Broertje van Patty.quote:Op zondag 30 maart 2008 05:01 schreef tong80 het volgende:
Wie is dat ? Milan Berk Belenkamp ?
Geen idee, Tong, ik ben aan het sermibikkelen.quote:Op zondag 30 maart 2008 05:05 schreef tong80 het volgende:
Dankzij Brard werd Cruijff kampioen met Feijenoord. Cruijff wilde Brard als linksbuiten. Wie sneuvelde daardoor ?
Ik heb dat ooit 1 keer gehad tegelijk met slaapwandelen, door het raam naar buiten een aanloop en......wakker.quote:Op woensdag 2 april 2008 02:17 schreef wyccie het volgende:
Ik heb laatst gedroomd, wel vier keer! Het geweldigst is het als ik droom dat ik kan vliegen.
Ik ken dat... vliegen in je slaap is echt zo geweldig.quote:Op woensdag 2 april 2008 02:17 schreef wyccie het volgende:
Mijn slaapritme is weer helemaal naar de klote.![]()
Ik heb laatst gedroomd, wel vier keer! Het geweldigst is het als ik droom dat ik kan vliegen.
"Sure is hot down here!" deed 't em, en sluit dan weer perfect aan bij de titel van de film die ik noemde.quote:Op donderdag 3 april 2008 01:36 schreef ElizabethR het volgende:
Verder wil ik je even laten lachen
[ afbeelding ]
Ik wapper wat met mijn handen.quote:Op donderdag 3 april 2008 01:36 schreef ElizabethR het volgende:
Ik heb vroeger ook veel vliegdromen gehad! Erg leuk waren die meestal. Beetje watertrappen in de lucht en poef, daar ging je!!
Dat is toch normaal?quote:Op donderdag 3 april 2008 02:21 schreef tong80 het volgende:
Ik droom nooit over heftige sex. Kussen en liefkozen blijft het bij. Maar als ik wakker word heb ik wel een stijve
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |