Jezelf posten.quote:Op woensdag 2 april 2008 18:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"i know im not lost im just alone?..."
En je kan ook mijn fobo checken aangezien er mensen van overtuigd zijn dat ik emo ben.
Huh wat?quote:Op woensdag 2 april 2008 20:15 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Jezelf posten.![]()
![]()
* BubblegumBarbie moppelt iets over het attention whore syndrome...
aaah mijn ogen....quote:Op woensdag 2 april 2008 20:38 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Somehow, I found this disturbing picture..
[ afbeelding ]
WTF.
quote:Op woensdag 2 april 2008 21:47 schreef Taunt het volgende:
[..]
aaah mijn ogen....
het brang het brand
ik ben blind help!!!!
Dat ben ik niet.quote:Op woensdag 2 april 2008 20:15 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Jezelf posten.![]()
![]()
* BubblegumBarbie moppelt iets over het attention whore syndrome...
En bedankt hequote:
Ik dacht eerst dat je een gozer was.quote:Op woensdag 2 april 2008 18:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En je kan ook mijn fobo checken aangezien er mensen van overtuigd zijn dat ik emo ben.
quote:Op woensdag 2 april 2008 22:44 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat je een gozer was.
verkapte "ik-post-mn-eigen-emo-foto's-om-te-laten-bashen-want-ik-ben-emo-en-emo's-willen-gebasht-worden" postquote:Op woensdag 2 april 2008 18:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan ze weer in hoekje zitten jankenquote:Op donderdag 3 april 2008 00:53 schreef Martinoss het volgende:
[..]
verkapte "ik-post-mn-eigen-emo-foto's-om-te-laten-bashen-want-ik-ben-emo-en-emo's-willen-gebasht-worden" post
een neger-emo in Levende lijve
Nee idd. Een syndroom heb je, dat ben je niet nee. En je hebt het wel degelijk als je je eigen foto's gaat plaatsen en mensen daarna verwijst naar je eigen fobo.quote:
Battle.quote:Op donderdag 3 april 2008 09:33 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Strike.
Offeuhh, zijn we niet bezig met een aanvulspelletje?
Het waren nieteens mijn eigen foto;squote:Op donderdag 3 april 2008 09:21 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Nee idd. Een syndroom heb je, dat ben je niet nee. En je hebt het wel degelijk als je je eigen foto's gaat plaatsen en mensen daarna verwijst naar je eigen fobo.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dan ben je nog wel een attention whorequote:Op donderdag 3 april 2008 10:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het waren nieteens mijn eigen foto;sBen je zo blind?
Ik zie er heel mooi uit hoor, maak je geen zorgen. Die foto;s zijn alweer aan ;t verouderen, ik heb sowieso geen dreads meer.
quote:Op donderdag 3 april 2008 10:49 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
dan ben je nog wel een attention whore
All niggers look the same.quote:Op donderdag 3 april 2008 10:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het waren nieteens mijn eigen foto;sBen je zo blind?
Ik zie er heel mooi uit hoor, maak je geen zorgen. Die foto;s zijn alweer aan ;t verouderen, ik heb sowieso geen dreads meer.
Botsseksquote:
Halen emo's de 30+ dan?quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:28 schreef Liquidootje het volgende:
Ik zie alleen 20> emo's.
Bestaan er eigenlijk ook 30+ vader en moeder emo's?
Dat is geen bitchfight.quote:Op donderdag 3 april 2008 12:28 schreef SicSicSics het volgende:
Hierboven!?!
'Attention Whore' 'Nigger' de krachttermen hier zijn niet voor de emo!Ofwel
Ik snap het niet meer, net als hij:
[ afbeelding ]
Ik zeg wel even:quote:Op donderdag 3 april 2008 12:17 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Junkopvangtehuis
[ afbeelding ]
@sicsicsics, waar?![]()
[ afbeelding ]
Opvangtehuismedewerkerquote:Op donderdag 3 april 2008 12:17 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Junkopvangtehuis
[ afbeelding ]
@sicsicsics, waar?![]()
[ afbeelding ]
Uitjessoepquote:Op donderdag 3 april 2008 13:07 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Medewerkersuitje
[ afbeelding ]
StengelSapquote:
Atachefruitquote:
Vergrotingbudgetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |