quote:moet ik hem ook invullen of mag ik mezelf tot VIP rekenen[very important poster en dus al bekent ^^]? heheh ja me ego speelt weer op XD
trouwens wat vinden jullie van de uitkomst van ik+fotocamera+middagje?
Wat een plaatje ofniet dan XD
Gaybashers zijn meestal latente homo's.quote:Op woensdag 2 april 2008 13:08 schreef BossFight het volgende:
Dat ze verdomme elkaars polsen door snijden.
Smerige emofags.
Of niet.quote:Op woensdag 2 april 2008 13:14 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Gaybashers zijn meestal latente homo's.
Zoals met alles.quote:Op woensdag 2 april 2008 13:20 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Of niet. 50% kans.
Behalve met emo's. Als ik vind dat jij emo bent, dan ben jij emo.quote:
met polsen doorsnijden en al?quote:Op woensdag 2 april 2008 13:42 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Behalve met emo's. Als ik vind dat jij emo bent, dan ben jij emo.
Wanneer komt de Fok! best-verkleed-als-emo verkiezing?
NAMEN!!quote:Op woensdag 2 april 2008 13:50 schreef Taunt het volgende:
[..]
met polsen doorsnijden en al?
dan wil ik wel een aantal mensen verplicht opgeven voor die verkiezing
Lief zijn!quote:Op woensdag 2 april 2008 13:50 schreef Taunt het volgende:
[..]
met polsen doorsnijden en al?
dan wil ik wel een aantal mensen verplicht opgeven voor die verkiezing
Dat zei ik!quote:
Ik heb jou je script ontfrutseld. Had je maar beter op moeten letten tijdens je neus poederen.quote:
Mijn script! Wat doe je?quote:Op woensdag 2 april 2008 14:11 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Ik heb jou je script ontfrutseld. Had je maar beter op moeten letten tijdens je neus poederen.
quote:Op woensdag 2 april 2008 14:15 schreef Fallen het volgende:
[..]
Mijn script! Wat doe je?
[ afbeelding ]
Geen ideequote:Op woensdag 2 april 2008 15:19 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Waar zijn de vele navels goed voor?
Ik weet niet hoe groot jouw penis is, maareuhh, de gemiddelde penis heeft niet genoeg aan een navel.quote:
cry me a crimson river...quote:Op woensdag 2 april 2008 15:50 schreef SicSicSics het volgende:
* SicSicSics stampvoet, huilt en snijdt in pols!
Stelletje Slowchatters, jullie snappen het allemaal niet en begrijpen er niks van en zo gaat het nou altijd!!!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |