Ik wil nachtmerries.quote:Op donderdag 3 april 2008 02:19 schreef Lamon het volgende:
Maar ik droom dus wel leuk als ik in slaap kan komen, meestal over de middelbare school, omdat dat een erg leuke onbezorgde tijd was.
* Wickedangel aait tong over zijn bolletje en zegt: Kopje warme melk dan?quote:
In Afrika.quote:Op zaterdag 5 april 2008 02:36 schreef Wickedangel het volgende:
Waar was jij toen eigenlijk, wyccie? Iedereen dacht dat je dood was![]()
Als je het niet wilt posten, is dat ook oké![]()
Nogal. Vreemd dat het hier niet is doorgedrongenquote:
Je bedoelt in TTKLPT? Daar had ik inderdaad niks gezegd. Maar Lienekien kwam toentertijd nog wel eens in AKQ, dus ik dacht dat zij er op die manier wel achter zouden komen via Soempie.quote:Op zaterdag 5 april 2008 02:49 schreef Wickedangel het volgende:
Nogal. Vreemd dat het hier niet is doorgedrongen
Nou ja, ik bedoel op dit forum.quote:Op zaterdag 5 april 2008 02:52 schreef wyccie het volgende:
Je bedoelt in TTKLPT? Daar had ik inderdaad niks gezegd. Maar Lienekien kwam toentertijd nog wel eens in AKQ, dus ik dacht dat zij er op die manier wel achter zouden komen via Soempie.
quote:Op zaterdag 5 april 2008 02:56 schreef Lamon het volgende:
Nou vraag ik mezelf dus af, is het terecht dat ze ontslagen gaat worden omdat ze niet goed functioneert, of ben ik kleinzielig omdat ik, nu elke kans op seks verkeken is haar ineens afval?
Misschien was mijn echte misstap wel dat ik haar onterecht verdedigde, omdat ik wat wilde...
In RJPvD maakten ze zich geen zorgen, en in AKQ volgens mij ook niet, toch?quote:Op zaterdag 5 april 2008 02:58 schreef Wickedangel het volgende:
Nou ja, ik bedoel op dit forum.
Omdat ze niet functioneerde, natuurlijk. Maar je hebt haar niet kunnen redden, Superman.quote:Op zaterdag 5 april 2008 02:56 schreef Lamon het volgende:
Nou vraag ik mezelf dus af, is het terecht dat ze ontslagen gaat worden omdat ze niet goed functioneert, of ben ik kleinzielig omdat ik, nu elke kans op seks verkeken is haar ineens afval?
Ik weet het niet meer precies, sorry.quote:Op zaterdag 5 april 2008 03:01 schreef wyccie het volgende:
In RJPvD maakten ze zich geen zorgen, en in AKQ volgens mij ook niet, toch?
Tuurlijk niet.quote:Het hoeft toch ook niet algemeen bekend gemaakt te worden op het forum?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |