Ah, een echte vakantie dus. Dacht dat je misschien voor je werk weg was.quote:Op maandag 9 juni 2008 01:18 schreef Wickedangel het volgende:
Heb je nog geen cijfer?
Het was heerlijk. Voornamelijk zonnig, vrijwel geen regen. Het leukste zijn misschien nog wel de dorpjes waar geen bal is te doen
Wat dan?quote:Op maandag 9 juni 2008 01:22 schreef wyccie het volgende:
want ze hebben een ongelooflijk stomme fout gemaakt.
quote:Op maandag 9 juni 2008 01:11 schreef Wickedangel het volgende:
Het is net als met herten: je moet lang wachten, maar als je geduld hebt, lopen ze zo voor je wagen
Toch wel leuk dat we elkaar een beetje in de gaten houdenquote:Op maandag 9 juni 2008 01:21 schreef tong80 het volgende:
Ik wilde net posten dat broer is gesignaleerd
Hij is alweer pleite.quote:Op maandag 9 juni 2008 01:24 schreef ElizabethR het volgende:
![]()
Eindelijk!! In geen eeuwen gezien, die bwoew!!
Oh, niks bijzonders hoor. Er was wat verwarring over de toetswijze, helaas heeft dit wel gevolgen voor de resultaten.quote:Op maandag 9 juni 2008 01:23 schreef Wickedangel het volgende:
Wat dan?
ER, ik moet zo erg wennen aan je avatar. Wie is het?quote:Op maandag 9 juni 2008 01:24 schreef ElizabethR het volgende:
![]()
Eindelijk!! In geen eeuwen gezien, die bwoew!!
Misschien worden jullie cijfers juist opgewaardeerd?quote:Op maandag 9 juni 2008 01:32 schreef wyccie het volgende:
Oh, niks bijzonders hoor. Er was wat verwarring over de toetswijze, helaas heeft dit wel gevolgen voor de resultaten.
Daar hoop ik dus op. Het liefst met een heel punt.quote:Op maandag 9 juni 2008 01:34 schreef Wickedangel het volgende:
Misschien worden jullie cijfers juist opgewaardeerd?
Waarom fluisteren wij trouwens?![]()
Offspring misschien?quote:Op maandag 9 juni 2008 01:33 schreef wyccie het volgende:
ER, ik moet zo erg wennen aan je avatar. Wie is het?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |