Zelfs dat haar schreeuwt: "Dood mij"quote:Op maandag 7 april 2008 12:32 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik mis 'sperma wit'!..![]()
Je zou zo verdorie maar over straat moeten!
[ afbeelding ]
Het is al bijna jeugdsentiment!quote:Op maandag 7 april 2008 15:30 schreef TheSorrow het volgende:
Kittie is wel stoer!Maar de dames zijn best eng
Of in ieder geval: 'Get a Haircut!'quote:
Paperdoll.quote:Op maandag 7 april 2008 15:39 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Het is al bijna jeugdsentiment!![]()
[..]
Of in ieder geval: 'Get a Haircut!'
Foute emu grap Alert!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 april 2008 15:41 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Paperdoll.Maareuhh, volgens mij kan iedere vrouw zo schreeuwen, je moet alleen het lef hebben.
Paperdoll gekaapt door emo's!quote:
hoe kun je haar nou eng vinden?quote:Op maandag 7 april 2008 15:30 schreef TheSorrow het volgende:
Kittie is wel stoer!Maar de dames zijn best eng
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With bloody fists I'll batter like a ten ton hammer, son.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zag door mijn vele post het topic niet meer.quote:Op dinsdag 8 april 2008 09:12 schreef Liquidootje het volgende:
Ben jij vroeger gepest door emo's ovseau?
Moeten we jou aankleden?quote:Op dinsdag 8 april 2008 09:19 schreef SicSicSics het volgende:
* I love the smell of burning emo in the morning!
Wat een spoken zitten ertussen, maar gelukkig zit er ook nog wat lekkers tussen... Is voor bij de koffie!
Een luchtig begin van deze ochtend... een Dress-me-Up-Emo game.
The horror, wat is er met mijn usericon gebeurt!?!
Dat ben ik niet! Ik draag doorgaans nooit streeptjes op mijn B.H.'s!quote:
quote:Op dinsdag 8 april 2008 09:23 schreef lekkerdersnolletje het volgende:
hey jongens hou eens op met emo's belachelijk te maken!!!
deze mensen kunnen heel lief en aardig zijn en hebben misschien wat probleempjes thuis ofzo.
Hartjes was het niet?quote:Op dinsdag 8 april 2008 09:26 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dat ben ik niet! Ik draag doorgaans nooit streeptjes op mijn B.H.'s!
quote:Op dinsdag 8 april 2008 09:23 schreef lekkerdersnolletje het volgende:
hey jongens hou eens op met emo's belachelijk te maken!!!
deze mensen kunnen heel lief en aardig zijn en hebben misschien wat probleempjes thuis ofzo.
quote:Op dinsdag 8 april 2008 09:28 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
![]()
Ik ken heel veel mensen die best aardig kunnen zijn, maar dat is geen reden om ze niet te pesten!![]()
Op dit plaatje stond ook een emo, hij moest alleen even weg... Naar de dokter.![]()
[ afbeelding ]
Maar wel lekker!quote:
Hartjes?quote:Op dinsdag 8 april 2008 09:30 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Maar wel lekker!![]()
Ja, hartjes ja... DOH!
Dit vind ik niet grappig echt niet !quote:Op dinsdag 8 april 2008 09:28 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
![]()
Ik ken heel veel mensen die best aardig kunnen zijn, maar dat is geen reden om ze niet te pesten!![]()
Op dit plaatje stond ook een emo, hij moest alleen even weg... Naar de dokter.![]()
quote:Op dinsdag 8 april 2008 09:35 schreef lekkerdersnolletje het volgende:
[..]
Dit vind ik niet grappig echt niet !
Bananen, daar houd ik van.quote:Op dinsdag 8 april 2008 09:38 schreef lekkerdersnolletje het volgende:
wat heeft die blonde non-emo ermee te maken ?
quote:
quote:Op dinsdag 8 april 2008 09:30 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Maar wel lekker!![]()
Ja, hartjes ja... DOH!
Maar... Genoeg over mijn ondergoed...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |