? Wanteuhh, dat wil ik ook.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Blanken lijken niet op elkaar. Ze hebben andere haarkleuren, andere kleur ogen, sproeten, moedervlekken, krul haar, stijl haar en ga maar door.quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Net als aziaten zeker, die ik toch makkelijk uit elkaar kan houden.
Alle blanken lijken toch ook op elkaar.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friends are like potatoes. If you eat them, they'll die...
-------------------------------------
www.theinvision.nl
quote:Op vrijdag 4 april 2008 15:11 schreef moonmovies het volgende:
Maar ik moet toegeven, ik heb mezelf vroeger ook wel eens gesneden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dit is een foto van jou!?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.![]()
quote:Op vrijdag 4 april 2008 15:15 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
En dit is een foto van jou!?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WAHAHAAAH !!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
spoiler gelezen?Friends are like potatoes. If you eat them, they'll die...
www.theinvision.nl![]()
You tell him!quote:Op vrijdag 4 april 2008 15:31 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Heb je zijn spoiler ook gelezen?
![]()
* SicSicSics gaat achter BGB staan!
Nog een kansloos plaatje, hij is al eens langsgekomen maar nog niet met dit onderschrift!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.![]()
Jaquote:Op vrijdag 4 april 2008 15:31 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Heb je zijn spoiler ook gelezen?
Friends are like potatoes. If you eat them, they'll die...
www.theinvision.nl![]()
quote:Op vrijdag 4 april 2008 15:40 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
You tell him!![]()
* SicSicSics gaat achter BGB staan!
Nog een kansloos plaatje, hij is al eens langsgekomen maar nog niet met dit onderschrift!
[ afbeelding ]
Als je maar niet denkt dat ik nu een kort rokje aan trek, zonder slipje en die pen op ga pakken voor je.
![]()
![]()
En hoe sta je tegenover een truitje met diepe v-hals en push-up bh?quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:42 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Als je maar niet denkt dat ik nu een kort rokje aan trek, zonder slipje en die pen op ga pakken voor je.
![]()
Fine, fuck you then!
Zo, hoort hetquote:Op vrijdag 4 april 2008 16:42 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Je weet dat ik nu een kort rokje aan trek, zonder slipje en die pen op ga pakken voor Turquaz52.
![]()
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.![]()
Ik moet je iets bekennen.. eigenlijk ben ik een man van 40 met een bierbuik en ongewassen oksels. Maar jij mag best tegen mijn zwaar behaarde scrotum en tarrels aankijken hoor. Ik draag graag tutu's.quote:![]()
![]()
Geil als dames verlegen worden en onzin uitkramenquote:Op vrijdag 4 april 2008 21:02 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Ik moet je iets bekennen.. eigenlijk ben ik een man van 40 met een bierbuik en ongewassen oksels. Maar jij mag best tegen mijn zwaar behaarde scrotum en tarrels aankijken hoor. Ik draag graag tutu's.
![]()
![]()
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.![]()
best een leuk meisje, alleen jammer van die piercingsquote:![]()
eigenlijk hadden de beatles ook wel een beetje emo hairstyles..![]()
![]()
quote:Op zaterdag 5 april 2008 01:00 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Geil als dames verlegen worden en onzin uitkramen![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb dit weekend mijn naam veranderd, sinds zaterdag heet ik Tristan:
NSFW spoiler tagsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fine, fuck you then!
quote:Op maandag 7 april 2008 10:34 schreef SicSicSics het volgende:
Ik heb dit weekend mijn naam veranderd, sinds zaterdag heet ik Tristan:
NSFW spoiler tagsTietuuhhh!! Maareuhh, er is al een SG topic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb je al gestemd?![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: