quote:moet ik hem ook invullen of mag ik mezelf tot VIP rekenen[very important poster en dus al bekent ^^]? heheh ja me ego speelt weer op XD
trouwens wat vinden jullie van de uitkomst van ik+fotocamera+middagje?
Wat een plaatje ofniet dan XD
Gaybashers zijn meestal latente homo's.quote:Op woensdag 2 april 2008 13:08 schreef BossFight het volgende:
Dat ze verdomme elkaars polsen door snijden.
Smerige emofags.
Of niet.quote:Op woensdag 2 april 2008 13:14 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Gaybashers zijn meestal latente homo's.
Zoals met alles.quote:Op woensdag 2 april 2008 13:20 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Of niet. 50% kans.
Behalve met emo's. Als ik vind dat jij emo bent, dan ben jij emo.quote:
met polsen doorsnijden en al?quote:Op woensdag 2 april 2008 13:42 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Behalve met emo's. Als ik vind dat jij emo bent, dan ben jij emo.
Wanneer komt de Fok! best-verkleed-als-emo verkiezing?
NAMEN!!quote:Op woensdag 2 april 2008 13:50 schreef Taunt het volgende:
[..]
met polsen doorsnijden en al?
dan wil ik wel een aantal mensen verplicht opgeven voor die verkiezing
Lief zijn!quote:Op woensdag 2 april 2008 13:50 schreef Taunt het volgende:
[..]
met polsen doorsnijden en al?
dan wil ik wel een aantal mensen verplicht opgeven voor die verkiezing
Dat zei ik!quote:
Ik heb jou je script ontfrutseld. Had je maar beter op moeten letten tijdens je neus poederen.quote:
Mijn script! Wat doe je?quote:Op woensdag 2 april 2008 14:11 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Ik heb jou je script ontfrutseld. Had je maar beter op moeten letten tijdens je neus poederen.
quote:Op woensdag 2 april 2008 14:15 schreef Fallen het volgende:
[..]
Mijn script! Wat doe je?
[ afbeelding ]
Geen ideequote:Op woensdag 2 april 2008 15:19 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Waar zijn de vele navels goed voor?
Ik weet niet hoe groot jouw penis is, maareuhh, de gemiddelde penis heeft niet genoeg aan een navel.quote:
cry me a crimson river...quote:Op woensdag 2 april 2008 15:50 schreef SicSicSics het volgende:
* SicSicSics stampvoet, huilt en snijdt in pols!
Stelletje Slowchatters, jullie snappen het allemaal niet en begrijpen er niks van en zo gaat het nou altijd!!!
[ afbeelding ]
Vervelend hé.quote:Op woensdag 2 april 2008 15:50 schreef SicSicSics het volgende:
* SicSicSics stampvoet, huilt en snijdt in pols!
Stelletje Slowchatters, jullie snappen het allemaal niet en begrijpen er niks van en zo gaat het nou altijd!!!
[ afbeelding ]
Dat ben ik nog nooit eerder geweest!quote:Op woensdag 2 april 2008 15:58 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Vervelend hé.Vorige topic was ik de topicredder, nu mag jij het zijn!
![]()
Daarom heeft deze ook meerdere navels, bovendien, waar lees jij dat ik daaraan mee doe?quote:Op woensdag 2 april 2008 15:36 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe groot jouw penis is, maareuhh, de gemiddelde penis heeft niet genoeg aan een navel.
Je bent jezelf in ieder geval heel hard aan het verdedigen dus ze zal wel gelijk hebben, jij vuige geen-plaatjes-postende-slow-chatter!quote:Op woensdag 2 april 2008 16:07 schreef TryX het volgende:
[..]
Daarom heeft deze ook meerdere navels, bovendien, waar lees jij dat ik daaraan mee doe?
Tussen de regels.quote:Op woensdag 2 april 2008 16:07 schreef TryX het volgende:
[..]
Daarom heeft deze ook meerdere navels, bovendien, waar lees jij dat ik daaraan mee doe?
quote:Op woensdag 2 april 2008 16:18 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Tussen de regels.![]()
[ afbeelding ]
![]()
Waarom is dit emo? Omdat het zorgt dat ik emo.gif als emoticon gebruik.
quote:Op woensdag 2 april 2008 16:14 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Je bent jezelf in ieder geval heel hard aan het verdedigen dus ze zal wel gelijk hebben, jij vuige geen-plaatjes-postende-slow-chatter!
Als ik mod was geweest... Maar helaas...
[ afbeelding ]
Waarquote:Op woensdag 2 april 2008 16:18 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Tussen de regels.![]()
[ afbeelding ]
![]()
Waarom is dit emo? Omdat het zorgt dat ik emo.gif als emoticon gebruik.
Welke regels?quote:
Die zijn nep. Zij hebben een stylist die hun zo maakt.quote:Op woensdag 2 april 2008 16:43 schreef Bellerophon het volgende:
Dat deze latente homo's nog niet voorbij zijn gekomen
[ afbeelding ]
Show meh!quote:
Deel 1, boh we zitten nu alweer in deel 2quote:Op woensdag 2 april 2008 16:44 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Die zijn nep. Zij hebben een stylist die hun zo maakt.En in deel 1 zijn ze langs gekomen.
Doegquote:Op woensdag 2 april 2008 16:54 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Nee.Ik ga naar huis. Ik heb weer genoeg centjes verdient.
Tuurlijk!quote:Op woensdag 2 april 2008 17:09 schreef Martinoss het volgende:
Geniaal dit!![]()
ik vraag me wel iets af, en ik denk dat ik hier wel op de juiste plek ben voor deze vraag.
Bestaan er Neger-gothics / neger-emo's??![]()
die heb ik namelijk nog nooit gezien
daar bovenin, bij dat please save mequote:Op woensdag 2 april 2008 16:14 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Je bent jezelf in ieder geval heel hard aan het verdedigen dus ze zal wel gelijk hebben, jij vuige geen-plaatjes-postende-slow-chatter!
Als ik mod was geweest... Maar helaas...
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 april 2008 17:09 schreef Martinoss het volgende:
Geniaal dit!![]()
ik vraag me wel iets af, en ik denk dat ik hier wel op de juiste plek ben voor deze vraag.
Bestaan er Neger-gothics / neger-emo's??![]()
die heb ik namelijk nog nooit gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |